ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Μπρετ ‘Ιστον ‘Ελις: Το Black Panther δεν αξίζει να είναι υποψήφιο για Όσκαρ

Μπρετ ‘Ιστον ‘Ελις: Το Black Panther δεν αξίζει να είναι υποψήφιο για Όσκαρ Facebook Twitter
«Υποστηρίζουν το Black Panther ως μνημείο πολιτισμικής / φυλετικής αντιπροσώπευσης λες και αυτό είναι κριτήριο αξιολόγησης μιας ταινίας».
1

Ο διάσημος συγγραφέας που έχει δει μερικά από τα πιο διάσημα βιβλία του («Λιγότερο από μηδέν», «Οι νόμοι της έλξης», «American Psycho») να μεταφέρονται στην οθόνη, στο τακτικό του podcast επέλεξε να κριτικάρει την ήδη επιτυχημένη πορεία του «Μαύρου Πάνθηρα» ("Black Panther"), του blockbuster υπερ-ηρώων από το πάνθεον της Marvel, στις τελετές βραβείων για τις καλύτερες ταινίες της προηγούμενης χρονιάς, ενώ είναι υποψήφια και για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας.

Το συγκεκριμένο επεισόδιο για το podcast του είχε ηχογραφηθεί λίγο πριν ανακοινωθούν οι φετινές υποψηφιότητες, ο ίδιος όμως ήταν απόλυτος στην άποψή του ότι η Ακαδημία «σπρώχνει» την υποψηφιότητα της ταινίας μόνο και μόνο για να δείξει ξαφνικά «ανοιχτόμυαλο» πνεύμα:

«Καμιά ταινία με υπερήρωες δεν υπήρξε ποτέ υποψήφια, αλλά η Disney κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να εξασφαλίσει την υποψηφιότητα. Παρότι ούτε ένας από όσους έχω συναντήσει στη 'La La Land' δεν πιστεύει ότι είναι τόσο καλή ταινία. Κι όμως, την υποστηρίζουν ως μνημείο πολιτισμικής / φυλετικής αντιπροσώπευσης. Λες και η αντιπροσώπευση ή η πολυπολιτισμικότητα αποτελούν κινηματογραφικές αρετές και κριτήρια αξιολόγησης μιας ταινίας. Αυτή όμως είναι η απαράδεκτη αντίληψη που θέλουν πλέον να προωθήσουν τα Όσκαρ...»

Μπρετ ‘Ιστον ‘Ελις: Το Black Panther δεν αξίζει να είναι υποψήφιο για Όσκαρ Facebook Twitter
O Bret Easton Ellis με τον Kanye West ο οποίος συμμετείχε σε ένα από τα επεισόδια της σειράς podcast του συγγραφέα
Culture
1

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

1 σχόλια
Δεν διαφωνώ καθόλου ότι το Black Panther είναι μεν μια καλή ταινία αλλά σίγουρα όχι άξια για Όσκαρ καλύτερης ταινίας. Αναρωτιέμαι απλώς αν υπάρχει λόγος που ο Έλις ένιωσε την ανάγκη να σχολιάσει τις υποψηφιότητες εστιάζοντας ειδικά σε αυτή και μόνο την παραφωνία. Τη στιγμή που η υπερ-σούπα που λέγεται A Star Is Born έχει υποψηφιότητες όχι μόνο για καλύτερη ταινία αλλά και σε όλες τις άλλες "σοβαρές" κατηγορίες, πλην της καλύτερης σκηνοθεσίας (πάλι καλά). Τον πήρε απλώς ο πόνος ξαφνικά για την ποιότητα των βραβείων Όσκαρ, ή μήπως ενοχλείται μόνο όταν αυτή η ποιότητα απειλείται (κατά τη γνώμη του) από την προοδευτική πολιτική ατζέντα;