Συνέντευξη της Αθηνάς Τσαγγάρη στους Νew York Times.

Συνέντευξη της Αθηνάς Τσαγγάρη στους Νew York Times. Facebook Twitter
0

Συνέντευξη της Αθηνάς Τσαγγάρη στους Νew York Times. Facebook Twitter
Σε συνέντευξή της στους Νew York Times, η Ελληνίδα σκηνοθέτις Αθηνά Τσαγγάρη είπε πως το δημιούργημά της εμπεριέχει στοιχεία κωμωδίας, Ελληνικής Τραγωδίας, γουέστερν, μιούζικαλ, Επιστημονικής Φαντασίας και ντοκιμαντέρ για τη φύση. «Όταν κάνεις μια ταινία τον 21ο αιώνα, η μισή ταινία είναι για τη ζωή κι η άλλη μισή για το σινεμά», δήλωσε, ενώ αναρωτιέται: «γιατί να απολογείσαι όταν κλέβεις, δανείζεσαι, αντιγράφεις ή κάνεις μια αναφορά;».

Παρόλ’ αυτά, μόλις ο θεατής έλθει αντιμέτωπος με την πρώτη σκηνή της ταινίας, είναι σε θέση να καταλάβει πως δεν υπάρχει απευθείας συσχέτιση με κανένα από τα προαναφερθέντα είδη κινηματογράφου. Στην έναρξη της ταινίας βλέπουμε δύο νεαρές κοπέλες να ακουμπάνε σε έναν λευκό τοίχο. Η μία προσπαθεί να διδάξει στην άλλη, τι είναι το γαλλικό φιλί. Η ταινία ασχολείται με το «αιώνιο» ζήτημα του έρωτα και του θανάτου. 

Η ηρωίδα της ταινίας η Μαρίνα, είναι ένα απόμακρο άτομο - εκφραστικό αλλά με μια εντελώς άγρια μορφή. Εκείνη κι ο πατέρας της έχουν αναπτύξει ένα τελετουργικό μίμησης ζώων, εμπνευσμένο από τα ντοκιμαντέρ του Richard Attenborough. Η σκηνοθέτις θέλοντας να κάνει μια περιγραφή της ταινίας είπε στους New York Times: «Πρόκειται για μια ιστορία αγάπης πατέρα-κόρης, αλλά ο τρόπος διήγησης μοιάζει με μια ταινία "παρέας"», ενώ προσέθεσε: «Έχουν αναπτύξει μεταξύ τους έναν κώδικα χιούμορ και συμπόνοιας. Κάνοντάς την, ανακάλυψα πάρα πολλά πράγματα που ήθελα να πω στον πατέρα μου».

Θέλοντας να δώσει και μια οικονομικο-κοινωνική διάσταση στην ταινία της, η Ελληνίδα σκηνοθέτις δήλωσε: «Ο πατέρας αντιπροσωπεύει τη θλίψη μιας γενιάς που είχε ένα όραμα για την Ελλάδα» και τελειώνει λέγοντας: «Απέτυχε και το βλέπουμε καθημερινά».

Η καριέρα του Attenberg στις ΗΠΑ μόλις ξεκίνησε. 

Δείτε το trailer:

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ