ADVERTORIAL
Υπάρχουν ορισμένοι άνθρωποι που έχουν από πάνω τους ένα άστρο το οποίο τους ακολουθεί, τους φωτίζει και τους οδηγεί σε δρόμους επιτυχίας και αναγνώρισης. Ο Gerard Heineken ανήκει σίγουρα σε αυτή την κατηγορία. Πίσω στο 1873 θέλοντας να προωθήσει την μπίρα που έβγαζε και για την οποία ήταν ιδιαίτερα περήφανος έδωσε το όνομά του σε κάθε μπουκάλι που παρήγαγε η ζυθοποιία του. Έτσι ξεκίνησε η ιστορία της Heineken που μετά από 4 γενιές αποτελεί την πρώτη premium μπίρα στον κόσμο. Το αστέρι του δημιουργού της ακολουθεί μέχρι σήμερα το μπουκάλι της Heineken με μεταφορικό και κυριολεκτικό τρόπο...

Όμως τι κρύβεται πίσω από το κόκκινο αστέρι; Στην καινούργια τηλεοπτική καμπάνια #MoreBehindTheStar της Heineken ένας αστέρας του κινηματογράφου ο βραβευμένος με Όσκαρ Benicio del Toro αποκαλύπτει τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της Heineken μέσα από τρία διαφημιστικά φιλμ με χιούμορ και ιδιαίτερη ατμόσφαιρα.
Η Premium ταυτότητά της είναι γνωστή σε 192 χώρες. Αυτό σημαίνει ότι σε όλο τον κόσμο εκατομμύρια λάτρεις της μπίρας έχουν κρατήσει στα χέρια τους το πράσινο μπουκάλι με το κόκκινο αστέρι. Παρά τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα της όμως, η Heineken παρασκευάζεται ακόμα με την αυθεντική πρώτη συνταγή και χρησιμοποιούνται φυσικά συστατικά. Κανένας συμβιβασμός δεν έχει γίνει σε ό,τι αφορά τα συστατικά της και αυτό της προσδίδει μια σταθερότητα στην ποιότητα που σπάνια συναντάς σε προϊόντα του χώρου. Η παράδοση λοιπόν εμπλέκεται με τον σύγχρονο χαρακτήρα της και η Heineken αποκτά συνεχώς φανατικούς οπαδούς.
O Freddy Heineken, o εγγονός του Gerard είναι ο άνθρωπος που εκτόξευσε την επιτυχία της ζυθοποιίας ακριβώς επειδή έμεινε πιστός στην παράδοση και τη φιλοσοφία του παππού του. Στόχος ήταν να γίνει γνωστή και να πετύχει εμπορικά μια μπίρα που έτσι κι αλλιώς είχε τα χαρακτηριστικά της επιτυχίας: premium χαρακτήρας, αυθεντική συνταγή, φυσικότητα. Έτσι η Heineken έγινε διάσημη και όπως ο πρωταγωνιστής της τηλεοπτικής καμπάνιας Benicio del Toro δείχνει να απολαμβάνει αυτή τη φήμη έτσι και η μπίρα που πίνει εμφανίζεται αντάξια της φήμης της ως η επιλογή όσων θέλουν γεύση και αυθεντικότητα.
Αλλά η Heineken κρύβει και κάτι ακόμα. Κρύβει μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία που ξεκινά στην Ολλανδία στα μέσα του 19ου αιώνα και φτάνει σε 192 χώρες σε όλο τον κόσμο. Αυτή η ιστορία με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της μπορεί να εξηγήσει το μυστικό της επιτυχίας της αφού συνδυάζει μεράκι, αφοσίωση και εκσυγχρονισμό χωρίς να παραγκωνίζεται η παράδοση. Ο Gerard Heineken ήξερε να απολαμβάνει τη στιγμή και αυτή την άποψη άφησε ως παρακαταθήκη μέσα από το προϊόν που παρήγαγε. Να απολαμβάνεις τη στιγμή. Να εκτιμάς τη φυσικότητα. Να μοιράζεσαι με τους αγαπημένους σου κάθε συναίσθημα. Να αισθάνεσαι τη δύναμη της παράδοσης. Και στο τέλος της ημέρας να μπορείς να πιεις την αγαπημένη σου Heineken κάνοντας με κάθε πρόποση μια καινούργια ευχή.
O Gerard θα βλέπει το κόκκινο αστέρι του και θα είναι πολύ χαρούμενος με ό, τι άφησε...
σχόλια