ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Η χώρα των άνανδρων

Η χώρα των άνανδρων Facebook Twitter
10


Αυτό που τον τελευταίο καιρό μου έχει κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση δεν είναι τα σκάνδαλα που ξεσπούν το ένα μετά το άλλο ή οι καθημερινές πλέον συλλήψεις των εμπλεκομένων και των Χρυσαυγιτών. Κάποτε θα γινότανε κι αυτό, δεν μπορούσε ο νόμος της ομερτά να μη ραγίσει σε μια χώρα που είναι σαν να έχει χάσει τον πόλεμο. Αυτό που είναι το πιο αποκρουστικό είναι η ανανδρία με την οποία οι πρώην μάγκες και αλαζόνες αντιμετωπίζουν το παρελθόν τους και τις κατηγορίες που τους βαρύνουν.

Κλασικό παράδειγμα, οι τύποι της Χρυσής Αυγής. Όσο δρούσαν ανεξέλεγκτα, δεν ανέχονταν Πακιστανό στο σπαθί τους. Δέκα εναντίον ενός φυσικά, όπως συνηθίζουν, τους ξυλοκοπούσαν ή τους μαχαίρωναν και καυχιόνταν γι' αυτό. Ο τσαμπουκάς περίσσευε στα μέσα ενημέρωσης που μιλούσαν, στη Βουλή ή στις συγκεντρώσεις, όπου οι Μιχαλολιάκος, Κασιδιάρης και ΣΙΑ υπόσχονταν περισσότερο μίσος και αίμα.

Οι ίδιοι άνθρωποι που καμάρωναν μπροστά στις κάμερες για τις επιθέσεις κι ύστερα τις αναρτούσαν στο YouTube, είπαν τώρα, απολογούμενοι στις ανακρίτριες: «Τις καταδικάζω απερίφραστα (τις επιθέσεις της Χρυσής Αυγής). Και μόνο που το ακούω είναι αποκρουστικό» είπε ο Γερμενής ή Καιάδας. «Είμαι αθώος και ο μέχρι σήμερα προηγούμενος βίος μου στην κοινωνία είναι τύπος και υπογραμμός». (Υπογραμμός, κάτι σαν το εγέρθητος δηλαδή.)

«Καταδικάζω απερίφραστα το γεγονός αυτό της δολοφονίας (σ.σ. του Παύλου Φύσσα)» πρόσθεσε ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος. «Δεν θεωρώ τον εαυτό μου, καταρχάς, ηγετικό μέλος του κόμματος. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ βία, δεν την αποδέχομαι για κανέναν λόγο στη ζωή μου».

Μαθαίνει ουρντού (γλώσσα που μιλούν στο Πακιστάν) για να συνεννοείται με τους υπαλλήλους του, πληροφόρησε τις ανακρίτριες ο Στάθης Μπούκουρας, ενώ για δολοφονικές ενέργειες σε βάρος μεταναστών απάντησε: «Ανατριχιάζω με όσα ακούω, δεν με εκφράζουν όλα αυτά, δεν μου το επιτρέπει η θρησκεία μου». Επικαλέστηκε, μάλιστα, και τον μπαμπά του, τον οποίο σε μια συγκέντρωση της Χρυσής Αυγής είχε ρωτήσει από το μικρόφωνο: «Μπαμπά, στο ΠΑΣΟΚ δεν είμαστε;» μια και, όπως είπε, ήταν και οι δύο θαυμαστές του Ανδρέα Παπανδρέου. Μάλιστα, «αν η Χρυσή Αυγή αποδειχτεί εγκληματική οργάνωση, εγώ δεν έχω θέση σε αυτή».

Το φαινόμενο δεν περιορίζεται στη Χρυσή Αυγή. Στη Ελλάδα σχεδόν κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη των πράξεών του και δεν ζητά συγγνώμη. Ο Φιλιππίδης του ΤΤ έδωσε ένα δάνειο μόλις 17 εκατομμυρίων σε έναν εκλεκτό της κυβέρνησης Καραμανλή τον Αύγουστο του 2009, όταν η χώρα πήγαινε για εκλογές, ενώ δύο μέρες πριν ανοίξουν οι κάλπες έδωσε δάνειο ύψους 100 εκατ. ευρώ στον Λ. Λαυρεντιάδη. Ο πρώτος την κοπάνησε με τα εκατομμύρια, ο δεύτερος είναι στη φυλακή γιατί πήρε τα λεφτά για πάρτη του, αλλά ο Φιλιππίδης ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχει τίποτα μεμπτό στη συμπεριφορά του, ούτε φυσικά χρειάζεται να ζητήσει συγγνώμη για τόσα χαμένα εκατομμύρια δημόσιας περιουσίας.

Αμ, οι άνδρες με πλούσια γεννητικά όργανα, όπως ο Τατσόπουλος που είχε πηδήξει και τη μισή Αθήνα; «Θεωρώ απαράδεκτο να μπαίνεις στη Βούλη και για οποιονδήποτε λόγο, συνειδησιακό για παράδειγμα, να έρχεσαι σε αντιπαράθεση με το κόμμα σου και να ανεξαρτητοποιείσαι και να παίρνεις και την έδρα σου μαζί. Θεωρώ απαράδεκτο να μη δίνεις την έδρα σου πίσω στο κόμμα, σε μια τέτοια περίπτωση, όπως έκαναν τα μέλη της ΔΗΜ.ΑΡ. και άλλοι. Και το θεωρώ απαράδεκτο, διότι χωρίς το κόμμα, δεν θα έμπαινες στη Βουλή» δήλωνε τo 2012 στο tvxs.gr.

Δύο ανακρίτριες στην υπόθεση της Χρυσής Αυγής και μια δύο ακόμα στις υποθέσεις διαφθοράς δεν κολλάνε, προχωράνε με ελάχιστα μέσα και παρά τα χίλια εμπόδια. Χωρίς να λογαριάζουν τις απειλές, όπως την έμμεση του Κασιδιάρη, που έφτασε να κατηγορεί τη μία ότι είναι παντρεμένη με στέλεχος της ΔΗΜ.ΑΡ.! Υπάρχουν φυσικά και άνδρες δικαστικοί στο ίδιο μήκος κύματος, αλλά είναι τυχαίο ότι στη χώρα των άνανδρων είναι βασικά γυναίκες αυτές που βγάζουν το φίδι από την τρύπα;

Στήλες
10

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
O βούρκος των ημερών

Στήλες / O βούρκος των ημερών

Σήμερα: Μηνύματα στο αλεξίπτωτο • • • βουλευτική ηπιότητα • • • περιβαλλοντικη καταστροφή στο Ισραήλ • • • δύσκολες μέρες για τον Μακρόν • • • εμβολιαστική ευνοιοκρατία • • • ένας γενναιόδωρος πρώην οδηγός νταλίκας • • • η περιπέτεια της «μυστικής ομιλίας»
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Αρετή Γεωργιλή / Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Γιατί όλη αυτή η πολιτική χυδαιότητα που αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα και στρέφει τη συζήτηση σε μια στείρα κομματική αντιπαράθεση, στις πλάτες όλων αυτών των παιδιών, που το μόνο που ζητούν είναι δικαίωση και γαλήνη;
ΑΡΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΛΗ
Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Τι διαβάζουμε σήμερα: / Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Σήμερα: Τα Ζεν της Βαϊκάλης • • • νίκη μεγαλοψυχίας • • • η βία δεν πτοεί (ακόμη) τους Βιρμανούς • • • μια πρώτη δικαίωση • • • οι επίμονοι Ινδοί αγρότες • • • δημοκρατία και πίτσα • • • ένας τιτάνας
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

4 σχόλια
Από πού να το πιάσεις;Κατακρίνουμε, κατηγορούμε, βρίζουμε το κράτος. Ναι, μάλιστα κάπου θέλει και ο δύσμοιρος τούτος λαός να εκτονωθεί, θα πει κάποιος.Ορθώς θα του απαντήσω, αλλά για μισό λεπτό βρε παιδιά γιατί έχω μία απορία πάνω στο θέμα:ΠΟΙΟΣ είναι αυτό το κράτος; ΤΙ είναι το κράτος; γιατί όλοι μιλάμε για το κράτος σαν να είναι μία αφηρημένη έννοια όπως ο πόλεμος και η ειρήνη;Εχουμε πολλή μεγάλη ευθύνη για όλα όσα συμβαίνουν καιταυτόχρονα έχουμε την δύναμη και την υποχρέωση να τα διορθώσουμε, αφού όλοι τα θεωρούμε κακώς κείμενα.Οι εκλογές είναι προ των πυλών για να μας δω και το ξανασυζητάμε!Και επιτέλους ας κόψουμε την καραμέλα με τους Τούρκους, όχι άλλα άλλοθι στους εαυτούς μας!
Όταν εδώ και πάρα πολλά χρόνια οι επίσημοι αντιπρόσωποι των πολιτών δεν έχουν αναλάβει σχεδόν καμία ευθύνη για την κατάσταση που έχουν δημιουργήσει και συνεχίζουν να συντηρούν, γιατί ο οποιοσδήποτε πολίτης να ζητήσει συγνώμη για το οτιδήποτε; Κι αυτό δεν ισχύει μόνο για την ανάληψη ευθυνών σε τόσα σοβαρά ζητήματα αλλά και για τα μικρά καθημερινά, κλασικό παράδειγμα οι διαπληκτισμοί στους δρόμους, αντί αυτός που κάνει το λάθος να ζητήσει συγνώμη αρχίζει να σε μπινελικώνει διότι απλά είναι μάγκας, και οι μάγκες δεν κάνουν λάθη :)
Να το αντιστρέψουμε:Όταν οι πολίτες οι οποίοι για 30 χρόνια δίναν 80% σε ΝΔ-ΠΑΣΟΚ κάνοντας ότι δεν γνωρίζουν τίποτα για διαφθορές, χρηματισμούς, αναξιοκρατίες, νεποτισμούς, αδιαφάνειες, αδικίες, κλπ, ακόμα πιστεύουν ότι άλλοι φταίνε για τα χάλια της χώρας τους (Μερκελ, μνημόνια, 1-2 συγκεκριμένοι πρωθυπουργοί/ υπουργοι αναλόγως με το αν είσαι δεξιός ή αριστερός), πως περιμένεις να αναλάβουν τις ευθύνες τους οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποί τους;Η κότα έκανε τ'αυγό;
Δεν θα διαφωνήσω άλλωστε "it takes two to tango". Όμως, τουλάχιστον στην δικιά μου φούσκα ο πολιτικός δρα με μόνο γνώμονα το δημόσιο συμφέρον και αν βλέπει ότι η κοινωνία είναι "ασθενής" οφείλει να πράξει τα μέγιστα για τη βελτίωσή της. Από την άλλη κάθε φορά που διαβάζω το παρακάτω απόσπασμα: "...όταν ακούω έναν πολιτικό να μιλάει για πατρίδα και τιμή και δικαιοσύνη, μου 'ρχέται εμετός, έχουν εξευτελίσει τα πάντα, και το ξέρουν κι εκείνοι που μιλούν κι εκείνοι που ακούνε, κι όμως δεν σηκώνεται κανένας να τους φτύσει" από βιβλίο του Ν.Καζαντζάκη γραμμένο στα μέσα του '50, η φούσκα σκάει και κάθε ελπίδα για αλλαγή εξανεμίζεται...
Η εξήγηση για το για ποιο λόγο συνεχίζεται αυτή η εμετική κατάσταση είναι κατά τη γνώμη μου ότι ο ελληνικός λαός είναι πολύ πιο ανώριμος (πολύ κατώτερος θα μπορούσα να πω αλλά θέλει μεγάλη συζήτηση η χρήση αυτής της λέξης) από τους λαούς λ.χ. των βορειοευρωπαϊκών χωρών. Όπως βλέπουμε τους εκατοντάδες χιλιάδες Φιλιππινέζους να σκοτώνονται για να πλησιάσουν το μαύρο Ναζωραίο και λέμε (εγώ τουλάχιστον και οι γύρω μου) "μα τί ζώα", έτσι λένε και για μας οι Δανοί, Νορβηγοί, Ελβετοί κτλ. Είμαστε κάτι ωραίο που το πήραν οι Τούρκοι για 400 χρόνια και το παραδώσαν έτσι όπως το παραδώσαν.
ε καλα δεν μας φταινε και τοσο οι τουρκοι..βρηκαν και κανανε. Ασε που κατα καποιο τροπο, κουμαντο στα των τουρκων, οι φαναριωτες κανανε. Φαναριωτες..και μονο που λεω την λεξη αισθανομαι πως θελω να πλυνω το στομα μου. Υπεροχη φαρα...
Δεν φταίν οι Τούρκοι για την ελληνική μ@λ@κία. Πρέπει να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν ως αυθεντικοί, ανεξάρτητοι Έλληνες μ@λ@κες. Κάτι παρόμοιο λέει και το άρθρο.
Φυσικά και δεν φταιν αυτοί καθ' αυτοί οι Τούρκοι, αλλά έχει συντελέσει σε ένα τεράστιο βαθμό το γεγονός ότι όταν ο δυτικός κόσμος βίωνε την Αναγέννηση εμείς διανύαμε την τουρκοκρατία.