Tι φοράνε οι πλούσιοι άντρες του πλανήτη

Tι φοράνε οι πλούσιοι άντρες του πλανήτη Facebook Twitter
3


Μια νέα διεθνής μελέτη από το Luxury Institute διαπίστωσε ότι οι άνδρες με υψηλό εισόδημα, έχουν στην κορυφή των προτιμήσεών τους τον οίκο Calvin Klein και τις δημιουργίες του σχεδιαστή του Italo Zucchelli.

Συνολικά η μελέτη ανέδειξε 42 οίκους μόδας και σχεδιαστές που βρίσκονται στην λίστα με τα must have της γκαρνταρόμπας των ευκατάστατων του πλανήτη, αν και θα πρέπει να σημειωθεί πως για την έρευνα ρωτήθηκαν εισοδηματίες από τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία, τη Βρετανία, την Κίνα, την Ιταλία και τη Γαλλία 

Μέρος του τι κάνει τα Calvin τόσο επιτυχημένα είναι η αναγνώριση του ονόματός τους διεθνώς και επιπλέον οι άντρες αυτοί δήλωσαν πως τα ρούχα του συγκεκριμένου σχεδιαστή είναι αυτά με τα οποία αισθάνονται μεγαλύτερη άνεση και σιγουριά για το στιλ τους.

Η πρώτη πεντάδα αποτελείται από τους Ralph Lauren, Hugo Boss, Burberry, και Giorgio Armani. Ο οίκος Ralph Lauren είναι η μάρκα που οι άντρες είναι σκέφτονται πάντως περισσότερο όταν βγαίνουν για αγορές ενώ όπως αναφέρουν ο Armani είναι μια από τις εταιρείες της οποίας τα ρούχα θεωρούν πως οι υψηλές τιμές τους ανταποκρίνονται στην ποιότητά τους.

Το ερωτηματολόγιο απαντήθηκε συνολικά από 3.900 άντρες και συνολικά οι εταιρίες που αναφέρθηκαν από τους συμμετέχοντες ως προτιμητέες είναι οι εξής 42:

1. Alexander McQueen
2. Balenciaga
3. Bally
4. Bottega Veneta
5. Brioni
6. Brooks Brothers
7. Brunello Cucinelli
8. Burberry
9. Calvin Klein
10. Canali
11. Dior Homme
12. Dolce & Gabbana
13. Dunhill
14. Ermenegildo Zegna
15. Etro
16. Faconnable
17. Salvatore Ferragamo
18. Giorgio Armani
19. Gianluca Isaia
20. Givenchy
21. Gucci
22. Hermes
23. Hugo Boss
24. Jil Sander
25. John Varvatos
26. Lanvin
27. Loro Piana
28. Louis Vuitton
29. Marc Jacobs
30. Marni
31. Michael Kors
32. Oxxford Clothes
33. Paul Smith
34. Prada
35. Ralph Lauren
36. Roberto Cavalli
37. Thom Browne
38. Tom Ford
39. Tommy Bahama
40. Valentino
41. Versace
42. Yves Saint Laurent



3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ