Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών GFK Hellas, περισσότερα από 430.000 tablets πουλήθηκαν στην ελληνική αγορά μέσα στο 2013, σημειώνοντας τεράστια αύξηση σε σχέση με τις αντίστοιχες πωλήσεις του 2012, που ανήλθαν σε 120.000 τεμάχια.
Ο παραπάνω αριθμός μεταφράζεται σε έναν συνολικό τζίρο 93.000.000 ευρώ από την κατηγορία αυτή,ποσό που με βάση τα στοιχεία της εν λόγω έρευνας ήταν μόλις το μισό (46 εκ. ευρώ) το 2012.
Φαίνεται ότι η διάθεση προσιτών συσκευών tablet σε σχέση με την αγορά ενός ολοκληρωμένου συστήματος PC ή ενός laptop αποτέλεσαν κίνητρο για την εκρηκτική αύξηση στην αγορά των εν λόγω συσκευών, που κλήθηκαν ως κατηγορία να καλύψουν τις ανάγκες για διασκέδαση και online επικοινωνία αλλά και... status και έδωσαν μια σημαντική ώθηση στην ελληνική αγορά τεχνολογίας.
Άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία που προκύπτουν από την έρευνα είναι ότι το 3% του μεριδίου της αγοράς των tablets καταλαμβάνεται από 10 μάρκες, καταδεικνύοντας την υπερπροσφορά στον τομέα αυτό, ενώ φαίνεται ότι τα πιό οικονομικά tablets με οθόνη 7 ιντσών υπερτερούν αυτών με οθόνες 10" κατέχοντας σχεδόν τα 2/3 των πωλήσεων. Αντίστοιχα, οι έλληνες καταναλωτές έδειξαν να προτιμούν τις συσκευές που διαθέτουν Wi-Fi συνδεσιμότητα, έναντι αυτών με 3G.
σχόλια