Πρώτα ήταν όλος ο διαφημιστικός θόρυβος που έκανε μέσω των social media για να διαφημίσει τη νέα σειρά καλλυντικών της - και φυσικά ξεπούλησε. Και τώρα ήρθε η σειρά για μία καλή προώθηση της (πανάκριβης) παιδικής σειράς της Κιμ Καρντάσιαν και φυσικά η περσόνα είχε τον τρόπο να "επικοινωνήσει" τα νέα προϊόντα για... παιδιά.
Όπως για παράδειγμα, σανδάλια με γουνάκια αξίας 48 δολαρίων (πάλι καλά...), μαγιό για μωρά και πάει λέγοντας. Ποιος ήταν αυτός ο τρόπος; Μα φυσικά να φωτογραφίσει τη μικρή της κόρη Northwest μπροστά σε ράφι με καλλυντικά (της δικής της σειράς, φυσικά) μαζί με άλλα δύο κοριτσάκια και φυσικά φαρδύ πλατύ στο Instagram το brandname της σειράς "Kids Supply".
Εννοείται ότι με το που ποστάρισε τη σχετική φωτογραφία στον λογαριασμό της δεν έλειψαν οι αντιδράσεις τόσο για το ότι χρησιμοποιεί το παιδί της για να προωθήσει τις επιχειρήσεις της, αλλά και ερωτήσεις για το από πού προέρχεται η γούνα των παπουτσιών των παιδιών. Και η Κιμ -καταλαβαίνετε- ίδρωσε...
σχόλια