Η ΑΒ Βασιλόπουλος δεν θα ξαναδιαφημιστεί στον Τράγκα

Η ΑΒ Βασιλόπουλος δεν θα ξαναδιαφημιστεί στον Τράγκα Facebook Twitter
13

Εκστρατεία που ξεκίνησε μέσω social media μετά την εκπομπή του Τράγκα με τους χρυσαυγίτες βουλευτές έφτασε και μέχρι το Facebook εταιριών οι οποίες είχαν αγοράσει χρόνο στη συγκεκριμένη εκπομπή. Η ιδέα που έπεσε από χρήστες των social media (hashtag #xa_advertising) ήταν να μποϊκοταριστούν προϊόντα που διαφημίστηκαν στο χρόνο της εκπομπής στον Σκάι, ως αντίδραση σε ό,τι ακούστηκε εκεί. Η ιδέα άνοιξε μια μεγάλη συζήτηση για το θέμα με γνώμες ανθρώπων της διαφήμισης που έλεγαν ότι δεν μπορούσαν να ξέρουν οι διαφημιζόμενοι το περιεχόμενο της εκπομπής. Πάντως μία από τις ιδέες ήταν να σταλούν μειλ στις διαφημιζόμενες εταιρίες που να εκφράζουν τη δυσαρέσκεια των χρηστών επειδή το προϊόν τους διαφημίστηκε σε μια ρατσιστική εκπομπή.

Μια από αυτές τις διαμαρτυρίες έφτασε υπό μορφή ερώτησης και στη σελίδα του σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος και έλαβε απάντηση από την εταιρία, ότι ρωτήθηκε ο Σκάι και δήλωσε ότι η εκπομπή αυτή δεν ήταν προσχεδιασμένη. Δήλωσε δηλαδή άγνοια για το τι θα πρόβαλε στην εκπομπή του ο κ. Τράγκας. Παράλληλα η ΑΒ Βασιλόπουλος αναφέρει στο twitter πως «δεν πρόκειται να διαφημιστεί ξανά».

Η ΑΒ Βασιλόπουλος δεν θα ξαναδιαφημιστεί στον Τράγκα Facebook Twitter


Στην ανακοίνωσή της στο facebook γραφει:

«Η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ αγόρασε διαφημιστικό χρόνο στο τηλεοπτικό κανάλι ΣΚΑΙ μη γνωρίζοντας το περιεχόμενο της εκπομπής και τους προσκεκλημένους της. Η εκπομπή αυτή όπως ενημερωθήκαμε από τον Σταθμό δεν ήταν προσχεδιασμένη και ήταν τέτοια η ροή που δεν ήταν δυνατό να προβλεφθεί και να διακοπεί.»

Η ΑΒ Βασιλόπουλος δεν θα ξαναδιαφημιστεί στον Τράγκα Facebook Twitter

Απαντήσεις έδωσαν σε χρήστες οι οποίοι έστειλαν μέιλ κι άλλες εταιρίες που εμφανίστηκαν στην "καρτέλα" της εκπομπης:

WIND

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρία WIND Ελλάς αγόρασε διαφημιστικό χρόνο στο τηλεοπτικό κανάλι ΣΚΑΙ μη γνωρίζοντας το περιεχόμενο της εκπομπής και τους προσκεκλημένους της.

Σας ευχαριστούμε για την επισήμανση σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα τo λάβουμε σοβαρά υπόψη μας στο μέλλον.

Coca-Cola Τρία Έψιλον

Σας ευχαριστούμε πολύ που μοιραστήκατε τον προβληματισμό σας μαζί μας.
Σε σχέση με το θέμα που θίξατε, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Coca Cola δεν υποστηρίζει πολιτικά κόμματα και παρατάξεις ούτε υιοθετεί πολιτικές θέσεις. Η μοναδική σχέση και σύνδεση που καλλιεργούμε στα 44 χρόνια της παρουσίας μας στην Ελλάδα, είναι η σχέση μας με τον καταναλωτή.

Ως είθισται στη διαφημιστική αγορά, το διαφημιστικό μας πλάνο καταρτίζεται μήνες πριν. Ως εκ τούτου, θα θέλαμε να καταστεί σαφές ότι η προβολή του ονόματός μας στην συγκεκριμένη εκπομπή «Ελεύθερος Σκοπευτής» στον Τηλεοπτικό Σταθμό ΣΚΑΙ είναι αποτέλεσμα διαφημιστικού πλάνου που καταρτίστηκε σε χρονική περίοδο κατά την οποία μας ήταν αδύνατο να γνωρίζουμε το περιεχόμενο της εν λόγω εκπομπής.

Επίσης, θεωρούμε απαραίτητο να διευκρινίσουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν είμαστε χορηγοί της συγκεκριμένης εκπομπής. Η εμφάνιση του ονόματός μας στην οθόνη των χορηγών αποτελεί τυπική υποχρέωση του εκάστοτε καναλιού για καταγραφή όλων των διαφημιζομένων στο διαφημιστικό διάλειμμα στην επονομαζόμενη «καρτέλα χορηγίας».

Για οποιεσδήποτε διευκρινίσεις σχετικά με το περιεχόμενο εκπομπών, θα πρέπει να απευθυνθείτε στο αρμόδιο κανάλι.

Λυπούμαστε που υπήρξε αυτή η λανθασμένη εντύπωση, ωστόσο θελήσαμε να αποσαφηνίσουμε την κατάσταση, προς αποκατάσταση της αλήθειας.

Π. Παπαδοπουλος ΑΕΒΕ

Η εταιρεία «ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε.», αγόρασε διαφημιστικό χρόνο στο τηλεοπτικό κανάλι ΣΚΑΙ, με σκοπό την προβολή των προϊόντων της. Το κριτήριο με το οποίο πραγματοποιείται η επιλογή των εκπομπών κατά τις οποίες προβάλλεται το διαφημιστικό μας μήνυμα, είναι η υψηλή τους τηλεθέαση και όχι το περιεχόμενο αυτών, το οποίο δεν ανακοινώνεται εκ των προτέρων από τονΤηλεοπτικό Σταθμό.

Η εταιρεία μας δεν αποτελεί χορηγό της εκπομπής «Ελεύθερος Σκοπευτής», δεν ήταν ενημερωμένη για το περιεχόμενο και για τους προσκεκλημένους αυτής και σε καμία περίπτωση δεν ταυτίζεται με τις απόψεις που διατυπώθηκαν κατά τη διάρκειά της.

Εν κατακλείδι, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την επισήμανσή σας, λυπούμαστε για την αναστάτωση που προκλήθηκε και σας διαβεβαιώνουμε ότι έχουμε λάβει σοβαρά υπόψη μας το γεγονός.

NOVARTIS

Η Novartis Hellas ΑΕΒΕ, αγοράζει τηλεοπτικό διαφημιστικό χρόνο στο κανάλι ΣΚΑΙ, όπως και σε άλλα τηλεοπτικά κανάλια, για την προβολή προϊόντων της στα διαφημιστικά διαλείμματα.

Σε καμία περίπτωση δεν γνωρίζει το ακριβές περιεχόμενο της εκάστοτε εκπομπής και τους προσκεκλημένους της, αλλά τη γενική κατηγορία της εκπομπής (δημοσιογραφική, οικογενειακή σειρά κλπ). Σε καμία περίπτωση δε, δεν ταυτίζεται με τις θέσεις που προβάλλονται σε κάθε εκπομπή.

Σας ευχαριστούμε για την επισήμανσή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι ήδη το έχουμε λάβει σοβαρά υπόψη μας και έχουμε επικοινωνήσει με τη διαφημιστική εταιρεία μας.

Ηλεκτρονική Αθηνών

H εταιρεία μας αγοράζει χρόνο απο τα κανάλια, μέσω ενός media shop με βάση τη σχέση θεαματικότητας/τιμής, χωρίς τις περισσότερες φορές, να γνωρίζει πάντα τις ζώνες που θα παίξει το τηλεοπτικό σποτ.

Είναι προφανές οτι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε το περιεχόμενο των εκπομπών που διαφημιζόμαστε και εξυπακούεται οτι δεν υιοθετούμε, όλα όσα εμφανίζονται στις εκπομπές που προβάλετε το διαφημιστικό σποτ.

Mercedes Benz Hellas

Η Mercedes-Benz Ελλάς ΑΕΕ αγόρασε τηλεοπτικό διαφημιστικό χρόνο στο κανάλι ΣΚΑΪ μη γνωρίζοντας το περιεχόμενο και τους προσκεκλημένους της εκπομπής. Σας διαβεβαιώνουμε ότι έχουμε λάβει υπόψη τις παρατηρήσεις σας.

Βερόπουλος

Σε απάντηση του ερωτημάτός σας σχετικά με τη διαφήμισή μας στην εκπομπή Ελεύθερος Σκοπευτής που προβλήθηκε την προηγούμενη Κυριακή, θα θέλαμε να παρατηρήσουμε τα εξής:
Το πλάνο τηλεοπτικής διαφήμισης καταρτίζεται από την διαφημιστική μας εταιρεία αρκετές ημέρες νωρίτερα και με βάση τηλεοπτικές ζώνες και κοινά και όχι συγκεκριμένες εκπομπές. Είναι σαφές ότι κατά την ώρα κατάρτισης του πλάνου δεν είναι γνωστό το περιεχόμενο των εκπομπών αυτών. Ως εκ τούτου η διαφημιστική μας παρουσία σε αυτές δεν σημαίνει ότι επικροτούμε το περιεχόμενό τους.

Με την ευκαιρία θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που είχατε την καλοσύνη να μας απευθύνετε άμεσα και επώνυμα το ερώτημά σας δίνοντας μας την ευκαιρία να διευκρινίσουμε τη θέση μας και σας βεβαιώνουμε ότι θα το λάβουμε υπόψη στον μελλοντικό προγραμματισμό μας.

airtickets.gr

Όπως ήδη έχουμε ενημερώσει με σχετική μας επιστολή, η εταιρεία μας αυτήν την περίοδο δεν προβάλλεται μέσω τηλεοπτικής χορηγίας, παρά μόνο online και συγκεκριμένα μέσω του δικτύου της Google Display Network – GDN.

Ως εκ τούτου, δεν μπορούμε να έχουμε πάντα τον απόλυτο έλεγχο σε ποια συγκεκριμένη σελίδα του εκάστοτε site εμφανίζεται η διαφήμιση. Η κάθε εμφάνιση σχετίζεται με τον αλγόριθμο της Google ο οποίος και «αποφασίζει» πότε, σε ποια ενότητα, σε ποια σελίδα και σε ποια θέση της σελίδας θα εμφανιστεί η διαφήμιση.

Ήδη, το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας μας διερευνά περεταίρω την περίπτωση που μας αναφέρετε.

Σφακιανάκης ΑΕΒΕ

Σας ευχαριστούμε πολύ για το γεγονός ότι μας ενημερώνετε άμεσα και επώνυμα για τον προβληματισμό σας. Με αφορμή την επιστολή σας θα θέλαμε να σας απαντήσουμε τα ακόλουθα:

Ο Όμιλος Εταιρειών Σφακιανάκη αποτελεί έναν ιδιωτικό επιχειρηματικό φορέα ο οποίος δεν έχει πολιτική θέση. Οι αποφάσεις μας έχουν εμπορικά κίνητρα και χαρακτήρα και ως τέτοιες δεν έχουν στόχο να υποστηρίξουν πολιτικές συμπεριφορές και πεποιθήσεις. Στόχος μας είναι η δημιουργία αξίας για τους πελάτες μας, τους εργαζόμενους, τους μετόχους και τις τοπικές κοινωνίες στις οποίες λειτουργούμε.

Ο Όμιλος Εταιρειών Σφακιανάκη σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί χορηγό της εκπομπής στην οποία αναφέρεστε. Στη βάση συγκεκριμένου διαφημιστικού πλάνου, το οποίο καταρτίζεται σε συνεργασία με την διαφημιστική μας εταιρεία, επιλέξαμε την προβολή των προϊόντων μας σε συγκεκριμένες χρονικές ζώνες και συγκεκριμένα κανάλια. Δεν έγινε επιλογή εκπομπών.

Η κατάρτιση του τηλεοπτικού πλάνου διαφήμισης των προϊόντων μας και η συνακόλουθη επιλογή σταθμών και τηλεοπτικών ζωνών έχει γίνει -ως είθισται στην διαφημιστική αγορά- εδώ και αρκετούς μήνες. Σε καμία περίπτωση κατά την κατάρτιση τέτοιων προγραμμάτων ο διαφημιζόμενος δεν είναι ενήμερος για το περιεχόμενο των εκπομπών. Η θεματολογία των εκπομπών δεν είναι εκ προοιμίου γνωστή και τονίζουμε ξανά ότι η επιλογή που κάνουμε ως διαφημιζόμενοι αφορά στη χρονική ζώνη στην οποία θα προβληθούν τα προϊόντα μας.
Στο πρόγραμμα τηλεοπτικών εμφανίσεων των προϊόντων της εταιρείας μας δεν έχει προγραμματιστεί περαιτέρω διαφήμιση στην τηλεοπτική εκπομπή "Ελεύθερος Σκοπευτής" στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ.

Σε κάθε περίπτωση θα θέλαμε να γίνει σαφές ότι η διαφημιστική μας παρουσία σε μια εκπομπή δεν σημαίνει ότι επικροτούμε, υιοθετούμε ή συμφωνούμε με τις απόψεις και αντιλήψεις που εκφράζονται κατά τη διάρκεια της.

Παραμένουμε στη διάθεση σας και ελπίζουμε η παρούσα επικοινωνία να συμβάλλει ώστε να συνεχίσετε να δείχνετε έμπρακτα το ενδιαφέρον σας για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας του Ομίλου Σφακιανάκη.

Μελισσοκομική Δωδεκανήσου

Οφείλουμε να σας ενημερώσουμε ότι το διαφημιστικό πρόγραμμα για το Μελεκούνι, παραδοσιακό γλυκό της Ρόδου, δεν καθορίζεται από εμάς. Είναι τυχαία η επιλογή εκπομπών προβολής της διαφήμισης και μόνο ένα σποτάκι μας έπεσε στη ζώνη της προαναφερόμενης εκπομπής. Δεν είμαστε χορηγοί αυτής της εκπομπής, απλώς όσοι διαφημίζονται μέσα στην εκπομπή εμφανίζονται χορηγοί (όπως και σε κάθε εκπομπή, σε κάθε κανάλι).

Δεν έχει προγραμματιστεί από την εταιρία μας άλλη διαφημιστική εμφάνιση στη συγκεκριμένη εκπομπή.

Έτσι και αλλιώς είμαστε μια μικρή ελληνική επιχείρηση από την επαρχία με πολύ μικρή δυνατότητα προβολής. Λυπούμαστε που βρεθήκαμε στη θέση να απολογούμεθα, αλλά δεν είμαστε υπεύθυνοι σε καμία περίπτωση για το περιεχόμενο των εκπομπών.

Γερμανός

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε τα εξής όσον αφορά την επιλογή διαφημιστικού χρόνου στην τηλεόραση:
Όταν προγραμματίζουμε την προβολή μας στα τηλεοπτικά κανάλια δεν επιλέγουμε εκπομπές, αλλά ζώνες (χρονικά διαστήματα μέσα στην ημέρα) με βάσητην τηλεθέασή τους στα κοινά που στοχεύουμε.

Είναι πολύ πιθανό να γνωρίζουμε την εκπομπή στην οποία θα προβληθεί μια διαφήμισή μας με βάση τον αρχικό προγραμματισμό των καναλιών, αλλά υπάρχει και μεγάλη πιθανότητα να μηγνωρίζουμε γιατί η αγορά του εν λόγω τηλεοπτικού χρόνου έγινε τελευταία στιγμή. Στην περίπτωση που γνωρίζουμε την εκπομπή στο πλαίσιο της οποίας θα προβληθεί το διαφημιστικό μας spot δεν σημαίνει ότι γνωρίζουμε και το περιεχόμενό της.

Τα τηλεοπτικά κανάλια για να καταγράψουν τους διαφημιζομένους ενός διαφημιστικού Break είναι υποχρεωμένα να δημιουργούν μία οθόνη με την παρουσία όλων των διαφημιζομένων, την οποία ονομάζουν «κάρτα χορηγίας». Επομένως, οι διαφημιζόμενοι που παρουσιάζονται στην «κάρτα χορηγίας» δεν είναι χορηγοί, αλλά διαφημιζόμενοι.

ΡΟΤΑ ΑΕ

Ευχαριστούμε για το e-mail και τα σχόλια σας. Σε απάντηση των παρατηρήσεων σας, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η εταιρεία μας δεν γνώριζε ούτε το περιεχόμενο ούτε τη σύνθεση του πάνελ της εκπομπής «Ελεύθερος Σκοπευτής» που προβλήθηκε από το τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ με παρουσιαστή τον κο Τράγκα. Ο προγραμματισμός της διαφήμισης μας, για την συγκεκριμένη χρονική ζώνη, είχε γίνει από την διαφημιστική εταιρεία μας πολύ καιρό πριν την μετάδοση της εν λόγω εκπομπής και όπως στην περίπτωση σχεδόν όλων των ζωντανών δημοσιογραφικών ειδησεογραφικών μεταδόσεων, το αντικείμενο συζήτησης και οι προσκεκλημένοι δεν μας είχαν γνωστοποιηθεί.

Επίσης θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι η εταιρεία μας δεν ήταν και δεν είναι χορηγός της εκπομπής αλλά διαφημιζόμενος στο σταθμό ΣΚΑΪ όπως και σε όλα τα άλλα τηλεοπτικά κανάλια.

Lidl Hellas

Η επικοινωνία της Lidl Hellas στα ΜΜΕ ακολουθεί ένα διαφημιστικό πλάνο με παρουσία σε πολλά και διαφορετικά έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα και δεν υπόκειται, δεν αποσκοπεί, και δεν εξυπηρετεί κάποια πολιτική πεποίθηση ή παράταξη. Αντιθέτως, η οποιαδήποτε αναφορά τύχει να πλαισιώνει το λογότυπο της Εταιρείας είναι εντελώς τυχαία και δεν συμβολίζει κάποια αρχή ή πιστεύω της Εταιρείας.

ΕΚΟ

Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ, θυγατρική των Ελληνικών Πετρελαίων, αγόρασε τηλεοπτικό διαφημιστικό χρόνο στο κανάλι ΣΚΑΙ μη γνωρίζοντας το περιεχόμενο της εκπομπής και τους προσκεκλημένους της ώστε έγκαιρα να αποσυρθεί το σχετικό διαφημιστικό σποτ.

Σας ευχαριστούμε για την επισήμανση σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι ήδη το έχουμε λάβει σοβαρά υπόψη μας.

FIAT

Η Fiat Group Automobiles Hellas θα ήθελε να σας ενημερώσει ότι η διαφημιστική μας εταιρεία προγραμματίζει τις εμφανίσεις των διαφημιστικών μηνυμάτων για το μήνα που ξεκινάει στο τέλος του προηγούμενου μήνα. H επιλογή των εκπομπών για την εμφάνισή τους γίνεται χωρίς ούτε η διαφημιστική μας εταιρεία αλλά ούτε και εμείς να γνωρίζουμε εκ των προτέρων το περιεχόμενο αυτών των εκπομπών και βεβαίως, δεν είναι δυνατόν να παρέμβουμε.

Τέλος, να διευκρινίσουμε ότι η FGAH δεν είναι χορηγός της εκπομπής αλλά όπως μας ενημερώνουν οι διαφημιστές μας, η κάρτα με τα ονόματα των διαφημιζόμενων που εμφανίζεται στο τέλος κάθε τηλεοπτικού προγράμματος αποτελεί πρακτική των τηλεοπτικών σταθμών να καταγράψουν τις εταιρείες που συμμετείχαν με διαφημιστικό μήνυμα στην εκπομπή.

Σας ευχαριστούμε θερμά για την επισήμανσή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι ήδη το έχουμε λάβει υπόψη μας.

Καραμολέγκος

Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως το πλάνο αγοράς τηλεοπτικού χρόνου της εταιρείας μας, καταρτίζεται σε μηνιαία βάση, χωρίς να γνωρίζουμε την ειδική θεματολογία των εκπομπών.

Ειδικότερα, πρόκειται για ένα μηνιαίο πλάνο προβολής διαφημιστικών μηνυμάτων, το οποίο καταρτίζεται σε συνεργασία με τις εκάστοτε συνεργαζόμενες διαφημιστικές εταιρίες (δεν έχουμε απευθείας επαφή με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης) και ως εκ τούτου, δε θα μπορούσαμε να γνωρίζουμε την ακριβή θεματολογία κάθε εκπομπής.

Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την επικοινωνία σας μαζί μας και θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπ' όψιν μας την παρατήρησή σας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail για οποιαδήποτε άλλη απορία ή διευκρίνιση.

13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM

σχόλια

9 σχόλια
Συγνώμη, δηλαδή, αλλά αν η εταιρεία σου απευθύνεται στο κοινό Τράγκα [όπου Τράγκας βάλε ό,τι θες] εσύ ως διαφημιζόμενος θα πας στο media shop σου θα πεις "βάλε με στο 136 καλύτερα, να μην φωνάζουνε".Λυπάμαι που θα σας στεναχωρήσω, αλλά όταν ο άλλος χτυπάει 20αρια, το κοινό του δεν απαρτίζεται από φασιστολάγνους μόνο. Απαρτίζεται και απ΄όσους θέλουν [από βίτσιο; από περιέργεια; από βαρεμάρα; από οτιδήποτε] να δουν την εκπομπή. Πιθανότατα για να έχουν κάτι να συζητήσουν την επόμενη. Όχι ότι ανάμεσα στους σχολιαστές υπάρχουν μεγάλοι διαφημιζόμενοι, αλλά έλεος με τις μπουρδολογίες. Τόσα χρόνια στον Τράγκα και στον Αυτιά και στον κάθε τέτοιο δεν διαφημιζόταν κανένας; [δεν ανακαλύψαμε τα social media χθες].Το ζήτημα είναι άλλο. Ο κάθε Τράγκας να πάει σπίτι του. Και μ΄αυτόν τον τρόπο όχι μόνο σπίτι του δεν θα πάει, αλλά θα στρογγυλοκαθίσει στη νέα θέση του. Μα δεν βλέπετε τί γίνεται στον ΣΚΑΙ?Να δείτε τί θα κάνει στην επόμενη εκπομπή του. Και στην μεθεπόμενη.
"Στην κορυφή των κρατικών διαφημίσεων ( Ιανουάριος– Σεπτέμβριος 2008) βρίσκονταν όπως αποκαλύφθηκε («Κυρ.Ελευθεροτυπία»-26/10/2008) «η «Χώρα» και η «Χώρα της Κυριακής» του (και τηλεοπτικού σχολιαστή) Γ. Τράγκα, που έλαβαν 1.823.463 ευρώ, δηλαδή το 6% της συνολικής δαπάνης, ενώ η κυκλοφορία τους αντιπροσωπεύει μόλις το 0,3%. Πρακτικά, για τις καταχωρίσεις στη «Χώρα της Κυριακής» η κυβέρνηση πλήρωνε για κάθε φύλλο που πωλήθηκε το 2008 περί τα 24 ευρώ!. "λινκ >> http://roides.wordpress.com/2012/03/15/15mar12/
Προσωπικά, όλο αυτό το θέμα σχετικά με τους διαφημιζόμενους και τις εκπομπές στις οποίες προβάλλονται, το θεώρησα εξαρχής "δουλειά δεν είχε ο διάβολος..."
Ισχυει αυτο. Ποτε δεν ψαχνουμε το spot list και ακομα και αν το κανεις, αυτο που βλεπεις ειναι ο τιτλος της εκπομπης, η ωρα μεταδοσης και ενδεχομενως και σε ποιο break θα παιξεις.
Επιτέλους, μια αποτελεσματική τακτική για να συνειδητοποιήσει η τηλεόραση πως δεν μπορούν όλα να θυσιάζονται στον βωμό της τηλεθέασης. Αν αραιώσουν οι διαφημίσεις, επειδή οι εταιρείες δεν θα θέλουν να συσχετίσουν τη δημόσια εικόνα τους με τέτοιες εκπομπές,θα μειωθούν τα έσοδα και τότε να δούμε πόσο θα σκεφτούν να ξανακάνουν κάτι ανάλογο. Αν και ο Τράγκας -νομίζω ότι- επέλεξε να στήσει και να κατευθύνει έτσι την εν λόγω εκπομπή για να προσελκύσει το, διευρυμένο τελευταία, ακροδεξιό καταναλωτικό κοινό για να πουλήσει περισσότερα φύλλα η 'ΧΩΡΑ' του. Είναι (;) trend ο νεο-φασισμός...
Εξαντλήσαμε την ευαισθησία μας για την ελευθερία του λόγου με το indymedia και πιάσαμε το Βασιλόπουλο που διαφημίζεται σε φασιστοκάναλα.[Βασιλόπουλε τσέκαρε τι ασφαλιστική κάλυψη έχετε στα καταστήματά σας καλού κακού].