ΗΠΑ: Μειώθηκαν οι αγορές σε τσίχλες και σνακ λόγω της πανδημίας

ΗΠΑ: Μειώθηκαν οι αγορές σε τσίχλες και σνακ λόγω της πανδημίας Facebook Twitter
ΗΠΑ: Μειώθηκαν οι αγορές σε τσίχλες και σνακ λόγω της πανδημίας (Pixabay)
0

Τσίχλες και σνακ μπήκαν σε «δεύτερη μοίρα» στις αγορές των Αμερικανών λόγω του κορωνοϊού.

Η πραγματική αιτία της βουτιάς στις πωλήσεις των συγκεκριμένων προϊόντων οφείλεται κυρίως στη γενικότερη μείωση των παρορμητικών αγορών, που συνδέονται με τη «βόλτα» στο σούπερ μάρκετ και την αναμονή στο ταμείο.

Καθώς ολοένα και περισσότεροι επιλέγουν την παράδοση των αγορών τους στο σπίτι ή στο αυτοκίνητό τους έξω από το σούπερ μάρκετ, η αγορά των σνάκ μειώνεται με τις πωλήσεις μεντών στις ΗΠΑ να σημειώνουν πτώση της τάξης του 30% σε καταστήματα που παρακολουθεί η εταιρία ανάλυσης αγοράς Nielsen στις 11 εβδομάδες έως τις 16 Μαΐου.

Αντίστοιχα οι πωλήσεις τσιχλών σημειώνουν μείωση της τάξης του 28%.

Η πανδημία έστρεψε πολλούς ανθρώπους στις διαδικτυακές αγορές αντί να πηγαίνουν οι ίδιοι στα καταστήματα όπου τα σνακ και άλλα προϊόντα των λεγόμενων «παρορμητικών αγορών» είναι στρατηγικά τοποθετημένα στους διαδρόμους κοντά στα ταμεία.

«Οι πωλήσεις μας στις τσίχλες και τις μέντες έχουν επίσης επηρεαστεί σημαντικά από τα πρωτόκολλα για κοινωνική αποστασιοποίηση», ανέφερε σε χθεσινή της ανακοίνωσης η Hershey, που κυκλοφορεί τις μέντες Ice Breakers.

Η Mondelez International προέβλεψε τον περασμένο μήνα «ουσιαστική μείωση» στις δραστηριότητες που αφορούν τις τσίχλες, όπως τις Trident και τις Stride, το δεύτερο τρίμηνο, λέγοντας ότι η κατηγορία αυτών των προϊόντων είναι από τις πλέον παρορμητικές αγορές.

Οι τσίχλες καταναλώνονται περισσότερο όταν οι άνθρωποι βγαίνουν έξω και συχνά οι καταναλωτές τις αγοράζουν σε μικρά καταστήματα και μπακάλικα, πολλά από τα οποία έκλεισαν, σύμφωνα με την εταιρία.

Ωστόσο, οι καταναλωτές δεν ξεχνούν τη στοματική τους υγιεινή. Οι πωλήσεις οδοντόπαστας και στοματικών διαλυμάτων αυξήθηκαν κατά 12% και 13% αντίστοιχα για την περίοδο αυτή των 11 εβδομάδων, σύμφωνα με τη Nielsen.

Γενικά, οι εταιρίες συσκευασμένων τροφίμων, όπως η Nestle, Kraft Heinz and General Mills έχουν δει τεράστια ώθηση από τότε που η πανδημία οδήγησε σε κλείσιμο των εστιατορίων, των μπαρ και των ξενοδοχείων με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να τρώνε περισσότερο στα σπίτια τους.

Η ασταθής οικονομία στις ΗΠΑ μπορεί να είναι ένας ακόμα παράγοντας στη μείωση των πωλήσεων των σνακ διότι δεν θεωρούνται απαραίτητα αγαθά από τους καταναλωτές, σύμφωνα με την Έιμι Γκολντσμιθ, σύμβουλο μάρκετινγκ στον κλάδο τροφίμων στο Λος Άντζελες.

«Με την οικονομία, η κατανάλωση των σνακ πιθανόν να δεχθεί πλήγμα, εάν δεν έχει ήδη δεχθεί», δήλωσε.

«Εάν δεν είσαι στον δρόμο, μπορείς να φτιάξεις ένα σάντουιτς ή να φας ότι απέμεινε από το προηγούμενο βράδυ, άρα δεν κάνεις σπατάλες».

Οι διατροφικές μπάρες, που πολλές εταιρίες προωθούν ως υγιεινό σνακ, μειώθηκαν κατά 19% στις 11 εβδομάδες έως τις 16 Μαΐου, σύμφωνα με τη Nielsen.

Ο Ντάνιελ Λουμπέτζκι, ιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος της KIND Snacks, δήλωσε ότι συνεχίζει να υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα. «Είναι πολύ δύσκολο να προγραμματίσει κανείς», δήλωσε στο Reuters.

Με πληροφορίες του Reuters/ΑΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζέι Ντι Βανς σε Βρετανία: «Καταργήστε τους νόμους υπέρ των ΛΟΑΤΚΙ+ για να εξασφαλίσετε μια εμπορική συμφωνία»

Διεθνή / Τζέι Ντι Βανς σε Βρετανία: «Καταργήστε τους νόμους υπέρ των ΛΟΑΤΚΙ+ για να εξασφαλίσετε μια εμπορική συμφωνία»

Υψηλόβαθμο στέλεχος της Ουάσινγκτον μιλώντας στην Independent, ξεκαθάρισε πως ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ έχει «εμμονή με την πτώση του δυτικού πολιτισμού»
LIFO NEWSROOM
Ελπίδες για εμπορική συμφωνία ΗΠΑ–Κίνας: Ο Τραμπ βλέπει τέλος στον «πόλεμο των δασμών» μέσα σε ένα μήνα

Διεθνή / Ελπίδες για εμπορική συμφωνία ΗΠΑ–Κίνας: Ο Τραμπ βλέπει τέλος στον «πόλεμο των δασμών» μέσα σε ένα μήνα

Ο Τραμπ δηλώνει ότι επίκειται εμπορική συμφωνία ΗΠΑ–Κίνας εντός ενός μήνα, μεσούσης της δασμολογικής σύγκρουσης - Οι γεωπολιτικές και οικονομικές προεκτάσεις και το διπλωματικό παιχνίδι που εξελίσσεται παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: Τριπλό γεωπολιτικό παιχνίδι του Ερντογάν με στόχο την απόλυτη εξουσία

Ανάλυση / Τουρκία: Τριπλό γεωπολιτικό παιχνίδι του Ερντογάν με στόχο την απόλυτη εξουσία

Απόπειρα εξουδετέρωσης της αντιπολίτευσης, προσέγγιση με Κούρδους, και στρατηγικός ρόλος στη Συρία – Οι κινήσεις Ερντογάν στην πιο κρίσιμη πολιτική φάση της καριέρας του
LIFO NEWSROOM
UNICEF: Πάνω από 1 εκατομμύριο παιδιά στην Αϊτή σε διατροφική ανασφάλεια λόγω βίας και οικονομικής κατάρρευσης

Διεθνή / UNICEF: Πάνω από 1 εκατομμύριο παιδιά στην Αϊτή σε διατροφική ανασφάλεια λόγω βίας και οικονομικής κατάρρευσης

Πολλοί γονείς αδυνατούν πλέον να προσφέρουν βασική φροντίδα και τροφή στα παιδιά τους, λόγω της συνεχιζόμενης βίας, της ακραίας φτώχειας και της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης
LIFO NEWSROOM