Είμαι μια μαθήτρια της Α' Λυκείου που πλέον προάγεται στη Β' Λυκείου. Αποτέλεσα και εγώ ένα από τα πειραματόζωα του Νέου Λυκείου. Αποφάσισα λοιπόν να σου αποκαλύψω τις σκέψεις μου καθώς
σε θαυμάζω ιδιαίτερα.
Στην αρχή της χρονιάς οι περισσότεροι μαθητές είχαμε προετοιμαστεί ξεκινώντας φροντιστήρια. Ακόμα κι αν ο καθένας μας προτιμούσε μια συγκεκριμένη κατεύθυνση που μετέπειτα θα διάλεγε έπρεπε να δίνει βάση σε όλα τα μαθήματα. Εγώ για παράδειγμα, έχω αποφασίσει να ακολουθήσω τις ανθρωπιστικές σπουδές αλλά αφιέρωνα αρκετό χρόνο στα μαθηματικά, αγχωνόμουν για τον βαθμό του τετραμήνου και γενικότερα βίωνα ένα άγχος καθ' όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Λοιπόν, χαίρομαι πραγματικά που το Yπουργείο Παιδείας αποφάσισε να αναθεωρήσει το σύστημα προαγωγής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ αλλά δυστυχώς δε σκέφτηκε τον αριθμό των μαθητών που θα απογοητεύσει και που ενδεχομένως θα απομακρύνει από το σχολείο.
Βέβαια, θα έχεις ενημερωθεί ότι σχεδόν το 40% των μαθητών της Α Λυκείου έμεινε και θα δώσει τον Σεπτέμβριο πάλι. Λοιπόν, σε ρωτάω αυτά τα παιδιά θα συνεχίσουν; Μήπως θα τα μαζέψει κανένας χρυσαυγίτης προσφέροντας τους δουλειά σε αντάλλαγμα πίστη στα ιδεώδη της πατρίδας και ξύλο στο μετανάστη; Όταν διώχνεις το παιδί από το σχολείο γεννάς έναν φασίστα, έναν ευάλωτο άνθρωπο που εύκολα θα επηρεαστεί, θα γίνει θύμα των προκαταλήψεων και του μεσσιανισμού, ιδιαίτερα σήμερα. Δε θα ξεχάσω όταν τις προάλλες κοινοποίησα στο facebook ένα άρθρο για την υποστήριξη του Athens Pride και ένας φασίστας μου στέλνει είσαι υπέρ των πούστηδων; Παιδί στην ηλικία μου, θύμα της προπαγάνδας, μου εξέφρασε ένα ρατσιστικό παραλήρημα απέναντι σε μειονότητες.
Το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι δεν αρκεί μόνο ένας κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος να καταδικάζει το φασισμό αλλά οφείλει η κυβέρνηση να ενισχύσει μέσα από το σχολείο το κράτος δικαίου που περνάει κρίση σε πολλούς τομείς. Θα είχα βέβαια πολλά να πω περί παραπαιδείας και εκπαιδευτικών αλλά τα ξέρεις κι εσύ.
Υ.Γ. Συγχωρέστε με αν έκανα κάποιο συντακτικό λάθος...αλλά ακόμη μαθαίνω από τα ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ.
σχόλια