Οι νέες διαφημίσεις της Microsoft υπενθυμίζουν την ανθρώπινη πλευρά της τεχνολογίας

Οι νέες διαφημίσεις της Microsoft υπενθυμίζουν την ανθρώπινη πλευρά της τεχνολογίας Facebook Twitter
2

Η παρακάτω διαφήμιση θα προβληθεί στον σημερινό αγώνα του Superbowl και σηματοδοτεί μια στροφή 360 μοιρών στο πώς η Microsoft προσεγγίζει τις marketing καμπάνιες της, υπενθυμίζοντας μια άλλη πλευρά της τεχνολογίας αλλά και των προϊόντων της εταιρείας.

Surface

Δείτε παρακάτω και τις υπόλοιπες διαφημίσεις της καμπάνιας με τίτλο #empowering, που δείχνουν πως η Microsoft χρησιμοποιεί για πρώτη φορά το συναισθηματικό marketing για να αναδείξει την σπουδαιότητα των προϊόντων της.

Kinnect


 

Skype


 

MS Paint


 


Απόψεις και σχόλια πάντα ευπρόσδεκτα στα comments.

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα εμβόλια δεν προκαλούν αυτισμό - Όμως γιατί αυξάνονται τα ποσοστά του; 

Τech & Science / Τα εμβόλια δεν προκαλούν αυτισμό - Όμως γιατί αυξάνονται τα ποσοστά του; 

Δεκάδες επιστημονικές μελέτες έχουν αποδείξει ότι τα εμβόλια δεν σχετίζονται με τον αυτισμό, καθώς οι επιστήμονες αναζητούν την εξήγηση της αύξησής του στην παγκόσμια κοινότητα
LIFO NEWSROOM
Η Meta ανακοίνωσε ότι σταματάει το fact-checking. Πώς θα ξέρουμε αν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μάς λένε την αλήθεια; 

Τech & Science / Πώς θα γνωρίζουμε πλέον αν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μάς λένε την αλήθεια; 

Το Facebook, το Instagram και το Threads παύουν να κάνουν fact-checking στις αναρτήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τι σημαίνει αυτό για τα feeds και πώς μπορούμε να αποφύγουμε να πέσουμε θύματα παραπληροφόρησης;
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
μακαρι, παραλληλα με τη εξελιξη της τεχνολογιας για την βοηθεια ασθενειων να γινει αυτονοητο κ δεδομενο η ιατρικη περιθαλψη για ολους και δωρεαν, ειδικα σε απορους και φτωχους! Αλλα τι ονειρευομαι παλι Κυριακατικα...