Η Κέιτ Μπλάνσετ λέει πως δεν γνώριζε τις κατηγορίες εναντίον του Γούντι Άλεν όταν συνεργάστηκαν

Η Κέιτ Μπλάνσετ λέει πως δεν γνώριζε τις κατηγορίες εναντίον του Γούντι Άλεν όταν συνεργάστηκαν Facebook Twitter
3

Στις κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση εναντίον του Γούντι Άλεν αναφέρθηκε η Κέιτ Μπλάνσετ, υποστηρίζοντας πως δεν γνώριζε τίποτα για το ζήτημα όταν συνεργάστηκε μαζί του. 

Η ηθοποιός, που κέρδισε το Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου για την ταινία «Blue Jasmine» σε σκηνοθεσία Γούντι Άλεν,  σε συνέντευξή της στο CNN ρωτήθηκε πώς γίνεται να είναι υποστηρίκτρια του κινήματος #MeToo και ταυτόχρονα να μην έχει μιλήσει ποτέ για τη συνεργασία της με το διάσημο σκηνοθέτη. 

«Δεν θεωρώ καθόλου πως έμεινα σιωπηλή. Όταν δούλευα με τον Γούντι Άλεν, δεν γνώριζα τίποτα για τις κατηγορίες. Τότε, είχα πει πως είναι μια πολύ επίπονη και περίπλοκη κατάσταση για την οικογένεια, την οποία ήλπιζα να βρουν τον τρόπο να επιλύσουν», απάντησε η Κέιτ Μπλάνσετ. 

Η ηθοποιός σχολίασε επίσης την σημασία του συστήματος δικαίου, στο οποίο δήλωσε ότι έχει απόλυτη εμπιστοσύνη, προσθέτοντας πως τα social media σε τέτοιες περιπτώσεις δεν θα έπρεπε να μετατρέπονται σε λαϊκό δικαστήριο. «Τέτοια πράγματα πρέπει να πηγαίνουν στο δικαστήριο, οπότε αν συνέβησαν οι καταγγελίες, το άτομο να διώκεται ώστε κάποιος που δεν είναι στη βιομηχανία του θεάματος όπως εγώ να μπορεί να χρησιμοποιήσει το νομικό προηγούμενο για να προστατευτεί. Πάντα, στη βιομηχανία μου ή σε οποιονδήποτε άλλο κλάδο, είναι κακοποιούνται επειδή είναι ευάλωτοι», σημείωσε η ηθοποιός. 

Η Κέιτ Μπλάνσετ είναι τελευταία ηθοποιός που σχολιάζει τις κατηγορίες εναντίον του Γούντι Άλεν, ακολουθώντας τους Κόλιν Φερθ, Έλεν Πέιτζ, Μίρα Σορβίνο, Μαριόν Κοτιγιάρ και Γκρέτα Γκέργουιγκ. Οι Ρεμπέκα Χολ και Τιμοτέ Σαλαμέ, που πρωταγωνιστούν στην επερχόμενη ταινία του «A Rainy Day in New York», ανακοίνωσαν πως θα δωρίσουν την αμοιβή τους για φιλανθρωπικούς σκοπούς.  

Με πληροφορίες από Guardian

Πολιτισμός
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM