«Ιούδες που θέλουν κρέμασμα»

«Ιούδες που θέλουν κρέμασμα» Facebook Twitter
11

 

Έντονες παραμένουν οι αντιδράσεις από την πλευρά του συνδικαλιστικού οργάνου των ταξί για την έλευση στην Ελλάδα της εταιρείας Uber που έχει γίνει η τρίτη εφαρμογή πλέον στη χώρα για τη χρήση ταξί.

Στην ιστοσελίδα του συλλόγου στο Facebook ανέβηκε ανάρτηση με την οποία αποκαλούνται  «πηλιογούσηδες» όσοι επαγγελματίες συνεργάζονται με την εταιρεία ενώ αναφέρεται ότι ξεκίνησε πόλεμος επιβίωσης.

Στην πρώτη ανάρτηση αναφέρεται:

«Ο πόλεμος μόλις ξεκίνησε. Και είναι πόλεμος επιβίωσης. Οι ''πηλιογούσηδες'' του κλάδου έχουν ελάχιστο χρόνο να επανορθώσουν. Καλό θα είναι κάθε ιδιοκτήτης ταξί να γνωρίζει για τις συνεργασίες του οδηγού του και να τον αποτρέψει από την uber. Ο οδηγός μπορεί να είναι προσωρινός στο επάγγελμα και δεν νοιάζεται για το αύριο. Ο ιδιοκτήτης όμως και αύριο θα έχει το ταξί, θα έχει την περιουσία του. Ας μην αφήσουμε λοιπόν κάθε τυχοδιώκτη να παίζει και να υπονομεύει την περιουσία μας και το επάγγελμά μας».

 

Ακολούθησε και δεύτερη ανάρτηση:

«Ταξιτζήδες που συνεργάζονται με την uber αποτελούν εχθρό του κλάδου. Είμαστε υποχρεωμένοι να προστατεύσουμε χιλιάδες οικογένειες που ζουν από αυτό το επάγγελμα. Όσοι ταξιτζήδες προδίδουν το ταξί σαν σύγχρονοι Ιούδες ''για τριάντα αργύρια'' θέλουν κρέμασμα αλλά όχι σε συκιά στο Σύνταγμα»

 

Αλλά και Τρίτη:

«Η πρώτη ήττα για τα Αμερικανάκια ήταν να κάνουν πίσω για την εφαρμογή με τα ιχ. Αλλιώς το είχαν σχεδιάσει. Ξεκίνησαν στα μουλωχτά και πιστεύουν ότι θα μας πιάσουν στον ύπνο. Δειλά ανθρωπάκια. Μπορεί τούτος ο τόπος να βγάζει λίγους μπάσταρδους προδότες που μας δυσκολεύουν τη ζωή, αλλά έχει και κάμποσα εκατομμύρια ψυχές, που ξέρουν να αγωνίζονται με περηφάνεια και τιμή. Βγάλτε εισιτήριο για το Σαν Φραντζίσκο...».

Ελλάδα
11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

6 σχόλια
Προσπθώντας να σκεφτώ με ψυχραιμία, πιστεύω ότι πράγματι είναι άδικο να βάζεις κάποιους να πληρώνουν οικονομίες μιας ζωής για μια άδεια ταξί, για την οποία σύμφωνα με τα τότε δεδομένα θα κάνουν απόσβεση σε τόσα χρόνια και θα βγάζουν τα προς το ζην, ενώ στη συνέχεια αλλάζεις κατάφωρα τα δεδομένα και τους όρους του παιχνιδιού, με αποτέλεσμα οι άνθρωποι αυτοί να είναι πολύ δύσκολο να ανταποκριθούν. Από την άλλη όμως, η κάθε Uber βρίσκει και τα κάνει. Όταν οι σύλλογοι ταξί ζητούσαν κι άλλες, κι άλλες, κι άλλες αυξήσεις, χωρίς να ζητούν μεταρρυθμίσεις του κλάδου, χωρίς να βελτιώνουν τις υπηρεσίες τους και παραβαίνοντας συνεχώς το νόμο (π.χ. κάπνισμα μέσα στο ταξί, διπλοκούρσες, απάτες με τα ταξίμετρα και πολλές φορές συντεχνιακήυποστήριξη των παραβατών), δημιούργησαν συνθήκες εύκολου ανταγωνισμού. Το κατέστησαν εύκολο, με άλλα λόγια, να έρθει κάποιος και να προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες σε καλύτερες τιμές, απλά επειδή δεν είναι απατεώνας ή δεν παρανομεί. Γι'αυτό και, σε συλλογικό επίπεδο, δεν τους λυπάμαι. Αντιθέτως, κάθε φορά που διαμαρτύρονται ή βλέπω τις ατελείωτες ουρές που σχηματίζουν ακίνητοι στις πιάτσες, δεν κρατιέμαι και η ψυχή μου ευφράινεται για κάθε φορά που με απέρριψαν στο δρόμο γιατί δεν τους άρεσε εκεί όπου πήγαινα ως πελάτης, για κάθε φορά που με εξαπάτησαν ή προσπάθησαν να με εξαπατήσουν στο ταξίμετρο (έχω κάνει και καταγγελία) και για κάθε φορά που με φλόμωναν στον καπνό τους ενώ με υποχρέωναν να κάθομαι σε παμβρώμικα και σκισμένα καθίσματα.
Δεν κρίνουμε αν η πολιτεία έκανε σωστά ή όχι, με το να "επιβαρύνει την κοινωνία με το ρίσκο του επιχειρηματία", όπως λες. Λέμε ότι, καλώς ή κακώς, αυτούς τους κανόνες θέσπισε η πολιτεία και με βάση αυτούς υπολόγισε ο επιχειρηματίας. Το να αλλάζεις τους κανόνες μονομερώς και τόσο απόλυτα δεν είναι θεμιτό, αν τουλάχιστον δεν φροντίζεις για μια μεταβατική περίοδο, δεν θεσπίζεις κάτι ενδιάμεσο. Κάτι.
Δε συμφωνώ. Ο κάθε επιχειρηματίας παίρνει ρίσκο σε μιά επένδυση, και στα ρίσκα συνυπάρχουν και οι άλλαγές στους "κανόνες του παιγνιδιού". Μπορεί να φαίνονται άδικοι, αλλά ήταν δίκαιοι εξαρχής, σε αυτή τη συγκεκριμένη περίπτωση; Με ποιά κριτήρια κάποια κυβέρνηση θεώρησε ότι το επάγγελμα του ταξιτζή πρέπει να είναι "κλειστό" με ό,τι αυτό συνεπάγεται, όπως έδειξε η ιστορία;
Από το 1991 είμαστε σε μεταβατική περίοδο, και κάθε φορά μετά από κάποιο κλείσιμο δρόμωνοι συμπεθάστετατη (χάριν λόγου) τάξις των ταξιτζήδων καταφέρνει να παραμένει ως έχει. Ε, νισάφι πιά.
Τι λέτε ρε παιδιά. Με ένα παράβολο πήραν την άδεια οι πρώτοι και μετά την πούλαγαν. Ο βαψομαλλιάς το μόνο που ξέρει είναι να φωνάζει και να βρίζει σαν ταρίφας. Τους χαλάει να ανοίξει το επάγγελμα. Το uber λογικά πάει με αυτούς για να μη μπλέξει με το κράτος και θα έχει πρόβλημα με τις πληρωμές που γίνονται μόνο με κάρτα σε άλλες χώρες. Όταν έπαιρναν διπλές και τριπλές κούρσες από μόνη τους δεν έλεγαν τίποτα. Τώρα με το uber όμως υπάρχει πρόβλημα. Η μόνη εξέλιξη στον κλάδο τους ήρθε από το taxibeat και άλλες παρόμοιες εφαρμογές. Αυτοί δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα για τους πελάτες τους. Άντε να ανοίξουν τα επαγγέλματα επιτέλους και να σταματήσει η κοροϊδία με τους ταξιτζήδες και τους φορτηγατζήδες. Κρίμα είναι όποιος πήρε την άδεια και μετά έπεσαν οι τιμές, ακόμα πιο κρίμα είναι όσοι πήραν δάνειο για να αγοράσουν άδεια και ακόμα την πληρώνουν με τόκο. Κρίμα είναι όμως και όλοι οι άλλοι που δεν ανήκουν σε κάποιο κλειστό επάγγελμα
Μπράβο, τέτοιους αγωνιστές θέλει η χώρα, να φροντίζουν για τα δικαιώματα της κάθε συντεχνίας. Που είναι η Ζωίτσα (με το μπαλόνι) να συμπαρασταθεί;