Δεν ξέρω ποιος ενδιαφέρεται για τις απόψεις των ανθρώπων της εκκλησίας τη σήμερον ημέρα, είναι τόσο αστείες οι προσεγγίσεις τους για τη ζωή που μόνο ως ανέκδοτο μπορώ να τις ακούω και να τις διαβάζω
Πόση ανοησία μπορεί να αντέξει αυτή η χώρα. Τα' χουμε όλα, έχουμε και την εκκλησία να κάνει υποδείξεις για το πώς θα λειτουργεί ο άνθρωπος στη ζωή του. Πραγματικά, δεν ξέρω ποιος ενδιαφέρεται για τις απόψεις των ανθρώπων της εκκλησίας τη σήμερον ημέρα, είναι τόσο αστείες οι προσεγγίσεις τους για τη ζωή που μόνο ως ανέκδοτο μπορώ να τις ακούω και να τις διαβάζω. Παρ' όλο που μπορώ να σκεφτώ ένα εκατομμύριο πράγματα που με ενοχλούν θα αναφερθώ σε ένα συγκεκριμένο.
Ο Άνθιμος έλεγε τις προάλλες για να μας πείσει ότι η καύση των νεκρών είναι μια διαδικασία που δεν πρέπει να εφαρμοστεί,ότι αν είχαν κάψει τον Μέγα Αλέξανδρο και αν υποθετικά είναι στην Αμφίπολη τα οστά του,δεν θα βρίσκαμε τίποτα σήμερα, ούτε καν στάχτη. Καλό το επιχείρημα γιατί αλλιώς όντως δεν θα γινόταν τουριστικό θέρετρο η Αμφίπολη αλλά στο δια ταύτα νομίζω πως με την καύση των νεκρών χάνει λεφτά η εκκλησία και αυτό είναι το πρόβλημα. Η λειτουργία της εκκλησίας είναι επιπέδου καταστήματος και μάλιστα αμφιβόλου ποιότητας.
Πληρώνεις για τα πάντα. Αν θα ανάψεις δύο ή τρεις πολυελαίους, τον δεξί ψάλτη, τον αριστερό, τον μεσαίο, το νερό στη κολυμπήθρα και όχι απλά τους πληρώνεις, αλλά ακούς και κάτι εξωφρενικά ποσά τα οποία φυσικά και δεν φορολογούνται, δεν πληρώνει φράγκο γι' αυτά που εισπράττει. Έτσι λοιπόν, η επιχείρηση ''εκκλησία'' έχει αστρικά κέρδη αφού όλα είναι μαύρα. Παρ' όλο βέβαια που έχει αμύθητη περιουσία (1400 είναι μόνο τα ακίνητα), είναι υποχρεωμένος ο φορολογούμενος να πληρώνει (εκτός του κόστους των τελετών) στους φόρους του και τους ιερείς θέλει δεν θέλει, πιστεύει δεν πιστεύει, τον αφορά δεν τον αφορά το θέμα εκκλησία. Αυτή η εκμετάλλευση πρέπει κάποια στιγμή να τελειώσει και άντε σου λέω εγώ πως κάποιους είναι φαν και του αρέσει το concept εκκλησία. Ας το πληρώσει εκείνος λοιπόν. Εμένα δεν με αφορά το άλλο σκηνικό του σούπερ μάρκετ στον ναό. Ο κάθε άνθρωπος έχει τον δικό του θεό και τον αντιλαμβάνεται με τον τρόπο που επιλέγει ο ίδιος.
Εκτός βέβαια των οικονομικών έχουμε και τους ιερείς-δικαστές και επικριτές των πάντων (μεγάλο θέμα αλλά και γραφικό συνάμα, οπότε δεν θα αναλωθώ). Απλά θα γράψω ότι τις υποδείξεις ας τις κρατήσει η εκκλησία για τους κύκλους της. Οι υπόλοιποι έχουμε άποψη κι αντίληψη να αποφασίζουμε για τον εαυτό μας, για το αν είναι μεμπτό να είναι κάποιος ομοφυλόφιλος ή αν γουστάρει κάποιος να καεί και όχι να ταφεί μετά τον θάνατο του (λες και έχει και καμιά σημασία), αν γουστάρει να κάνει σεξ πριν τον γάμο και γενικά αν γουστάρει να απορρίψει όλον αυτόν τον καθωσπρεπισμό που πρεσβεύει η εκκλησία.