Η παρακάτω διαφήμιση θα προβληθεί στον σημερινό αγώνα του Superbowl και σηματοδοτεί μια στροφή 360 μοιρών στο πώς η Microsoft προσεγγίζει τις marketing καμπάνιες της, υπενθυμίζοντας μια άλλη πλευρά της τεχνολογίας αλλά και των προϊόντων της εταιρείας.
Surface
Δείτε παρακάτω και τις υπόλοιπες διαφημίσεις της καμπάνιας με τίτλο #empowering, που δείχνουν πως η Microsoft χρησιμοποιεί για πρώτη φορά το συναισθηματικό marketing για να αναδείξει την σπουδαιότητα των προϊόντων της.
Kinnect
Skype
MS Paint
Απόψεις και σχόλια πάντα ευπρόσδεκτα στα comments.
σχόλια