«Είναι η Rihanna η Coco Chanel του 21ου αιώνα;», διερωτώνται οι New York Times, σχολιάζοντας την επικείμενη συνεργασία της τραγουδίστριας με τον οίκο Louis Vuitton.
Ο οίκος Moët Hennessy Louis Vuitton LVMH, που στεγάζει Dior, Givenchy και Fendi, φαίνεται να το πιστεύει, αναφέρει το δημοσίευμα, αποκαλύπτοντας πως το διάσημο brand συζητά μια συνεργασία με την Rihanna, που όταν οριστικοποιηθεί θα την κάνει την πρώτη έγχρωμη γυναίκα designer στους κόλπους ενός από τους μεγαλύτερους ομίλους της μόδας παγκοσμίως.
Η διάσημη τραγουδίστρια ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το δικό της brand με τον διεθνή κολοσσό ειδών πολυτελείας LVMH.
Η Rihanna, που είναι ήδη ιδιοκτήτρια του επιτυχημένου brand Fenty, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τον γαλλικό κολοσσό, στον οποίο ανήκουν οι οίκοι Dior, Louis Vuitton, Fendi και Givenchy.
Μεταξύ των δραστηριοτήτων της εταιρείας της 30χρονης σταρ, αναμένεται να περιληφθούν το prêt-à-porter, τα δερμάτινα είδη και τα αξεσουάρ. Το νέο brand ενδέχεται να παρουσιαστεί φέτος, ταυτόχρονα με το ένατο άλμπουμ της Rihanna, σύμφωνα με το WWD.
H LVMH, ιδιοκτησίας του Γάλλου επιχειρηματία Μπερνάρ Αρνό, αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά, όπως και η τραγουδίστρια.
Ο συνδυασμός των Fenty και LVMH θα είναι η πιο καθαρή απόδειξη του πώς διάσημοι, social media και influencers έχουν επαναπροσδιόρισει την ισορροπία μεταξύ κουλτούρας και κατανάλωσης, αλλάζοντας τον τρόπο που κάθε είδους brands σχετίζονται πλέον με το κοινό τους.
Άλλωστε με τους θαυμαστές της αλλά και τους 7 εκατομμύρια followers της στα social media, η Rihanna θεωρείται μία από τις προσωπικότητες με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως.
σχόλια