Σε συνέντευξή της στους Νew York Times, η Ελληνίδα σκηνοθέτις Αθηνά Τσαγγάρη είπε πως το δημιούργημά της εμπεριέχει στοιχεία κωμωδίας, Ελληνικής Τραγωδίας, γουέστερν, μιούζικαλ, Επιστημονικής Φαντασίας και ντοκιμαντέρ για τη φύση. «Όταν κάνεις μια ταινία τον 21ο αιώνα, η μισή ταινία είναι για τη ζωή κι η άλλη μισή για το σινεμά», δήλωσε, ενώ αναρωτιέται: «γιατί να απολογείσαι όταν κλέβεις, δανείζεσαι, αντιγράφεις ή κάνεις μια αναφορά;».
Παρόλ’ αυτά, μόλις ο θεατής έλθει αντιμέτωπος με την πρώτη σκηνή της ταινίας, είναι σε θέση να καταλάβει πως δεν υπάρχει απευθείας συσχέτιση με κανένα από τα προαναφερθέντα είδη κινηματογράφου. Στην έναρξη της ταινίας βλέπουμε δύο νεαρές κοπέλες να ακουμπάνε σε έναν λευκό τοίχο. Η μία προσπαθεί να διδάξει στην άλλη, τι είναι το γαλλικό φιλί. Η ταινία ασχολείται με το «αιώνιο» ζήτημα του έρωτα και του θανάτου.
Η ηρωίδα της ταινίας η Μαρίνα, είναι ένα απόμακρο άτομο - εκφραστικό αλλά με μια εντελώς άγρια μορφή. Εκείνη κι ο πατέρας της έχουν αναπτύξει ένα τελετουργικό μίμησης ζώων, εμπνευσμένο από τα ντοκιμαντέρ του Richard Attenborough. Η σκηνοθέτις θέλοντας να κάνει μια περιγραφή της ταινίας είπε στους New York Times: «Πρόκειται για μια ιστορία αγάπης πατέρα-κόρης, αλλά ο τρόπος διήγησης μοιάζει με μια ταινία "παρέας"», ενώ προσέθεσε: «Έχουν αναπτύξει μεταξύ τους έναν κώδικα χιούμορ και συμπόνοιας. Κάνοντάς την, ανακάλυψα πάρα πολλά πράγματα που ήθελα να πω στον πατέρα μου».
Θέλοντας να δώσει και μια οικονομικο-κοινωνική διάσταση στην ταινία της, η Ελληνίδα σκηνοθέτις δήλωσε: «Ο πατέρας αντιπροσωπεύει τη θλίψη μιας γενιάς που είχε ένα όραμα για την Ελλάδα» και τελειώνει λέγοντας: «Απέτυχε και το βλέπουμε καθημερινά».
Η καριέρα του Attenberg στις ΗΠΑ μόλις ξεκίνησε.
Δείτε το trailer:
σχόλια