Μεγάλες ουρές στο Θέατρο Τέχνης για φθηνά εισιτήρια

Μεγάλες ουρές στο Θέατρο Τέχνης για φθηνά εισιτήρια Facebook Twitter
4

Σκηνές που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στην προπώληση εισιτηρίων για συναυλίες μεγάλων αστέρων που επισκέπτονται τη χώρα μας εκτυλίχθηκαν χθες (30/9) αυτή τη φορά από θεατρόφιλους. Αφορμή στάθηκε η πρωτοβουλία του Θεάτρου Τέχνης να διαθέσει εισιτήρια για όλες τις φετινές του παραστάσεις στην τιμή των - μόλις - 3 ευρώ.

Μια μέρα πριν την επίσημη έναρξη των παραστάσεων της νέας σεζόν, από τις 17.00 έως τις 22.00, στα ταμεία και των δύο Σκηνών (Υπόγειο και Φρυνίχου 14) του Θεάτρου Τέχνης έγινε το αδιαχώρητο, καθώς περίπου 3.000 άτομα έσπευσαν για να επωφεληθούν από την προνομιακή προσφορά. Με αποτέλεσμα ατελείωτες ουρές να σχηματιστούν - ακόμα και πριν την έναρξη της προπώλησης - στο στενάκι της Φρυνίχου, στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου και στα πεζοδρόμια της Πεσμαζόγλου και της Πανεπιστημίου.

«Η ανταπόκριση στο κάλεσμα του Θεάτρου Τέχνης ήταν τεράστια. Αυτό αποδεικνύει πόσο μεγάλη είναι η αγάπη του κόσμου για το θέατρο. Μέλημα μας ήταν να καταφέρουμε να εξυπηρετήσουμε όσους περίμεναν σήμερα εδώ», ανέφεραν στο ΑΠΕ- ΜΠΕ οι υπεύθυνοι του ταμείου της Φρυνίχου. Ωστόσο αρκετοί ήταν εκείνοι που, ενώ έμειναν μέχρι το τέλος στα ταμεία της Πεσμαζόγλου δεν κατάφεραν να εξυπηρετηθούν γιατί όπως ανακοινώθηκε από ανθρώπους του θεάτρου εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια της προσφοράς.

Η προσφορά ίσχυε μόνο για τις 30/9 και κάθε άτομο που έφτανε στα ταμεία του θεάτρου είχε το δικαίωμα να αγοράσει μέχρι και 2 εισιτήρια για κάθε παράσταση με αυτή την τιμή, για όσες παραστάσεις της σεζόν κι αν επέλεγε.

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.