Συνελήφθη η καλλιτέχνιδα Deborah De Robertis επειδή πόζαρε πάλι γυμνή μπροστά από πίνακα σε Μουσείο

Συνελήφθη η καλλιτέχνιδα Deborah De Robertis επειδή πόζαρε πάλι γυμνή μπροστά από πίνακα σε Μουσείο Facebook Twitter
5

 

Συνελήφθη η καλλιτέχνιδα Deborah De Robertis επειδή πόζαρε πάλι γυμνή μπροστά από πίνακα σε Μουσείο Facebook Twitter

Η Deborah De Robertis μια εικαστικός με παρελθόν στις αμφιλεγόμενες και προκλητικές περφόρμανς "χτύπησε" και πάλι, ξαπλωμένη γυμνή στο Musée d'Orsay στο Παρίσι, μπροστά από το έργο του Εντουάρ Μανέ, Ολυμπία.

Οι επισκέπτες της έκθεσης "Λάμψη και αθλιότητα: Εικόνες πορνείας 1850-1910" στο Μουσείο Ορσέ είδαν ξαφνικά μπροστά από τον πίνακα να ξαπλώνει ολόγυμνη η De Robertis η οποία φορούσε μόνο μια κάμερα που κατέγραφε τις αντιδράσεις. Ο δικηγόρος της Tewfik Bouzenoune ισχυρίστηκε πως ήταν μια καλλιτεχνική περφόρμανς και πως δεν έπρεπε να γίνει σύλληψη.

 

Συνελήφθη η καλλιτέχνιδα Deborah De Robertis επειδή πόζαρε πάλι γυμνή μπροστά από πίνακα σε Μουσείο Facebook Twitter

 

Αυτό δεν ήταν το πρώτο σκάνδαλο στο οποίο εμπλέκεται ο πίνακας ο οποίος είχε προκαλέσει σάλο όταν παρουσιάστηκε το 1865. Εκτό από το γυμνό και την πρωταγωνίστρια που ήταν μια πόρνη, προκλητικό θεωρήθηκε τότε και το γεγονός πως το βλέμμα της ήταν στραμμένο κατευθείαν στο θεατή.


Ωστόσο η σημερινή, ρεαλιστική,  γυμνή εμφάνιση της De Robertis. ήταν υπερβολική και ανεπιθύμητη για τα γούστα του Μουσείου: «Υπήρχαν πολλοί άνθρωποι μπροστά από τον πίνακα. Oι φρουροί ασφαλείας ανταποκρίθηκαν σωστά, σφράγισαν την αίθουσα και της ζήτησαν να ντυθεί », ανέφερε σχετικά ο εκπρόσωπος του Μουσείου στο AFP εξηγώντας πως εκείνη αρνήθηκε και έτσι κλήθηκε η αστυνομία. Το μουσείο έχει απαγγείλει κατηγορίες για ασέλγεια.

 

Συνελήφθη η καλλιτέχνιδα Deborah De Robertis επειδή πόζαρε πάλι γυμνή μπροστά από πίνακα σε Μουσείο Facebook Twitter

 

Δεν είναι η πρώτη φορά που η De Robertis προκαλεί καθώς πριν από ένα χρόνο και πάλι στο Μουσείο Ορσέ, είχε εκθέσει το αιδοίο της ξαπλωμένη μπροστά στον πίνακα του Γκιστάβ Κουρμπέ "Η καταγωγή του κόσμου".

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ημέρα των Ευχαριστιών: Πιλότος ρίχνει γαλοπούλες - «βόμβες» σε απομακρυσμένες περιοχές της Αλάσκα

Διεθνή / Ημέρα των Ευχαριστιών: Πιλότος ρίχνει γαλοπούλες - «βόμβες» σε απομακρυσμένες περιοχές της Αλάσκας

Η Esther Keim πετά χαμηλά το αεροσκάφος της και ρίχνει γαλοπούλες σε συσκευασία δώρου, για όσους μένουν σε δύσβατες περιοχές και δεν μπορούν να πάνε για τα ψώνια
LIFO NEWSROOM
«Καμίλα, η κακιά μητριά»: Ο Κάρολος «θυσίασε» τον Χάρι για να κάνει την ερωμένη του βασίλισσα;

Διεθνή / «Καμίλα, η κακιά μητριά»: Ο Κάρολος «θυσίασε» τον Χάρι για να κάνει την ερωμένη του βασίλισσα;

Τι αποκαλύπτει το νέο ντοκιμαντέρ «Queen Camilla: The Wicked Stepmother» για την απόφαση να δημοσιοποιηθεί και να διογκωθεί το πρόβλημα του Χάρι με τα ναρκωτικά τη δεδομένη χρονική στιγμή 
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Υπόθεση Πελικό: «Τρέφω βαθύ σεβασμό για εσάς» είπε η συνήγορος του βιαστή συζύγου στη Ζιζέλ

Διεθνή / Υπόθεση Πελικό: «Τρέφω βαθύ σεβασμό για εσάς» είπε η συνήγορος του βιαστή συζύγου στη Ζιζέλ

Η συνήγορος υπεράσπισης του Ντομινίκ Πελικό υποστήριξε πως ο βασικός κατηγορούμενος έχει διχασμένη προσωπικότητα - Η δικηγόρος διάβασε ποίημα που έγραψε στη φυλακή για τη Ζιζέλ ο βιαστής σύζυγος
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ

σχόλια

4 σχόλια
Η κοινωνία μας δεν είναι ακόμη αρκετά ώριμη για τέτοιες ελευθεριακές μορφές έκφρασης. Εγώ είχα κάνει κάτι παρόμοιο στον Εθνικό Κήπο και ακόμα με τρέχουν στα δικαστήρια. Αμόρφωτοι ρε φίλε, τι να πεις.
Εμεις γιατι δεν τα πιανουμε αυτα τα πραγματα; Οχι το πραγμα,εννοω γιατι δεν μπορουμε να πιασουμε την ουσια του πραγματος. Αντε παλι! Εννοω γιατι δεν καταλαβαινουμε τι θελει να πει η καλλιτεχνης; Παρολο που δεν ειμαστε και τοσο ασχετοι. Να ας πουμε ολοι διακρινουμε μια καλλιγραφια.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τον κάθε επιδειξιομανή, τον βαφτίζουμε καλλιτέχνη. Η συγκεκριμένη κυρία θέλει να δείχνει το σώμα της ή το αιδοίο της στον κόσμο. Αυτό την κάνει επιδειξιομανή, όχι καλλιτέχνη. Τώρα αν θέλει απο το σώμα της και το αιδοίο τη να βγάζει χρήματα, τότε πρέπει να ασκήσει το αρχαιότερο επάγγελμα και να αφήσει την τέχνη στην ησυχία της και στους πραγματικούς καλλιτέχνες.
Και γιατί εκθέτει το αιδίο της στο κοινο? Αυτό που ο κάθε περφόρμερ βγαίνει και κάνει το οτιδήποτε και σε αφήνει με 1,000,000 ερωτηματικά με ξεπερνά..