HMOYN EKEI: Στους Bocomolech στο An club

Facebook Twitter
13

 

Στο μισογεμάτο An club , λίγο πριν βγουν οι Bokomolech, η ατμόσφαιρα είναι καθαρή. Χωρίς την ομίχλη των τσιγάρων που συνήθως καλύπτει το ιστορικό υπόγειο πριν τα λαιβ, μπορείς να δεις τα «indie παιδιά των 90s», να πηγαινοέρχονται με μπύρες. Και ο χρόνος έχει ψιλοτσακίσει τον καθένα (μας): Μεγαλώσαμε. Ευτυχώς που οι νέοι μπλέκονται με τους παλιούς και μια χιπστεροπαρέα σαν να την έχει ξεβράσει η Καρύτση κάνει την εμφάνιση της και μετά μια άλλη, μεγάλη γυναίκα με σκουλαρίκια, τακούνια και ένα μικρό τσαντάκι βαμμένη στα «χρώματα της παραλιακής», περνάει από μπροστά και όλοι γυρίζουν και ξεχνούν τον χρόνο που περνά. Αν οι σαρκαστικές μας σκέψεις παρήγαγαν ηλεκτρική ενέργεια το An club θα έμοιαζε τούτη την στιγμή με ανακριτική αίθουσα του FBI. Ευτυχώς τα φώτα σβήνουν.

Θυμάμαι τους Bokomolech να παίζουν πάντα καλοκαίρι σε κάποιο φεστιβάλ, πριν από κάποιο μεγάλο όνομα. Μέρα μεσημέρι, κάτω άμμος, εμείς να περιμένουμε τους Sonic Youth και τους Pulp και ένας τραγουδιστής με καρό βερμούδα («Μόνο οι γέροι θυμούνται τέτοιες λεπτομέρειες που μπορεί να μην είναι καν αλήθεια») να πηγαινοέρχεται στην σκηνή, κάποια άλματα στον αέρα («αλλά και πάλι σου λέω οι γέροι τα θυμούνται όπως θέλουν»), ιδρώτας και ο ήχος της κιθάρας ένα μεγάλο κύμα έτοιμο να τον «πνίξει» και όλοι «κομματάκια» στην Φρεατίδα.

Ο Δημήτρης Ιωάννου αυτό το βράδυ της Παρασκευής μοιάζει με σέρφερ που κατάφερε να δαμάσει το κύμα του χρόνου. Χωρίς βερμούδα αλλά με μαύρο σακάκι και γυαλιά εμφανίζεται στην σκηνή του An. Για τις επόμενες δυόμισι ώρες αποδεικνύει ότι έχει γεννηθεί performer. Σωματοποιεί τις λέξεις των κομματιών του. Μετατρέπει την σκηνή σε ρινγκ δίνοντας μπουνιές στον αέρα, τα φώτα τον τυφλώνουν και τραβιέται πίσω, μετά μοιάζει σαν να προσεύχεται κάτω από τα κόκκινα φώτα με τα χέρια σταυρωμένα, ύστερα η ένταση επιστρέφει το σακάκι βγαίνει και κάνει άνω κάτω την σκηνή και νομίζεις ότι είναι ξανά εκείνος με την καρό βερμούδα και από κάπου θα φυσήξει ζεστός αέρας στην Φρεατίδα.

Ναι, είναι μια δεμένη μπάντα. Ναι, η Χριστίνα Κασσεσιάν που προστέθηκε στις κιθάρες τους πήγε ένα βήμα παρακάτω (Κάτι συνέβη και εγκατέλειψε την σκηνή μισή ώρα πριν το τέλος. Όχι κάτι σοβαρό μας είπαν). Ναι, όλοι μαζί είναι οι Bokomolech, αν αφαιρέσεις κάποιον μπορεί το αποτέλεσμα να μην είναι το ίδιο. Όμως, η μπάντα είναι (και) ο Frontman. Όσο και να προσπαθεί ο Δημήτρης Ιωάννου να κρατήσει χαμηλά τους τόνους ξέρεις ότι το παιχνίδι είναι πάνω του. Πάντα υπάρχει αυτός ο ένας που το κοινό (όσο και αν δεν το παραδέχεται μερικές φορές) του φορτώνει τα πάντα: Τον θρίαμβο και την ήττα.

Καθώς  έχει μιλήσει για φωτιές και έχοντας ήδη περάσει 6 εκατομμύρια χρόνια λίγο πριν το τέλος κολυμπάει στο «Crazy Water». Και τότε παρατηρώ το εξής: Μπροστά στην σκηνή ένας άντρας με καρό καπέλο, που παρακολουθεί ατάραχος όλη αυτή την ώρα την συναυλία ανάβει ένα λεπτό πούρο. Δίπλα του κοπανιέται ένας νεαρός με λύσσα έτοιμος να ανέβει στην σκηνή. Σκέφτηκα ότι καμιά άλλη εικόνα δεν θα μπορούσε να αποδώσει καλύτερα την φάση που είναι οι Bocomolech αυτή την στιγμή. Έχουν ωριμάσει χωρίς σπασμωδικές κινήσεις και την ίδια στιγμή δεν έχουν χάσει τίποτα από την οργισμένη ενέργεια των παλιών καλών ημερών.

Ανεβαίνοντας τα σκαλιά του An στις δυο το πρωί νομίζω ότι βλέπω τον ΔΠ από το 01 με μαύρο σακάκι. Αλλά πάλι δεν είμαι σίγουρος. Είπαμε οι γέροι τα μπερδεύουν...

Αρχείο
13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

11 σχόλια
Κυρία Μπινη Κύριε Μπουγια, με τα ιντυ επώνυμα και τη μικρομάγαζη 'ελληνική' ματιά.. δεν έχετε τα κλειδιά της αλήθειας παιδιά, ήταν κι άλλοι εκεί.. και γενικά ρε παιδιά.. Τι να πω..
Αγαπητέ κύριε Νίκο G. Κατ'αρχάς δεν ευχήθηκα δήθεν περαστικά στην κυρία Κασσεσιάν. Επειδή διαφωνώ με την στάση της δεν σημαίνει ότι δεν θέλω να τα έχει καλά με την υγεία της. Παρ'όλα αυτά, το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπιζε δεν έχει να κάνει με το ότι έπαιζε άρυθμα το συγκεκριμένο βράδυ στο Αν. Η δήλωση του μέλους των bokomolech σχετικά με το σοβαρό λιποθυμικό επεισόδιο -κάτι που δεν συνέβη ποτέ- , με έκανε να γράψω το παραπάνω σχόλιο λαμβάνοντας υπόψη πως κατά την διάρκεια της συναυλίας έπινε μπύρες και κάπνιζε, γεγονός που παραπέμπει περισσότερο σε μέθη παρά σε τροφική δηλητηρίαση. Επίσης, αν κρίνω από τα λεγόμενα σας, όσοι παρακολουθούν ένα live, είναι ηχολήπτες ή μουσικοί που πρέπει να συμβουλεύουν τα συγκροτήματα, διαφορετικά δεν έχουν κανένα δικαίωμα να πηγαίνουν σε συναυλίες ούτε και να αντιλαμβάνονται βασικά πράγματα τα οποία μπορεί να πιάσει το ανθρώπινο αυτί.. Φυσικά αν συνέβαινε αυτό, τα συγκροτήματα θα έπαυαν να κάνουν συναυλίες αφού ο κόσμος που πληρώνει για να παρακολουθήσει μία συναυλία ως επί το πλείστον δεν είναι μουσικοί ή ηχολήπτες ή φωτογράφοι ή δημοσιογράφοι που μπαίνουν με λίστα σε ένα live. Επίσης για να χαραμίσετε μία ολόκληρη παράγραφο, ο όρος session θεωρείτε πως είναι υποτιμητικός. Αυτό βέβαια είναι δικό σας πρόβλημα. Φιλικά πάντα και επώνυμα και με αγάπη για την μπάντα, Μπέτυ Νας.
βασικά είναι απλό. απ'όσους είδαμε τους boko τις προάλλες, υπάρχουν οι κολλητοί της νέας κιθαρίστριας και όλοι οι υπόλοιποι που δεν μας άρεσε (η νέα κιθαρίστρια). σόρρυ. δεν υπάρχει "μίσος" που λέει η από πάνω. κριτική κάνουμε, τι να γίνει τώρα!!! στην τελική δεν τη γιουχάραμε. στο ιντερνετ γράψαμε ένα σχόλιο, στο οποίο η ίδια επέλεξε να απαντήσει. (το ότι ισχυρίζεται πως λυποθύμησε εν τω μεταξύ είναι πραγματικά ανέκδοτο. WE WERE THERE U KNOW. η μπέτυ νας περιέγραψε ακριβώς αυτό που είδαμε) :P τα σχόλια που είναι υπέρ της είναι τόσο άκυρα (ο τυπάς σε παραλήρημα για την αφόδευση μου έφτιαξε τη μέρα) που κι εγώ ο ίδιος αν ήθελα να την υπερασπιστώ, θα έβρισκα κάτι καλύτερο να πω. δείξε μου τους φίλους σου να σου πω ποιός είσαι :Pγια να μη με λέτε και κακό όμως, εγώ να δεχθώ πως είναι όντως καταπληκτική κιθαρίστρια και απλά είχε μία κακή μέρα. οκ. στο επόμενο λοιπόν :P
Τον όρο "session μουσικός" φαντάζομαι πως τον ανακαλύψατε προσφάτως και θέλατε διακαώς να τον χρησιμοποιήσετε, για να φανεί το πόσο πολύ μέσα στα πράγματα είστε και να αποκτήσει έτσι το σχόλιό σας λίγη αξία παραπάνω. Γιατί αλλιώς θα γνωρίζατε, αν συγκαταλέγετε τον εαυτό σας στους φανς, ότι η εν λόγω κιθαρίστρια "session" δεν είναι σίγουρα. Το ίδιο και ο πληκτράς. Αν πάλι δεν συγκαταλέγετε τον εαυτό σας σε αυτή την κατηγορία, ίσως θα ήταν καλύτερο να κάνετε μία μίνι έρευνα πρωτού προβείτε σε χαρακτηρισμούς. Ή να επανεξετάσετε τη σημασία του όρου "session". ;)Επομένως, από τη στιγμή που δεν τίθεται το προηγούμενο ζήτημα, μάλλον οι λοιποί Μποκομόλετς κάτι παραπάνω θα ξέρουν όταν επέλεξαν τα νέα μέλη. Ή όχι; Αν όχι, ίσως ήταν σκόπιμο να τους συμβουλέψετε εσείς... Θα τους είναι χρήσιμες οι γνώσεις σας πάνω στην ηχοληψία, που ξεχειλίζουν από την πρόταση "Επίσης παρατήρησα ότι όταν εγκατέλειψε την σκηνή και το κοινό, ο ήχος ως δια μαγείας καθάρισε και τα κομμάτια ακούγονταν καλύτερα και αυτό είναι κάτι το οποίο δεν έχει να κάνει με τροφική δηλητηρίαση." Βιαστείτε!Όσο για τα "περαστικά" που δήθεν εύχεστε, δεν συνάδουν με το επίπεδο του γενικότερου χιούμορ σας πάντως... όπως αυτό προκύπτει από το "Φιλικά πάντα και επώνυμα... ..., Μπέτυ Νας."
Μεγάλο λάθος της κυρίας Κασσεσιάν να απαντάει στα σχόλια των αναγνωστών της lifo. Πέρα από αυτό παρευρεθήκαμε και εμείς στο live των bokomolech στις 28-12. Συμφωνώ με το πρώτο σχόλιο που πήρε και τις περισσότερες αρνητικούς ψήφους προφανώς από όλους τους κολλητούς της session κιθαρίστριας. θεωρώ οι bokomolech κράτανε ένα υψηλό επίπεδο και μία συγκεκριμένη στάση όσον αφορά στην σκηνική τους παρουσία καθώς επίσης είναι γνωστό στους φαν του γκρουπ ότι ούτε μέθυσοι είναι, ούτε ναρκωτικά παίρνουν. Επειδή έτυχε να είμαι πολύ κοντά στην σκηνή, θα πω με σιγουριά πως δεν λυποθύμισε αλλά μάλλον παραπάτησε και δεν μπορούσε να σηκωθεί.Επίσης παρατήρησα ότι όταν εγκατέλειψε την σκηνή και το κοινό, ο ήχος ως δια μαγείας καθάρισε και τα κομμάτια ακούγονταν καλύτερα και αυτό είναι κάτι το οποίο δεν έχει να κάνει με τροφική δηλητηρίαση. Νομίζω πως όποιος ήταν εκεί θα συμφωνήσει. Πάντως κυρία Κασσεσιάν ένα ποζεριλίκι έβγαινε από μέσα σας από την αρχή το οποίο δεν αρμόζει και στο στυλ των bokomolech. Φιλικά πάντα και επώνυμα και με αγάπη για την μπάντα στην οποία έχετε την τύχη να παίζετε σαν session κιθαρίστρια, Μπέτυ Νας.
εσύ χέζεσαι από δηλητηρίαση και τι κάνεις? πίνεις μπύρα και προσπαθείς να παίξεις με το τσιγάρο στο χέρι? και μετά το λαιβ κυκλοφορείς στο ΑΝ σα να μην τρέχει μία...οκ πάω πάσο! περαστικά λοιπόν!!!
Οποία βαθυστόχαστη ανάλυση περί διάρροιας. Βγαλμένη λες από σελίδες εμβληματικών εντύπων μουσικοκριτικής, όπως το metal hammer ή το hello. Νομίζω οι Bokomolech δικαιώνονται πανηγυρικά σήμερα για το ότι συνέλαβαν προ περίπου 20 ετών το όραμα μιας μπάντας τέτοιας ώστε ντετερμινιστικά να καταλήξει να διαβάζει σχόλια όπως το παραπάνω.Αυτή ήταν ανέκαθεν η υπέρτατη φιλοδοξία τους, να προσελκύουν θεατές συναυλιών που ασχολούνται με τη συχνότητα (και κυρίως τη βαθύτερη αιτία) αφόδευσης των μελών του γκρουπ. Τι κολακεία τέτοιο ενδιαφέρον!(Δηλαδή, ήσουν εκεί προχθές... κι αυτό βρήκες να κρατήσεις από το λάιβ; )
Γεια σου booyah!Το λιγότερο που θα σε χαρακτήριζα είναι αφελή πιτσιρικά...Σίγουρα δεν είχες ούτε θα έχεις την ευκαιρία να γνωρίσεις στην ζωή σου άτομα χαρισματικά και ταλαντούχα σαν την κιθαρίστρια των Bocomolech.Σαν κιθαρίστας λοιπόν (την ιδιότητά σου δεν μας την αποκάλυψες - wannabe δημοσιογραφίσκος στο ciao ίσως?) να σε πληροφορήσω ότι είναι αναγνωρισμένη η αξία της από μουσικούς και άντρες (που καχύποπτα βλέπουν κάποια να κρατάει μια κιθάρα και πρέπει να τους αποδείξει 2 φορές για το τι αξίζει) και είναι άτομο αληθινό και low profile. Που θά πάει θα μεγαλώσεις....ελπίζω!
Προσπαθώ να καταλάβω τί έγινε.. Παράτησε τη μπάντα για να μας πείσει ότι είναι ροκ σταρ και μετά γύρισε on stage για να καταρρεύσει? Ελα ρε φίλε :D ... Τελος πάντων.. Μπουγια? μπου και γεια.. Με τέτοια απίστευτα μυαλά που ούτε καν να στείσεις ένα χλευασμό της προκοπής δεν μπορείς, κέρδισες 1 λεπτό απόλυτης περιφρόνησης που θα σε φυλάει για μια ζωή..Φοβερό γκρούπ και φοβερό λαιβ και περαστικά Χριστίνα που ταλαιπωρήθηκεςέτσι τέτοιες μέρες
Αγαπητέ booyah, Προφανώς δεν σας απασχόλησε ποτέ γιατί κατέρρευσα επί σκηνής.Έχοντας εμφανή δείγματα τροφικής δηλητηρίασης, η οποία ακόμα με ταλαιπωρεί, προτίμησα να μην παρατήσω τη μπάντα και να παίξω όσο αντέξω, με αποτέλεσμα σοβαρό λιποθυμικό επεισόδιο το οποίο μου απαγόρευσε να συνεχίσω. Μπορείτε να πιστέψετε ότι επιθυμείτε για το ποιον μου ως μουσικού, έχετε την ελευθερία άλλωστε. Δεν έχετε κανένα δικαίωμα όμως, υπό την έντεχνη και άνανδρη κάλυψη που σας παρέχει η ανωνυμία, να με προσβάλλετε απρόκλητα και απροκάλυπτα σε δημόσιο χώρο. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας, Χριστίνα Κασσεσιάν
τέρμα ποζεριλίκι η καινούργια κιθαρίστρια ΚΑΙ παράτησε και τη μπάντα για να μας πείσει όλους πως είναι ροκ σταρ και κατέρρευσε on stage απ'τα ξύδια. σιγά μαρή!! περιμένουμε πότε θα ανακοινωθεί πως πήρε πόδι.