Dave Chappelle στο Netflix: «Το LGBTQ είναι ένα αμάξι που το οδηγούν πάντα οι G»

Dave Chappelle στο Netflix: «Το LGBTQ είναι ένα αμάξι που το οδηγούν πάντα οι G» Facebook Twitter
Στη μία ώρα που διήρκεσε το πρόγραμμα του, Ο 46χρονος Chappelle χώρεσε στο ρεπερτόριό του μια σειρά από «ναρκοπέδια» της σύγχρονης κουλτούρας και των σύγχρονων politics στην πατρίδα του και κατ΄ επέκταση στον πλανήτη.
18

Ανάμικτες υπήρξαν οι αντιδράσεις για το νέο stand up comedy special του κορυφαίου (αναμφισβήτητα) κωμικού Dave Chappelle που «ανέβηκε» πριν λίγες μέρες στο Netflix με τίτλο "Sticks and Stones". Στην παράσταση, η οποία κινηματογραφήθηκε στην Ατλάντα, ο 46χρονος Chappelle, που εμφανίστηκε φορώντας μια φόρμα εργασίας που έγραφε το επίθετό του, επέδειξε για άλλη μια φορά την χαρακτηριστική του άνεση στη σκηνή και στη μία ώρα (στάνταρ χρόνος εδώ και χρόνια τέτοιων specials) που διήρκεσε το πρόγραμμα του, χώρεσε στο ρεπερτόριό του μια σειρά από «ναρκοπέδια» της σύγχρονης κουλτούρας και των σύγχρονων politics στην πατρίδα του και κατ' επέκταση στον πλανήτη.

Αφού σημείωσε αρχικά με έμφαση ότι «δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ ότι ο Άντονι Μπουρντέν –ο άνθρωπος με την ιδανική δουλειά και την ιδανική ζωή– αφαίρεσε ο ίδιος τη ζωή του» και στη συνέχεια «ξέπλυνε» εντελώς τον Louis CK («ήταν πολύ καλός μου φίλος πριν σκοτωθεί σ' εκείνο το τρομακτικό αυνανιστικό δυστύχημα») καταλήγοντας ότι ο άντρας που «τελειώνει» δειλά στην κοιλιά του είναι ο λιγότερο απειλητικός και βίαιος άντρας στον κόσμο, πέρασε σε μια αναλογία της LGBTQ (ΛΟΑΤΚ) κοινότητας με ένα αυτοκίνητο στο οποίο επιβαίνουν μαζί όσοι συναποτελούν αυτό το ακρωνύμιο (δηλ. lesbians, gay, bi, trans, queer).

Στη θέση του οδηγού είναι πάντα οι G. Λογικό, από τη στιγμή που ανήκουν στην κατηγορία αυτή τόσοι λευκοί άντρες. Και ξέρετε πώς είναι οι λευκοί άντρες: «Εμείς τους ξέρουμε καλύτερα αυτούς τους δρόμους, εμείς τους ανοίξαμε, προσδεθείτε λοιπόν και θα σας οδηγήσουμε εμείς στον προορισμό».

Ενδεχομένως να θεωρηθεί απλοϊκή ή ακόμα και αμυδρώς ομοφοβικό πατρονάρισμα αυτή η αναλογία, αλλά προσωπικά μου φάνηκε ενδιαφέρουσα, πετυχημένη εν μέρει και όχι άδικη – αν υποθέσουμε βεβαίως ότι ένας στρέιτ άντρας επιτρέπεται να επιχειρεί πλάκα / παρατήρηση στους γκέι (χωρίς φόβο, πάθος και μοχθηρία εννοείται).

Είπε λοιπόν για τους/τις LGBTQ, που «έχουν πάρει το μισό αλφάβητο για να σηματοδοτήσουν ένα κίνημα... κάθε γράμμα όμως αντιπροσωπεύει ένα αυτόνομο κίνημα, απλά ταξιδεύουν όλοι μαζί στο ίδιο αμάξι...»:

... Και στη θέση του οδηγού είναι πάντα οι G. Λογικό, από τη στιγμή που ανήκουν στην κατηγορία αυτή τόσοι λευκοί άντρες. Και ξέρετε πώς είναι οι λευκοί άντρες: «Εμείς τους ξέρουμε καλύτερα αυτούς τους δρόμους, εμείς τους ανοίξαμε, προσδεθείτε λοιπόν και θα σας οδηγήσουμε εμείς στον προορισμό».

Δίπλα τους στη θέση του συνοδηγού είναι οι L. Όλοι συμπαθούν τις L εκτός από τους G. Και το μόνο που μπορεί να σπάσει την ένταση ανάμεσά τους είναι η κοινή τους δυσανεξία με τους Β στο πίσω κάθισμα. Οι B φαίνονται άπληστοι/ες στις L και στους G, τύπου «πηδάω άνετα οποιονδήποτε σ΄ αυτό το αμάξι».

Δίπλα από τους/τις B κάθονται κοιτώντας ανέμελα έξω από το παράθυρο οι T. Όλοι οι επιβάτες του αυτοκινήτου σέβονται τις Τ αλλά συγχρόνως τις φθονούν και λίγο. Χωρίς να φταίνε οι ίδιες, οι υπόλοιποι καταλογίζουν στις Τ ότι εξαιτίας τους το ταξίδι αργεί περισσότερο.

Κάποια στιγμή το αυτοκίνητο χαμηλώνει ταχύτητα στη θέα των Q που εμφανίζονται με τη μορφή ενός τύπου που κάνει ωτοστόπ. Οι G τον βλέπουν και λένε «δικός μας φαίνεται, να τον πάρουμε». Ο Q κοιτάει τους επιβάτες του αυτοκινήτου και λέει πριν τον βάλουν να κάτσει ανάμεσα στους B και στις T: «Δεν ξέρω πού θέλω να πάω, αλλά είμαι σίγουρος ότι θέλω να μπω μέσα σ' αυτό το αμάξι...».

 

 

Sticks and Stones trailer 

 

TV & Media
18

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η ουσιώδης, εντελώς πολιτική εξτραβαγκάνζα του Μπίλι Πόρτερ

Lgbtqi+ / Η ουσιώδης, εντελώς πολιτική εξτραβαγκάνζα του Μπίλι Πόρτερ

Ο βραβευμένος με Grammy και Tony και υποψήφιος για Emmy καλλιτέχνης και πρωταγωνιστής της τηλεοπτικής σειράς «Pose» κατόρθωσε μέσα σε μερικούς μήνες, έπειτα από μερικές αξέχαστες gender bending εμφανίσεις σε fashion events, να γίνει ο απόλυτος ήρωας της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
«Chuck Norris vs. Communism»: Βοήθησαν τα αμερικανικά b-movies στην πτώση του κομμουνισμού στη Ρουμανία;

TV & Media / «Chuck Norris vs. Communism»: Βοήθησαν τα αμερικανικά b-movies στην πτώση του κομμουνισμού στη Ρουμανία;

Ένα ντοκιμαντέρ για τη μαύρη αγορά βιντεοκασετών που δημιουργήθηκε στη Ρουμανία των '80s, όταν το καθεστώς του Τσαουσέσκου μείωσε το τηλεοπτικό πρόγραμμα σε ένα δίωρο σκληρής κομματικής προπαγάνδας
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
The Great Hack: Το ντοκιμαντέρ του Netflix για την Cambridge Analytica και τους «πόλεμους της πληροφορίας»

TV & Media / The Great Hack: Το ντοκιμαντέρ του Netflix για την Cambridge Analytica και τους «πόλεμους της πληροφορίας»

Μια ταινία για την άνοδο και την πτώση της περιβόητης εταιρείας ανάλυσης και χειραγώγησης δεδομένων, που ουσιαστικά λειτουργούσε ως ανεξέλεγκτη μηχανή προπαγάνδας υπέρ του Τραμπ και του Brexit.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

TV & Media / Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

Ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία του NBA κατηγορείται από τον σεναριογράφο Ρομπ Γκράμποου ότι, μαζί με την εταιρεία παραγωγής του, SpringHill Company, έκλεψε το σενάριό του για την αθλητική ταινία Rez Ball, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Σεπτέμβριο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

9 σχόλια
Όσο κι αν συμφωνώ σε κάποια από αυτά που λέει θεωρώ άκρως ρατσιστική κι επικίνδυνη τη δήλωσή του για τους λευκούς γκέι άντρες. Δηλαδή τι πάει να πει είναι περισσότεροι; Δεν υπάρχουν γκέι αφρικανικής καταγωγής; Κι εγώ που νόμιζα πως δεν είναι επιλογή. Έτσι όπως το λέει είναι λες και αποτελεί επιλογή των λευκών ανδρών.
Εννοει ότι στους Λοατ οι δυο αριθμιτικα μεγαλυτεροι πληθυσμοι είναι οι Ο και οι Λ και μονο στους Ο υπαρχουν λευκοι αντρες σε μεγαλους αριθμους, στις Λ εξ ορισμου δεν υπαρχουν αντρες και οι Α και Τ είναι αριθμιτικες μειοψηφιες ακομα και στους Λοατ,οποτε το χρωμα δεν εχει καμια επιρροη... κειμενα δεν καναμε στο σχολειο όλοι;Ενα πανεξυπνο σχολειο περι ακτιβιστικης κηδεμονιες εκανε με μηδεν ομοφοβια, η σατιρα δεν αφορουσε καν την ομοφυλοφιλια ποσο δε αρνητικα αλλα την ακτιβιστικη κηδεμονια. Και εχει δικιο, και στο χρωμα του οδηγου αλλα και στο γραμμα, οι αντρες ομοφυλοφιλοι ήταν και είναι που υποφεραν περισσοτερο (με εξαιρεση τους/τις τρανς που ομως δεν εχουν τους αριθμους να ηγηθουν) και αυτοι ήταν που ηγηθηκαν τις δεκαετίες 80-90 που ουσιαστικα απο τοτε και μετα ξεκινα η αντιστροφη μετρηση για την κοινωνικη εξισωση. Στην Ελλαδα Βαλλιανατος και Παολα κανανε ολη την δουλεια στα mainstream media την προηγουμενη χιλιετηριδα και πληρωσανε και βαρυ τιμημα, τα 80'ς και τα 90'ς δεν ητανε καποιος είπε στο fb κατι που με στεναχωρησε....Οι Λοατ και λοιπα γραμματα χρωστανε μεγαλο ευχαριστω σε αντρες ομοφυλοφιλους και τρανς και προφανως δε στις πολυπολιτισμικες χωρες της Δυσης στους λευκους αυτων των κατηγοριων, εδω ως κοινωνιες δεν περνανε στα σοβαρα τους μη λευκους ετεροφυλους, τους μη-λευκους ομοφυλοφιλους θα περνανε; εδω δεν μιλαμε για το ΘΑ ηταν το σωστο αλλα πια ηταν η Ιστορια, δηλαδη τα πεπραγμενα.Ο λογος που στην μπαινω ετσι είναι γιατί εκανες το ιδιο λαθος με τον κ.Δημοκιδη, την μεταφραση "από τη στιγμή που ανήκουν στην κατηγορία αυτή τόσοι λευκοί άντρες" το μεταφρασατε αυθαιρετα σε "μονο λευκοι αντρες". Ανακαλυψατε ρατσισμο εκει που δεν υπηρχε, αυτο που κανατε λεγεται αυθαιρετο συμπερασμα, δεν προσαπτω κακια αλλα αδυναμια.Ως ακτιβιστικη αναλυση δεκαετιων είναι ολοσωστη η σατιρα.
Εννοηται και σε θυμαμαι! Μια χαρα όλα εκτος απο τον εθισμο ;)Εσυ όλα καλα;Στο μονο που διαφωνω είναι σε αυτο που λες ότι ακομα και οι τρανς χρωστανε στους ομοφυλοφιλους, οι τρανς εχουν ιστορικα αποδειξει ότι ότι υπολοιπονται σε αριθμους και κοινωνικη δυναμη το καλυπτουν σε σθενος. Οι ομοφυλοφιλοι αντρες και οι τρανς συναψαν μια συμμαχια που απο κοινου εφεραν αποτελεσματα και μαλιστα με πολυ βαρυ τιμημα για εκεινες τις εποχες.Υπάρχει κατι εδω και 5-6 χρονια στο εσωτερικο της Λοατ ακτιβιστικης κοινωτητας που δεν μ'αρεσει, σαν να αλλαζει κατι φιλοσοφικα θεμελιωδες και δεν εννοω την ποινικοποιηση του λευκου ετεροφυλου ανδρος αλλα κατι στις εσωτερικες ρυθμισεις του χωρου. Μπορει πολυ απλα να είναι ο συνδοιασμος ημιμαθειας και στομφου που τα social media καλλιεργουν. Ότι και να είναι δεν μπορω να διωξω αυτο το αισθημα, κατι εχει αλλαξει προς το χειροτερο.
Θα διαφωνισω και με εσε τωρα, το φεμινιστικο κινημα δεν είναι αδυναμο (εκτος εαν αεριζεσε με πολλα μποφορ). ΚΑταφερε να αλλαξει νοοτροποιες αιωνων για τις γυναικες, απλα υπηρξαν βοηθητικο ως προς τα λοατ δικαιωματα και όχι οδηγοι.Βεβαια οταν λεμε φεμινιστικο κινημα ιστορικα μιλαμε για τον κλασσικο φεμινισμο (αυτος καταφερε το 95% της μεχρι τωρα εξισωσης) και όχι τον σαδιστικα ανταγωνιστικο ιντερ φεμινισμο ποσο μαλλον τον social media φεμινισμο.Εαν καποιος/α βλεπει ότι δυσκολευετε να πει ευχαριστω σε κοινωνικες ομαδες λογο χρωματος είναι σοβαροτατο καμπανακι ρατσιστικης νοοτροποιας ακομα και αθελητης. Εαν καποιος/α βλεπει ανθρωπους διαφορετικων επιφανιακων βιολογικων χαρακτηριστικων και δεν μπορει να ταυτιστει λογο αυτης της διαφορας είναι σοβαροτατο καμπανακι ρατσιστικης νοοτροποιας.Με την Κικη Δημουλα μια χαρα ταυτιζομαι ως προς τον Ποιητικο της ρομαντισμο, και ω θεοι είμαι αντρας...πως το καταφερα. Ομοφυλοφιλοι ποιητες; με την σεσουλα, χ-μαν εβλεπα και είμαι ετεροφυλος....στους σταυλους της εριετας ζαιμη με την πασοκα και την νδιτισα ταυτιστικα περισσοτερο,τα τραγουδια των queen τα λατρεψα...'Η η λευκοτητα μου, η ετεροφυλια μου και το πεος μου μου δινει μαγικες κοινωνικες ιδιοτητες να συνδεομαι με το βιολογικα διαφορετικο (οι θετικες επιστημες δεν υποστηριζουν κατι τετοιο) ή καποιοι/ες βαφτισαν την εμονη στην βιολογικη ομοιογενεια και ελλειψη κατανοησης στην βιολογικη διαφορετικοτητα "προοδο". Εγω δεν προκυται να εγκαταλειψω την δεκαετια 90ς για τα φιλοσοφικα παιδιαρισματα των λευκων millenials.
... Και στη θέση του οδηγού είναι πάντα οι G. Λογικό, από τη στιγμή που ανήκουν στην κατηγορία αυτή τόσοι λευκοί άντρες. Και ξέρετε πώς είναι οι λευκοί άντρες: «Εμείς τους ξέρουμε καλύτερα αυτούς τους δρόμους, εμείς τους ανοίξαμε, προσδεθείτε λοιπόν και θα σας οδηγήσουμε εμείς στον προορισμό»."...Και ξέρετε πώς είναι οι λευκοί άντρες"Αστειότητες περί παραδοχής της "αλήθειας". Είναι παραπάνω από πασιφανές: Ο Chapelle, που δεν είναι κανας μπαρμπα θωμάς, εν προκειμένω, σαρκάζει-ως ΜΑΥΡΟΣ άνδρας- την ηγεμονική διάσταση του ΛΕΥΚΟΥ ανδρός, ο οποίος θεωρεί, μονίμως, πως η "ιστορία του ανήκει". (Επιπροσθέτως -και λόγω των πολλαπλών καταπιέσεων- ένας μαύρος γκέι άνδρας πιο δύσκολα θα ταυτιστεί με τον προσδιορισμό γκέι και θα μπορεί να ζήσει μ' αυτήν την ταυτότητα παρά ένας λευκός γκέι άνδρας).----Επιπλέον εννοείται πως το φεμινιστικό και λεσβιακό κίνημα έχει κάνει πάρα πολλά πράγματα. Κι ένα από αυτά, και δη Αμέρικα, αμέρικα, αμέρικα ήταν και η έμπρακτη υποστήριξη των gay οι οποίοι έπεφταν ο ένας μετά τον άλλον σαν τις μύγες you know when from you know what. https://www.google.com/amp/s/m.huffpost.com/us/entry/us_5616867ae4b0e66ad4c6a7c4/amp
Βλαχακι Ιστορικα οι ΛΕΥΚΟΙ ομοφυλοφιλοι με τους/της λευκους/ες τρανς οδηγησαν το αρμα...οποτε ως Ιστορικο γεγονος τους ανηκει η εναρξη. Οι ΜΑΥΡΟΙ δεν ηγηθηκαν ΙΣΤΟΡΙΚΑ διοτι η ομοφοβια στις κοινοτητες τους ηταν ακραια επικινδυνη ακομα και για τις ακραια ομοφοβικες συμπεριφορες των λευκων κοινωτητων, ακομα και σημερα. Οι φεμινιστριες μπορει να ήταν ακομα και τοτε συμμαχες των ΛΟΑΤ αλλα δεν οδηγησαν τα ΛΟΑΤ δικαιωματα, ακομα και στον φεμινισμο ιστορικα οι λευκες γυναικες οδηγησαν το αρμα.Μονο ενας ανοητος θα ενοχλουταν με αυτην την ιστορικη παραδοχη και ο λογος που λεω ανοητος είναι διοτι υπαρχουν σοβαροι ιστορικοι λογοι που οι μη λευκοι δεν οδηγησαν τα αρματα (δεν είναι "δειλια", "αδυναμια χαρακτηρος" ή "απαθεια") και είναι ιστορικα αδικο για τους μη-λευκους να αλλοιωσουμε την αληθεια.Μπορει σημερα να υπαρχει ο ιντερ κατι αυτο δεν σημαινει ότι υπηρχε και παλια. ΑΝτιλαμβανομαι ότι οι οπαδοι του ιντερ κατι είναι τοσο παθολογικα ανικανοι να πουν οτι λευκοι αντρες καναν και κατι κοινωνικα καλο αλλα η αληθεια είναι η αληθεια οσο συναισθημα ή ακροβατικη σοφιστιακη ρητορια βαλουμε. Το προβλημα του ΜΑΥΡΟΥ gay δεν είναι η παθογενης αδυναμια (που ολως τυχαιως πασχουν ολοι οι μη -λευκοι μη -αρρενες) να ταυτιστει με τον χρωματικα διαφορετικο του ανθρωπο αλλα ότι αν κανει outing στο γκετο η πιθανοτητα να βρεθει νεκρος είναι εξωφρενικα μεγαλη και όχι απο μπατσο, το ίδιο προβλημα εχουν οι gay στα "hotspots" στο ελλαντα μας, δεν εχουν προβλημα ταυτισης με το διαφορετικο χρωμα αλλα φοβου απο το ομοιο χρωμα ( αλλα και εδω δεν ειναι το χρωμα το προβλημα αλλα η γενικη κοινωνικη ταξη των γκετο που δημιουργει ακραια βιαιες συμπεριφορες). Κυριολεκτικα όλο το αμερικανοαριστεριστικο ιντερ κατι σε δυο σειρες"Αααα δεν μπορω να ταυτιστω με το βιολογικα διαφορετικοοοο ααααα! Ααα; παρεπιπτωντως Ζητω η διαφορετικότητα! ααα ζητω!"Οσον αφορα την αμερικα, αμερικα, αμερικα....δεν είναι η μεκκα του πολιτισμου, δεν είναι πολιτισμος προς μιμιση και το κυριωτερο τα προβληματα τους δεν είναι δικα μας, Πολιτες της Ελλαδας είμαστε όχι της αμερικα, αμερικα, αμερικα, στην Ελλαδα Βαλλιανατος και Παολα είναι καταλευκοι (και δεν εχει σημασια επι της ουσιας αλλα το λεμε επειδη εσεις διαρκως επαναφερετε την εμμονη με το χρωμα), το τι γινεται με τα γκετο της αμερικα ή την μπουρζουαζια της ΝΥ με νοιαζει όσο μας ενοιαξε φετος (όλους) το τι γινεται στην πρωτευουσα της Μογγολίας....καθολου το δηλαδη. Εχω κουραστει να ακουω "ααα στην αμερικα" μου θυμιζετε τον μπαρμπα μου που πηγε για λιγα χρονια και την δεκαετια του 60 και απο τοτε δεν εχει σταματησει. Το Η.Β. είναι μακραν καλυτερο παραδειγμα για τα ΛΟΑΤ δικαιωματα και το πως αποκτηθηκαν και μαλιστα πιο χρησιμο παραδειγμα προς μιμηση για την ελλαδα ως προς την αποκτηση δικαιωματων, βεβαια δεν είναι τσεγκεβαρικα εντυπωσιακος ο τροπος τους αλλα πιο δημοκρατικα μικροαστικος βεβαια τα θεμελια των λοατ δικαιωματων στο Η.Β. είναι μακραν πιο σταθερα απο ότι στις Η.Π.Α. Αληθεια ο Τραμπ ποτε θα φερει το ΚΚκλαν 4ο ραιχ; γιατι φασιστικα τον βλεπω λιγο φλωρο. Ειλικρινα δεν μ'αρεσει αυτη η μιμιτικα ζηλοφθονη εμονη με την αμερικα, ιδιως απο τον χωρο της αριστερας ποσο δε ονταν οι αμερικανοι αριστεροι ακαδημαικοι προτιμουν το ιντερ κατι εργαλειο για κοινωνικη αναλυση απο αυτο του ταξικου εργαλειου...το πρωτο αποστρεφει το βλεμα απο το βαρυ κεφαλαιο στο χρωμα, τα γεννητικα οργανα, την σεξουαλικη βιολογικη επιταγη, δεν είναι το βιοτικο επιπεδο που δημιουργει βιαιες συμπεριφορες είναι τα εκ γεννετης βιολογικα χαρακτηριστικα....δεν με νοιαζουν οι αμερικανοι, χεστικα για τους αμερικανους, δεν είναι τοσο πολιτισμενοι οι αμερικανοι, χεστηκα για το pay gap πολυεκατομυριουχων σελεμπριτις και ceo της αμερικα. Δικο μου προβλημα είναι ο ελληνας σκουπιδιαρης, η ελληνιδα καθαριστρια, ο ελληνας ομοφυλοφιλος και η ελληνιδα τρανς,εδω χεστηκα και για το σεξιστικο δραμα του ελληνικου 1% Βαρδινγιανης και Λατση ή για το εαν υπαρχουν αρκετες γυναικες ελληνιδες ceo με τους αντρες. Στον Σαουδαραβα κανουμε τεμεναδες και στον μεταναστη αραβα τον βιο αβιοτο...ποια η ποιοτικη διαφορα; η κοινωνικη ταξη, ουτε η θρησκεια, ουτε το χρωμα ουτε τιποτα, μονο κοινωνικη ταξη και για να επανελθω στο γιατί οι ΛΕΥΚΟΙ ομοφυλοφιλοι οδηγησαν το αρμα (ακομα και σημερα) είναι ότι απο ολους τους ΛΟΑΤ είχαν και εχουν την περισσοτερη ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ και ΠΟΛΙΤΙΚΗ δυναμη, κρυφη μεν υπαρκτη δε. Κοινωνικα αδικο; ναι.Ιστορικα σωστο; ναι! Οι Γυναικες απεκτησαν δικαιωματα οταν οι ΛΕΥΚΕΣ γυναικες μετα τους παγκοσμιους πολεμους είχαν τον βιομηχανικο παραγωγικο ελεγχο της Ευρωπης ως εργατριες, δηλαδη όταν απεκτησαν ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ και ΠΟΛΙΤΙΚΗ δυναμη. Παρα πολλοι οπλαρχηγοι το 1821 ήταν Αρβανιτες διοτι είχαν ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ και ΠΟΛΙΤΙΚΗ δυναμη. Επανερχονται οι ιδιες λεξεις ξανα και ξανα ανα τους αιωνες και τους πολιτισμους....ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ που οδηγει σε ΠΟΛΙΤΙΚΗ που οδηγει σε ΚΟΙΝΟΝΙΚΗ δυναμη.Η μιμιτικα ελληνοαμερικα Αριστερα εχει φαει ονειρωξη με τον μεγαλοαστισμο και την δουλοπρεπεια αυτου με το 1% του Κεφαλαιου. Η Αριστερα καταντησε Αστερισκος της καπιταλιστικης αμερικα.Τι να την κανω την επανασταση ολου του ΑμερικαΛοατ, ουτε ενα ραφι να μου φτιαξει δεν μπορει.Ολη αυτη η ιντερ κατι είναι μια καταλευκη κοροιδια σε βαρος των μη λευκων, είναι μια ξεκαθαρη επινοηση κοινωνικου εχθρου για ψηφοθηρικους σκοπους και δεν υπάρχει αμερικανικο (και μη) media που να μην εχει διαπλοκη με τετοιους σκοπους (μηδενος Huffpost και των δεξιων αντιστοιχων εξαιρομενων).Υπαρχουν πλεον πολλοι που στην ιδεα να αποδεχθουν ότι χρωστανε πολιτειακα δικαιωματα σε λευκους αντρες....αυτο είναι ομως συναισθηματικη εμπαθεια και όχι ιστορικη εντιμοτητα.Υ.Γ.κεφαλαια στο λευκο και μαυρο τα εβαλα επειδη εσυ τα εβαλες και ήθελα να κρατησω την αρμονια.Υ.Γ2 Λευκοι ομοφυλοφιλοι καλως ηρθατε στο γκρουπ των κοινωνικοπροπατορικα αμαρτωλων, λιγο αργοτερα αναμενουμε τα καινουργια μη λευκα αδερφια μας και στο τελος εσας τους τρανς,παντα θα εχετε εκει την "ρετσινια" του αντρος, τουλαχιστον εδω σκοτωνομαστε για σωβρακα και φανελες και δεν αλληλοτρωγωμαστε σε ενα ατερμονο γαιτανακι power dynamics.
Γιατί τίθεται ζήτημα του "αν υποθέσουμε βεβαίως ότι ένας στρέιτ άντρας επιτρέπεται να επιχειρεί πλάκα / παρατήρηση στους γκέι";;; Φυσικά και μπορεί, όπως μπορεί και οποιοσδήποτε γκέι να "επιχειρεί πλάκα/παρατήρηση στους στρείτ" Από που και ως που ο σεξουαλικός προσανατολισμός κάποιου αποτελεί κριτήριο για το πότε και απέναντι σε ποιον θα επιχειρεί να κάνει πλάκα και σάτιρα;
«Γιατί τίθεται ζήτημα του "αν υποθέσουμε βεβαίως ότι ένας στρέιτ άντρας επιτρέπεται να επιχειρεί πλάκα / παρατήρηση στους γκέι";;; Φυσικά και μπορεί, όπως μπορεί και οποιοσδήποτε γκέι να "επιχειρεί πλάκα/παρατήρηση στους στρείτ"»Mμμ, ναι, με την …ελαχίστη διαφορά ότι δεν υπήρχε ποτέ συστηματική καταπίεση ή/και διωγμός των straight επειδή είναι straight. Δεν απολύανε straight από την δουλειά τους επειδή τους θεωρούσαν κίνδυνο για το έθνος επειδή ήταν straight (https://www.history.com/news/state-department-gay-employees-outed-fired-lavender-scare), δεν έκαναν λοβοτομές/ηλεκτροσόκ/θεραπείες conversion στους straight για να γίνουν κάτι άλλο εκτός από straight (https://www.history.com/news/gay-conversion-therapy-origins-19th-century). Οι straight δεν υφίστανται bullying επειδή είναι straight (https://www.mhanational.org/sites/default/files/BACK%20TO%20SCHOOL%202014%20-%20Bullying%20and%20LGBT%20Youth.pdf), δεν τους πετάνε στον δρόμο επειδή είναι straight κ.λπ. (https://truecolorsunited.org/our-issue/).Αν μιλήσουμε για το Αμέρικα-Αμέρικα-Αμέρικα (https://www.youtube.com/watch?v=lyHSjv9gxlE), κάποιοι stand up comedians που έχουν διαφορετικό υπόβαθρο απ’ τους WASPs (https://en.wikipedia.org/wiki/White_Anglo-Saxon_Protestant), όντως, χρησιμοποιούν "υλικό" από το δικό τους περιβάλλον (όποιο κι αν είναι αυτό) για να αντλήσουν αστεία stories, με δόσιν μπόλικου ΑΥΤΟ-σαρκασμού. Κακά τα ψέματα πιο εύκολο και πιο -ίσως- ορθό είναι να βλέπεις έναν π.χ. ελληνοαμερικανό ή έναν αφροαμερικανό ή ένα trans άτομο ινδικής καταγωγής να ΑΥΤΟ-σαρκάζονται, επειδή κάποια πράγματα τα έχουν ζήσει και τα ξέρουν εκ των έσω κι έχουν ένα παραπάνω "δικαίωμα" πάνω σ' αυτό, από έναν άσχετο και -παραδοσιακά- σε κάπως πιο ανώτερη κοινωνική θέση (ιστορικά αν μη τι άλλο) να "σπάει πλάκα" με άτομα και ομάδες μη δικές του. Ο Καναδός κωμικός Jus Reign, ο οποίος έχει Ινδική Σιχ καταγωγή/υπόβαθρο ΑΥΤΟ-σαρκάζεται πάρα πολύ και δεν αφήνει σε χλωρό κλαρί ούτε τους γονείς του, ούτε το τρόπο με τον οποίο μεγάλωσε μεταξύ 2 κουλτούρων και -ναι- είναι αστείος ΑΛΛΑ θα μου φαινόταν MH αρμόζον ένας λευκούλης χριστιανούλης Καναδός να έσπαγε την ίδια πλάκα με τις κοινότητες Σιχ στον Καναδά. Ποιος μπορεί να κάνει πιο to the point πλάκα για τις, εν Ελλάδι, πανηγύρεις τύπου https://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.paramythia-online.gr/wp-content/uploads/2014/07/afisa_panigiri_niaxori_14.jpg&imgrefurl=http://www.paramythia-online.gr/10063/diimero-panigyri-sto-neochori-paramythias-gia-tin-agia-paraskeyi/&docid=ECVC3423uEFmDM&tbnid=yepBWCW6cLfcvM:&vet=1&w=750&h=516&source=sh/x/im#spf=1567750001351 ο Τζουβέλας (https://www.youtube.com/watch?v=WOQFeSUhS1Y συκώτι αλλάζεις) ή ο Dave Chappelle;Ας πούμε στο Το "Πρόσκληση Σε Γεύμα Από Έναν Υποψήφιο Δολοφόνο" του 1976 (καθόλου PC ταινία από άποψη θεμάτων race/sex orientation/αναπηρίας/υιοθεσίας κ.λπ.) εκτός όοοοοολων των άλλων ο Πήτερ Σέλερς υποδύεται τον ντέτεκτιβ Σίντνεϊ Γουάνγκ και είναι έναν παροιμιώδης yellowface ρόλος (https://en.wikipedia.org/wiki/Portrayal_of_East_Asians_in_American_film_and_theater), εντάξει η ταινία είχε χαβαλέ για την εποχή της, την είδα τον Αύγουστο στο θερινό που βγήκε, όλα καλά, γέλασα και σε φάσεις (κάποιες ήταν μάλλον υπερβολικά χοντροκομμένες για τα γούστα μου). Σήμερα, όμως, αν έβγαινε αυτή η ταινία, θα είχα άλλες απαιτήσεις, δεν θα μπορούσε να βγει με τους ίδιους όρους κι αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αλίμονο αν ότι ήταν κατάλληλο και αρμόζον, λέμε τώρα, πριν από 45 χρόνια να είναι και τώρα.
Αυτό είναι το αμφιλεγόμενο κομμάτι;Τα δέκα πρώτα ( ή και παραπάνω δεν ξέρω - τόσο άντεξα) λεπτά με τα φρικτά και εμετικά " αστεία" για τα παιδιά που φαίνεται να έχουν πέσει θύματα σεξουαλικής κακοποίησης από τον Michael Jackson είναι , σύμφωνα με εσάς mainstream;
Πραγματικά μπορούμε να σταματήσουμε να ασχολούμαστε συνέχεια με θέματα πολιτικής ορθότητας και να αρχίσουμε να ασχολούμαστε με τον πραγματικό ρατσισμό; Έχω κουραστεί πάρα πολύ να ακούω για την LGBTQ κοινότητα, όχι άλλο! Η προοδευτική δύση κλείνει πόρτες σε πρόσφυγες και πίσω απο τις παρωπίδες ασχολείται με τη σεξουαλικότητα. Μπορούμε να ασχοληθούμε με κάτι άλλο επιτέλους;
Μπορούμε να ασχοληθούμε με όλα ταυτόχρονα. Η θέση των λοατ ειδικά στην Ελλάδα δεν είναι καθόλου καλή. Φαντάζομαι δεν ασχολείσαι όλη μέρα με τους πρόσφυγες στη ζωή σου (το καινούριο "επιχείρημα" όπως : εδώ πεινάνε παιδάκια στην Αφρική...κλπ)Απλά θέλεις να δικαιολογήσεις την ομοφοβία σου. Δικό σου πρόβλημα και για λοατ θα ακούσεις ακόμα πολύ περισσότερο. Είμαστε μόνο στην αρχή. Χορτάσαμε ξερόλες που ξέρουν τα πάντα για τη ζωή μας
Ανάμεικτες οι αντιδράσεις, ήτοι άπαντες πέθαναν στα γέλια και ελάχιστοι, αυτοπροσδιοριζόμενοι δικαιωματιστές ή απλά αλλεργικοί με την εν λόγω θεματολογία (και την ελευθερία του λόγου βεβαίως βεβαίως), πειράχτηκαν από τα αστεία ενός κωμικού.Δύο πραγματάκια ας μου επιτραπούν.Α. Προς συντάκτη: 'αν υποθέσουμε βεβαίως ότι ένας στρέιτ άντρας επιτρέπεται να επιχειρεί πλάκα / παρατήρηση στους γκέι Πηγή: www.lifo.gr' Τι ακριβώς είναι τούτο; Είναι όσο επικίνδυνο μου ακούγεται; Είναι παραδοχή ότι η λογοκρισία είναι νορμάλ, αρκεί να είμαστε από τη σωστή μεριά; Β. Τον συγκεκριμένο κωμικό τον έχει στη μαύρη λίστα το rotten tomatoes, το οποίο είναι πλήρως πολιτικοποιημένο, όπως αποδείχτηκε πρόσφατα. Βαθμός: 0%.Δηλαδή είμαι αυταρχικός και το φωνάζω ένα πράγμα.
Οποιοσδήποτε έλεγε κάτι για την LGQTB κοινότητα, οτιδήποτε κι αν έλεγε, πάντα θα έφερνε αμηχανία ή ανάμεικτα συναισθήματα, ακόμα και αν πρόκειται για αλήθειες.Δυστυχώς υπάρχουν πολλές ευαισθησιες σε αυτό το κομμάτι, πράγμα που διχάζει ακόμα περισσότερο.