Ανάμεικτα τα συναισθήματα για το νέο έργο του Χιρστ στην Αγγλία

Ανάμεικτα τα συναισθήματα για το νέο έργο του Χιρστ στην Αγγλία Facebook Twitter
7

Ένα άγαλμα ύψους είκοσι μέτρων εγκαταστάθηκε στην περιοχή Devon, της Αγγλίας. Η ιδιαιτερότητα του είναι ότι αναπαριστά μία έγκυο γυναίκα, η οποία στη μισή μεριά είναι κανονική, αλλά στην άλλη μισή φαίνονται τα όργανά της μαζί με το έμβρυο.

 

Η δημιουργία του καλλιτέχνη Damien Hirst έχει προκαλέσει ανάμεικτα συναισθήματα στους κατοίκους, καθώς ένα στρατόπεδο ισχυρίζεται ότι είναι κάτι το εξαιρετικό, ενώ υπάρχουν και εκείνοι που δεν διστάζουν να κρύψουν την απέχθειά τους.

 

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

7 σχόλια
όταν διάβασα τον τίτλο του άρθρου, έσφιξα τα δόντια και είπα "ωχχ...τι το ακραίο θα δω τώρα;" Πού ακριβώς βρίσκεται η φρικαλεότητα του έργου; Το γεγονός ότι δείχνει την αλήθεια, πέρα από την επιφάνεια; ό,τι πιο φυσικό;
Ο κόσμος σοκάρεται ακόμα και όταν βλέπει μια μητέρα να κάνει την πιο φυσική πράξη στον κόσμο: να θηλάζει το παιδί της. Δεν μου κάνει καμία εντύπωση που τους σόκαρε ένα μικρό μάθημα ανατομίας. Και μην βιαστείτε να πείτε ότι στην Ελλάδα σοκάρονται και όχι στο εξωτερικό γιατί μπορεί εκεί να είναι πιο ανεκτικοί αλλά έχουν και πιο υποστηρικτικούς για το θηλασμό νόμους
Μπορεί κάποιος από εδώ που είναι αρνητικός ως προς το άγαλμα να μου εξηγήσει γιατί; Επειδή δεν καταλαβαίνω τον λόγο που υπάρχει τόσος διχασμός όπως λένε. Εμένα όταν δεν μου αρέσει κάτι συνήθως αδιαφορώ για αυτό και ρωτάω. Τί το κακό έχει που δείχνει το εσωτερικό (και συνεπώς και το παιδί);