Ello: το νέο κοινωνικό δίκτυο χωρίς διαφημίσεις

Ello: το νέο κοινωνικό δίκτυο χωρίς διαφημίσεις Facebook Twitter
Το αυξανόμενο ενδιαφέρον για το Ello, αποδίδεται στην επιθυμία ολοένα και περισσότερων χρηστών να εγκαταλείψουν το Facebook, υποστηρίζουν πολλά δημοσιεύματα
6

Πολύς λόγος γίνεται το τελευταίο 24ωρο για το Ello. Ένα κοινωνικό δίκτυο που ακόμα λειτουργεί μόνο με προσκλήσεις και που το αντι-μανιφέστο του υπόσχεται να μην καταγράψει την συμπεριφορά και τα προσωπικά δεδομένα κανενός χρήστη ούτε να τα πουλήσει σε διαφημιστές, γιατί πολύ απλά δεν έχει ίχνος διαφήμισης.

Το Ello, δημιουργήθηκε από τον designer, Paul Budnitz και φαίνεται να το εννοεί ότι θα μείνει πιστό στην no-ads πολιτική του η οποία μάχεται κατά της αλίευσης δεδομένων των χρηστών του. 

Παρόλο που βρίσκεται ακόμα σε φάση closed beta και απαιτεί μια αίτηση από κάθε ενδιαφερόμενο υποψήφιο χρήστη του για να του αποστείλει πρόσκληση, ο ιδρυτής του επισημαίνει ότι τις τελευταίες μέρες δέχεται 27.000 αιτήσεις ημερησίως.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα profile χρήστη στο Ello

Όπως και στο Facebook, οι χρήστες δημιουργούν ένα προφίλ βάσει ενός καλόστημένου template που επιτρέπει το ανέβασμα φωτογραφιών, την επισήμανση άλλων χρηστών με την μέθοδο του Twitter (@), ενώ επιτρέπει την ανάρτηση και αναπαραγωγή αρχείων GIF και Emoji. 

Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στο ξεκάθαρο design του Ello, με μεγάλες φωτογραφίες και ενδιαφέρουσες γραμματοσειρές

Στο μέλλον οι χρήστες θα μπορούν να ενσωματώνουν αρχεία βίντεο αλλά και ήχου από το Sοundcloud, να μπλοκάρουν ανεπιθύμητους χρήστες, να κάνουν πριβέ chat ενώ, ίσως το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του θα είναι ότι το timeline των αναρτήσεων θα ρέει αφιλτράριστο, χωρίς την παρέμβαση αλγορίθμων.

Εάν σας ακούγεται ενδιαφέρον, να σας υποδέχεται ένα κοινωνικό δίκτυο με τη φράση "You are not a product", μπορείτε να κάνετε αίτηση για πρόσκληση σε αυτό το σύνδεσμο. 

[via]

Τech & Science
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Εταιρικά προφίλ δεν επιτρέπονται. Αυτό είναι το ωραίο. Το design μου αρέσει πολύ καθώς είναι πολύ λιτό. Οι χρήστες γενικώς είναι πολύ πιο χαλαροί και υπάρχουν πολλά όμορφα πράγματα να ανακαλύψει κανείς..!
Ωραιο ακουγεται στην θεωρια, στην πραξη ομως πως σκοπευει να καλυψει τα τεραστια κοστη που απαιτει ενα μεγαλο κοινωνικο δικτυο? Με συνδρομες ή με την ελπιδα των δωρεων;