Νάταλι Πόρτμαν: Είναι άβολο για μια Εβραία να ζει στο Παρίσι

Νάταλι Πόρτμαν: Είναι άβολο για μια Εβραία να ζει στο Παρίσι Facebook Twitter
2

Τη νευρικότητα που αισθάνεται ως Εβραία που ζει στο Παρίσι αποκάλυψε η Νάταλι Πόρτμαν, σε συνέντευξη της στον ιστότοπο του περιοδικού The Hollywood Reporter, με αφορμή τα γεγονότα του Charlie Hebdo και σε παντοπωλεία της γαλλικής πρωτεύουσας.

 

Ερωτηθείσα εάν νοιώθει νευρικότητα, καθώς είναι μια Εβραία η οποία ζει στο Παρίσι, απάντησε «ναι», προσθέτοντας όμως ότι «θα αισθανόμουν νευρική κι αν ήμουν μαύρη και ζούσα στις ΗΠΑ, όπως Θα ήμουν νευρική αν ήμουν μουσουλμάνα σε πολλά μέρη».

«Έχω επισκεφθεί το Παρίσι πολλές φορές στη ζωή μου και στην αρχή είχα την εντύπωση ότι ήταν πολύ παρόμοιο με τις ΗΠΑ”. Μόνο, όταν ζεις κάπου, αρχίζεις να συνειδητοποιείς πόσο πολιτισμικά διαφορετικοί είμαστε, πόσο βαθιά διαφορετικοί» τόνισε η Πόρτμαν. Όπως ειπε, συνειδητοποιεί πλέον ότι η Γαλλία είναι «βαθιά διαφορετική πολιτισμικά» από τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

Ερωτηθείσα εάν την αναστάτωσαν οι επιθέσεις αυτές, οι οποίες στοίχισαν τη ζωή σε 20 ανθρώπους συμπεριλαμβανομένων των τριών δραστών, η Νάταλι Πόρτμαν απάντησε απλά «ακούστε. Είμαι από το Ισραήλ».


Η 33χρονη ηθοποιός που έχει τιμηθεί με Όσκαρ είναι γεννημένη στο Ισραήλ και εγκαταστάθηκε στην πρωτεύουσα της Γαλλίας την περασμένη χρονιά, δύο μήνες πριν από τις επιθέσεις στη γαλλική σατιρική εφημερίδα.

Η ηθοποιός, η οποία αυτοχαρακτηρίζεται «αριστερή», είπε πως βρίσκει τη γαλλική πολιτική συναρπαστική, ιδίως την παράδοση των απεργιακών κινητοποιήσεων στη χώρα. «Οι απεργίες είναι πραγματικό φαινόμενο. Νομίζεις ότι είναι απλά ένα στερεότυπο, αλλά είναι η αλήθεια εκεί», ανέφερε η Πόρτμαν.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

2 σχόλια