H Procter & Gamble, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων παγκοσμίως, θέλει να κατοχυρώσει πασίγνωστες εκφράσεις του Διαδικτύου.
Σκοπός της να τις χρησιμοποιήσει ως εμπορικές ονομασίες σε προϊόντα.
Σε αυτές τις εκφράσεις περιλαμβάνονται αρκτικόλεξα όπως το LOL και το WTF. Η εταιρία θεωρεί πως τα συγκεκριμένα ονόματα θα κάνουν τα προϊόντα αυτά ελκυστικά στο νεανικό κοινό.
Αν η προσπάθεια της εταιρίας αποδειχθεί επιτυχημένη, αυτό θα σημαίνει πως σαπούνια, απορρυπαντικά ή αποσμητικά χώρου, θα μπορούν να ονομαστούν LOL ή WTF.
Η Εταιρία κατέθεσε την αίτηση της στο αρμόδιο αμερικάνικο Γραφείο για τις Πατέντες και τα Εμπορικά Σήματα. Εκτός από το LOL και το WTF η εταιρία θέλει να κατοχυρώσει και άλλα διαδικτυακά αρκτικόλεξα όπως το NBD (No Big Deal).
H αίτηση της εταιρίας δεν έχει ακόμα εγκριθεί και η απάντηση αναμένεται να δοθεί ως τον επόμενο Ιανουάριο.
Όπως δήλωσε το CNBC το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρίας Νέλσον Πελτζ, οι νεότεροι καταναλωτές δε θέλουν «προϊόντα και τίτλους για κάθε χρήση» αλλά «είναι πιο συναισθηματικά συνδεδεμένοι με τις αγορές τους»
Σύμφωνα με την στατιστική ιστοσελίδα Statista οι millennials στις ΗΠΑ αναμένεται να ξοδεύουν 1,4 τρισεκατομμύρια δολάρια ως το 2020.
Δεν είναι η πρώτη φορά που μια εταιρία προσπαθεί να κατοχυρώσει ως σήμα κατατεθέν μια γνωστή έκφραση ή συμβολο.
Η Πάρις Χίλτον έχει ήδη κατοχυρώσει την έκφραση «that's hot» και μήνυσε με επιτυχία μια εταιρία με ευχετήριες κάρτες που τη χρησιμοποίησε.
Επίσης, το Facebook έχει πετύχει να κατοχυρώσει τη λέξη face όσον αφορά τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.
Με πληροφορίες από Guardian
Με πληροφορίες από Guardian
σχόλια