Εν μέσω πανδημίας οι Rolling Stones άνοιξαν ένα κατάστημα, αποκλειστικά αφιερωμένο στο συγκρότημα, στο Γουέστ Εντ του Λονδίνου.
To κατάστημα, όπως ανακοινώθηκε από τον επίσημο λογαριασμό του στο Instagram, ξεκίνησε να υποδέχεται πελάτες από σήμερα, Τετάρτη. Οι Rolling Stones είχαν γνωστοποιήσει τις προθέσεις τους από τον Αύγουστο με ανάρτηση στα social media, που συνοδευόταν από σχετικό βίντεο. «Θα είναι κάτι παραπάνω από ένα κατάστημα, θα είναι μια συναρπαστική εμπειρία για τους φαν όλων των ηλικιών», ανέφεραν μεταξύ άλλων.
Όπως σημειώνει το Reuters, οι Rolling Stones αποφάσισαν να ανοίξουν το κατάστημα παρά την πανδημία του κορωνοϊού που έχει μειώσει τους τουρίστες οι οποίοι επισκέπτονται την βρετανική πρωτεύουσα. Οι οπαδοί του συγκροτήματος μπορούν να αγοράσουν από το κατάστημα, που βρίσκεται στο Νο 9 της Carnaby Street, τα πάντα σε σχέση με τους Rolling Stones: από t-shirts, φούτερ και τζάκετ, μέχρι μπρελόκ, πένες για κιθάρα και παγούρια νερού. Όλα με το λόγκο του συγκροτήματος. Οι δισκογραφικές δουλειές των Rolling Stones θα είναι επίσης διαθέσιμες για τους πελάτες.
Το κατάστημα αποτελεί προϊόν συνεργασίας των Rolling Stones με την εταιρεία Bravado που στο παρελθόν «έστησε» τα καταστήματα τον Κάνιε Γουέστ, Μπίλι Άιλις και Slipknot.
«Γιατί να ανοίξουμε ένα κατάστημα κατά τη διάρκεια πανδημίας; Ξέρετε, είναι αιώνια αισιοδοξία», ανέφερε ο Μικ Τζάγκερ. Ο ίδιος εκτίμησε πως θα μπορούσε να αναβληθεί μέχρι το επόμενο έτος αλλά εκτιμά πως θα υπάρξει ανάκαμψη και πως ο κόσμος θα κυκλοφορεί περισσότερο από πριν. Το κατάστημα διαθέτει επίσης μάσκες, με το διάσημο λογότυπο, τόσο από βαμβάκι όσο και από μετάξι. Όταν ρωτήθηκε γιατί επέλεξαν να ανοίξουν το κατάστημα στην Carnaby Street, έναν δρόμο που ταυτίστηκε με τα swinging sixties στο Λονδίνο, ο Τζάγκερ ανέφερε πως βρίσκεται κοντά στο σημείο όπου η μπάντα έκανε πρόβες.
Το κατάστημα συνεργάστηκε με τη γαλλική φίρμα Baccarat για μια σειρά γυαλικών, ενώ οι πελάτες μπορούν να βρουν ένα αδιάβροχο από καουτσούκ από την σουηδική φίρμα Stutterheim. Ο John Pasche, που δημιούργησε το λογότυπο των Rolling Stones, το οποίο εμφανίστηκε για πρώτη φορά στον δίσκο Sticky Fingers του 1971, δημιούργησε έργα περιορισμένων αντιτύπων, που η τιμή τους ξεπερνά τα 1.300 ευρώ. Ένα γλυπτό με το διάσημο λογότυπο φιγουράρει και στη βιτρίνα του καταστήματος.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Αυτή την εβδομάδα, οι Rolling Stones κυκλοφόρησαν μια νέα έκδοση του άλμπουμ «Goats Head Soup», από το 1973. Τον Ιούλιο, το αειθαλές συγκρότημα κυκλοφόρησε το «Scarlet», ένα έως τότε ακυκλοφόρητο κομμάτι, που είχε ηχογραφηθεί στα μέσα της δεκαετίας του 1970 και στο οποίο συμμετείχαν ο Τζίμι Πέιτζ των Led Zeppelin και ο Ρικ Γκρεκ των Blind Faith.
Με πληροφορίες από Reuters/Guardian
σχόλια