Η αλλαγή στον Gucci από τότε που ο Alessandro Michele ανέλαβε τα ηνία είναι εντυπωσιακή. Η glam αισθητική της Frida Giannini έχει αντικατασταθεί από την εκκεντρική ματιά του Michele. Η νέα καμπάνια της Gucci αποτυπώνει τέλεια την νέα ταυτότητα του οίκου με τον πιο δυνατό τρόπο. Οι φωτογραφίες της νέας καμπάνιας το αποδεικνύουν, οι οποίες είναι ένα υπέροχο σύνολο από παράξενες εικόνες με φόντο το Βερολίνο. Mια παρέα κάθεται νωχελικά σε μια ταράτσα, ένα αγόρι που κάνει skateboard και κρατάει ένα παγόνι. Νεορομαντισμός, οι nerds συναντούν το γκλάμουρ και υψηλή τεχνική που χαρακτηρίζει τον Gucci να εφαρμόζεται πάνω σσε αυτά τα ρούχα που μοιάζουν σχεδόν ψεύτικα, σαν ρούχα που φορούν παράξενες κούκλες.
Για την καμπάνια Άνοιξη-Καλοκαίρι 2016 ο γνωστός φωτογράφος Glen Luchford ταξίδεψε με το καστ στο Βερολίνο. Η φωτογράφιση έγινε σε διάφορα απροσδόκητα σημεία της πόλης: μια ταράτσα, ένα νυχτερινό κέντρο διασκέδασης, τουαλέτες. Η βαριά αστική ατμόσφαιρα της πόλης και η τραχιά αίσθηση του τοπίου έρχεται σε αντίθεση με τα φλοράλ υφάσματα, τις λούρεξ λεπτομέρειες και την κιτς αισθητική των ρούχων. Ολόκληρη η συλλογή εμπνέεται από την ποπ κουλτούρα της δεκαετίας του '80 της Γερμανίας.
Όσο για τα μοντέλα, το καστ περιλαμβάνει τα πιο φρέσκα πρόσωπα της μόδας. Η Peyton Knight (γνωστή για το 70's κούρεμά της που έχει γίνει το σήμα κατατεθέν της), η Polina Oganicheva και η Elizabeth Moore συμπυκνώνουν απόλυτα το εκκεντρικό όραμα του Michele.
σχόλια