Το ίδρυμα διαχείρισης της περιουσίας του Μάικλ Τζάκσον, σχολίασε την απόφαση να δοθεί βραβείο Emmy στο ντοκιμαντέρ Leaving Neverland ως μία «πραγματική φάρσα».
Η αφήγηση του Leaving Neverland, που προβλήθηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο, επικεντρώνεται σε δύο άνδρες που ισχυρίζονται ότι ο σούπερ σταρ της ποπ τους κακοποίησε ως παιδιά. «Για μία ταινία που αποτελεί προϊόν φαντασίας, το να τιμηθεί σε κατηγορία των βραβείων Emmy που δεν είναι καν σχετική, είναι πραγματική φάρσα», ανακοίνωσε το ίδρυμα. Η ίδια δήλωση ανέφερε ότι «δεν υπήρχε η παραμικρή απόδειξη» των όσων υποστηρίζονται μέσω του ντοκιμαντέρ.
Το Leaving Neverland, κέρδισε συνολικά πέντε υποψηφιότητες κατά τη διάρκεια των Creative Arts Emmys και συνέχισε διεκδικώντας το βραβείο «εξαιρετικού ντοκιμαντέρ». Η αμφιλεγόμενη ταινία, σε σκηνοθεσία του Νταν Ριντ, περιλαμβάνει συνεντεύξεις από τους Γουέιντ Ρόμπσον και Τζέιμς Σέιφτσακ, οι οποίοι ήταν επτά και δέκα ετών όταν ο τραγουδιστής απέκτησε φιλικές σχέσεις μαζί τους.
Όταν οι υποψηφιότητες για το Emmy ανακοινώθηκαν για πρώτη φορά, ο Reed είπε ότι η αναγνώριση σήμαινε πολλά για όλους τους εμπλεκόμενους. «Όταν το Leaving Neverland προβλήθηκε τον Μάρτιο, ξεκίνησε πολλές σημαντικές συζητήσεις σχετικά με τη σεξουαλική κακοποίηση παιδιών και την ωραιοποίηση του ζητήματος», ανέφερε. « Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο ο Τζέιμς Σέιφτσακ και ο Γουέιντ Ρόμπσον μαζί με τις οικογένειές τους έσπασαν τη σιωπή τους, και γι' αυτό κάναμε και το ντοκιμαντέρ» και πρόσθεσε «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που η Ακαδημία τίμησε αυτόν τον σκοπό».
Ωστόσο, αμέσως μετά τη νίκη, το ίδρυμα Τζάκσον σε δήλωσή του ανέφερε ότι «δεν υπάρχει ούτε ένα σημάδι αποδείξεων στα όσα υποστηρίζει αυτό το εντελώς μονόπλευρο, λεγόμενο ντοκιμαντέρ το οποίο έγινε με άκρα μυστικότητα και για το οποίο δεν έγιναν συνεντεύξεις σε κανέναν άλλον πέραν από τα δύο άτομα και τις οικογένειές τους που παρουσιάζονται».
Μετά την πρεμιέρα του επίμαχου ντοκιμαντέρ τον Ιανουάριο στο «Sundance Film Festival» το ίδρυμα Τζάκσον αποκάλεσε το πρότζεκτ ως «κίτρινη απόπειρα δολοφονίας χαρακτήρα» και επέμειναν ότι σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί «ντοκιμαντέρ».
Με πληροφορίες από BBC
σχόλια