«Ζητώ συγγνώμη»: Η Ρεμπέκα Χολ δώρισε την αμοιβή της από τη συνεργασία με τον Γούντι Άλεν στο κίνημα Time's Up

«Ζητώ συγγνώμη»: Η Ρεμπέκα Χολ δώρισε την αμοιβή της από τη συνεργασία με τον Γούντι Άλεν στο κίνημα Time's Up Facebook Twitter
1

Η Ρεμπέκα Χολ λέει πως μετάνιωσε για τη συνεργασία της με τον Γούντι Άλεν και αποφάσισε να δωρίσει την αμοιβή της από τις ταινίες, που έκανε με τον σκηνοθέτη, στο κίνημα για την αντιμετώπιση της σεξουαλικής παρενόχλησης «Time's Up».

Η 35χρονη ηθοποιός δημοσίευσε ένα μακροσκελές κείμενο στο λογαριασμό της στο Instagram, όπου εξηγεί το σκεπτικό πίσω από την απόφασή της. Σε αυτό αναφέρει, μεταξύ άλλων, πως οι δηλώσεις της Ντίλαν Φάροου, κόρης του Γούντι Άλεν, την έκαναν να συνειδητοποιήσει πως η συνεργασία της με τον αμφιλεγόμενο σκηνοθέτη ήταν λάθος. 

Η Ντίλαν Φάροου ισχυρίζεται πως ο 82χρονος σήμερα σκηνοθέτης την κακοποίησε όταν εκείνη ήταν παιδί. Ο Γούντι Άλεν έχει αρνηθεί από χρόνια τις σχετικές κατηγορίες, που ήρθαν για πρώτη φορά στο φως της δημοσιότητας το 1992, μετά τον εκρηκτικό χωρισμό του από την Μία Φάροου. 

«Ζητώ συγγνώμη»: Η Ρεμπέκα Χολ δώρισε την αμοιβή της από τη συνεργασία με τον Γούντι Άλεν στο κίνημα Time's Up Facebook Twitter
Ο Woody Allen με τον Javier Bardem και Rebecca Hall, πριν την προβολή της ταινίας «Vicky Cristina Barcelona» στο San Sebastian International Film Festival, τον Σεπτέμβριο του 2008.

Η Ρεμπέκα Χολ εμφανίζεται στη νέα ταινία του Γούντι Άλεν «A Rainy Day in New York», στην οποία παίζουν επίσης η Ελ Φάνινγκ, η Σελένα Γκόμεζ και ο Τζουντ Λο.

«Όταν μου το ζήτησαν, πριν από περίπου επτά μήνες, αμέσως είπα ναι. Μου έδωσε έναν από τους πρώτους σημαντικότερους ρόλους μου σε ταινία, κάτι για το οποίο πάντα υπήρξα ευγνώμων, ήταν μια μέρα στην πόλη μου- εύκολο.», γράφει η ηθοποιός στην ανάρτησή της. Από τότε που αποδέχθηκε το ρόλο, λέει όμως πως συνειδητοποίησε ότι «πλέον δεν υπάρχει τίποτα εύκολο σε όλο αυτό». Κατόπιν «βαθιάς σκέψης», δηλώνει ότι παραμένει «μπερδεμένη και λυπημένη». 

The day after the Weinstein accusation broke in full force I was shooting a day of work on Woody Allen’s latest movie in New York. I couldn’t have imagined somewhere stranger to be that day. When asked to do so, some seven months ago, I quickly said yes. He gave me one of my first significant roles in film for which I have always been grateful, it was one day in my hometown - easy. I have, however subsequently realized there is nothing easy about any of this. In the weeks following I have thought very deeply about this decision, and remain conflicted and saddened. After reading and re-reading Dylan Farrow’s statements of a few days ago and going back and reading the older ones - I see, not only how complicated this matter is, but that my actions have made another woman feel silenced and dismissed. That is not something that sits easily with me in the current or indeed any moment, and I am profoundly sorry. I regret this decision and wouldn’t make the same one today. It’s a small gesture and not one intended as close to compensation but I’ve donated my wage to @timesup. I’ve also signed up, will continue to donate, and look forward to working with and being part of this positive movement towards change not just in Hollywood but hopefully everywhere. #timesup

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Rebecca Hall (@rebeccahall) στις

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

1 σχόλια