Μια μέρα μετά την αλλαγή του έτους, και η εταιρεία ερευνών Nielsen κάνει έναν συνολικό απολογισμό για την πορεία της μουσικής βιομηχανίας το 2014, με πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα που δείχνουν τι μέλλει γενέσθαι σε έναν από τους τομείς της βιομηχανίας του θεάματος που υπέφερε τα τελευταία χρόνια.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της Nielsen, οι πωλήσεις άλμπουμ σημείωσαν πτώση 11% με τις τον συνολικό αριθμό των πωλήσεων να αγγίζει τα 257 εκατομμύρια στην Αμερική, που είναι ένας ενδεικτικός αριθμός για την παγκόσμια τάση. Αντίστοιχα, οι ψηφιακές πωλήσεις μέσω του iTunes και συναφών υπηρεσιών, σημείωσαν πτώση που έφτασε το 9% σε σχέση με το 2013.
Ένα από τα 'φωτεινά' συμπεράσματα της έρευνας υπήρξε η μέτρηση των πωλήσεων δίσκων βινυλίου που σημείωσαν την μεγαλύτερη άνοδο (50% πάνω σε σχέση με το 2013) που έχει καταγράψει η Nielsen από το 1991, οπότε και ξεκίνησε να μετρά τις επιδόσεις τους.
Ο λόγος για την αξιοσημείωτη πτώση της αγοράς άλμπουμ σε φυσική ή ψηφιακή μορφή, σύμφωνα με την έρευνα, ήταν γιατί το κοινό χρησιμοποιεί πιά εναλλακτικές μεθόδους ακρόασης, ιδίως μέσω υπηρεσιών streaming μουσικής, οι οποίες κατέγραψαν την μεγαλύτερη άνοδο μέσα στο 2014, η οποία στις ΗΠΑ άγγιξε το 54% σε σχέση με πέρυσι. Τέλος το πιο ευπώλητο άλμπουμ του 2014, σύμφωνα με τις μετρήσεις ήταν το '1989' της Taylor Swift.
[ΠΗΓΗ]