Τα δυστοπικά κοσμήματα του οίκου Balenciaga δημιουργήθηκαν από θαλάσσια απόβλητα

Τα δυστοπικά κοσμήματα του οίκου Balenciaga δημιουργήθηκαν από θαλάσσια απόβλητα Facebook Twitter
Τα κοσμήματα είναι φτιαγμένα από πλαστικά απόβλητα και ανθρακικό ασβέστιο.
0

Η σειρά κοσμημάτων, που περιλαμβάνει τρία διαφορετικά βραχιόλια, ένα δαχτυλίδι και δύο ζευγάρια σκουλαρίκια, σχεδιάστηκε για να συμπληρώσει τη συλλογή Afterencorld: Age of Tomorrow του οίκου Balenciaga.

Η άνθρωποι της Balenciaga προσάρμοσαν τα σχήματα των εκλεκτής ποιότητας κοσμημάτων από τα αρχεία τους, προτού τα παραδώσουν στη Shahar Livne, η οποία τα αναμόρφωσε για να τους δώσει μια νέα «απολιθωμένη» υφή.

Αυτό έγινε με την αναδημιουργία τους από ένα μείγμα πλαστικών αποβλήτων από τον ωκεανό, που ανακτήθηκε από την Oceanworks, και με ανθρακικό ασβέστιο, ένα απόβλητο από τη βιομηχανία μαρμάρου.

Όπως είπε η σχεδιάστρια, αυτή και η διευθύντρια δημιουργικού της Balenciaga, Demna Gvasalia, χρησιμοποίησαν την ίδια μέθοδο που ανέπτυξε η Livne κατά τη διάρκεια του προσωπικού της έργου με τίτλο Metamorphism, για να δημιουργήσουν τα κοσμήματα.

Κάθε κομμάτι ολοκληρώθηκε στο χέρι από τη Livne, η οποία ακολούθησε τεχνικές των χρυσοχόων για να δώσει στα αξεσουάρ μια ενιαία, αλλά χειροποίητη εμφάνιση.

Το έργο της αναπτύχθηκε από ένα υλικό που μοιάζει με πηλό και ονομάζεται lithoplast, χρησιμοποιώντας πλαστικά απορρίμματα τα οποία φαντάζεται ότι στο μέλλον θα μπορούσαν να εξορυχθούν ως πολύτιμο υλικό, όταν η παραγωγή πλαστικού θα έχει πλέον σταματήσει.

Τα δυστοπικά κοσμήματα του οίκου Balenciaga δημιουργήθηκαν από θαλάσσια απόβλητα Facebook Twitter
Το έργο της αναπτύχθηκε από ένα υλικό που μοιάζει με πηλό και ονομάζεται lithoplast.

Τα υλικά αναμείχθηκαν με τη χρήση θερμότητας και πίεσης, πριν διαμορφωθούν με το χέρι.

Έπειτα τα τελικά κομμάτια σαρώθηκαν και εκτυπώθηκαν τρισδιάστατα για να δημιουργήσουν μια ενιαία αισθητική για τη συλλογή. Αυτά τα σχέδια στη συνέχεια αναπαράχθηκαν και διαμορφώθηκαν ξανά, υπό την ίδια, αρχική θερμότητα και πίεση. Κάθε κομμάτι ολοκληρώθηκε στο χέρι από τη Livne, η οποία ακολούθησε τεχνικές των χρυσοχόων για να δώσει στα αξεσουάρ μια ενιαία, αλλά χειροποίητη εμφάνιση. Μεταξύ άλλων, η τοποθέτηση των μεταλλικών στοιχείων στα κοσμήματα έγινε όπως τα κουμπώματα των σκουλαρικιών.

  

Η συλλογή Afterworld: Age of Tomorrow κυκλοφόρησε στις αρχές αυτού του μήνα με τη μορφή βιντεοπαιχνιδιού, το οποίο μεταφέρει τους παίκτες σε διαφορετικά επίπεδα σε έναν μελλοντικό κόσμο γεμάτο avatars ντυμένα με τα νέα ρούχα.

Η συλλογή πρόκειται να διατεθεί στην αγορά τον Μάιο του 2021. — Ν.Γ.

Τα δυστοπικά κοσμήματα του οίκου Balenciaga δημιουργήθηκαν από θαλάσσια απόβλητα Facebook Twitter
Η Livne και ο οίκος Balenciaga ήθελαν τα κοσμήματα να μοιάζουν με απολιθώματα.
Τα δυστοπικά κοσμήματα του οίκου Balenciaga δημιουργήθηκαν από θαλάσσια απόβλητα Facebook Twitter
Όλα τα κομμάτια εκτυπώθηκαν σε 3D μορφή πριν διαμορφωθούν τελικά στο χέρι.
Τα δυστοπικά κοσμήματα του οίκου Balenciaga δημιουργήθηκαν από θαλάσσια απόβλητα Facebook Twitter
Η συλλογή Φθινόπωρο '21 κυκλοφόρησε αρχικά σαν βιντεοπαιχνίδι.
Τα δυστοπικά κοσμήματα του οίκου Balenciaga δημιουργήθηκαν από θαλάσσια απόβλητα Facebook Twitter
Τα δυστοπικά κοσμήματα του οίκου Balenciaga δημιουργήθηκαν από θαλάσσια απόβλητα Facebook Twitter
Τα δυστοπικά κοσμήματα του οίκου Balenciaga δημιουργήθηκαν από θαλάσσια απόβλητα Facebook Twitter
Τα δυστοπικά κοσμήματα του οίκου Balenciaga δημιουργήθηκαν από θαλάσσια απόβλητα Facebook Twitter
Η συλλογή πρόκειται να διατεθεί στην αγορά τον Μάιο του 2021.
Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ