Αντιδράσεις για το φιλί δυο αντρών σε διαφήμιση της Cadbury: «Πουλάει σεξ στα παιδιά»

Αντιδράσεις για το φιλί δυο αντρών σε διαφήμιση της Cadbury: «Πουλάει σεξ στα παιδιά» Facebook Twitter
0

Έντονες αντιδράσεις στα social media έχει προκαλέσει η Cadbury, την οποία κατηγορούν πως «πουλάει σεξ στα παιδιά».

Η βρετανική εταιρία σοκολατοποιίας κυκλοφόρησε μια διαφήμιση με αφορμή την 50ή επέτειο του Creme Egg, ωστόσο το πασχαλινό σποτ έχει πυροδοτήσει αμφιλεγόμενες αντιδράσεις για το μήνυμα που περνάει. 

Η διαφήμιση παρουσιάζει διάφορους τρόπους που μπορεί να φάει κανείς το διάσημο σοκολατένιο αυγό της Cadbury και στο τέλος, ένα ζευγάρι αντρών να μοιράζεται το γλυκό, το οποίο περνούν ο ένας στα χείλη του άλλου, πριν το δαγκώσουν και απελευθερωθεί το κρεμώδες περιεχόμενο στο στόμα τους.


Τουλάχιστον 43.000 άνθρωποι δεν βρήκαν ωστόσο καθόλου ευφάνταστη τη διαφήμιση, όπως αποδεικνύει σχετικό petition, που συλλέγει υπογραφές για να αφαιρεθεί το τηλεοπτικό σποτ. 

«Επιλέγοντας ένα ομόφυλο ζευγάρι, η Cadbury ξεκάθαρα ελπίζει να προκαλέσει αντιπαράθεση και να διαφύγει της αρνητικής κριτικής υποστηρίζοντας πως οποιεσδήποτε αντιδράσεις πηγάζουν από "ομοφοβία", αλλά μέλη της κοινότητας LGBT επίσης εξέφρασαν δυσαρέσκεια με την καμπάνια», αναφέρεται μεταξύ άλλων στο petition.

«Η Cadbury γνωρίζει καλά την θρησκευτική σημασία του Πάσχα και προσβάλλει τα μέλη της χριστιανικής κοινότητας στη διάρκεια της πιο σημαντικής γιορτής στο ημερολόγιό τους», συνεχίζει και καταλήγει: «Η έκθεση παιδιών σε σεξουαλικό περιεχόμενο συνιστά μορφή κακοποίησης. Είναι γνωστό πως τα παιδιά συχνά αντιγράφουν ό,τι βλέπουν την οθόνη». 

Αντιδράσεις για το φιλί δυο αντρών σε διαφήμιση της Cadbury: «Πουλάει σεξ στα παιδιά» Facebook Twitter

Η ιδιοκτήτρια Mondelez International, Inc. υπερασπίστηκε την διαφημιστική καμπάνια, δηλώνοντας περήφανη που το συγκεκριμένο σποτ γιορτάζει τους πολλούς τρόπους που μπορεί να απολαύσει κανείς ένα Creme Egg της Cadbury. «Για να αναδείξει και να προβάλλει την χαρά που φέρνουν τα προϊόντα μας, ένα στιγμιότυπο από ένα αληθινό ζευγάρι να μοιράζεται το αυγό συμπεριλήφθηκε στη διαφήμιση», διευκρίνισε η εταιρία. 


Στον αντίποδα, πολλοί ήταν εκείνοι που ενθουσιάστηκαν με την διαφήμιση, κάνοντας λόγο για ένα θετικό μήνυμα γύρω από το σεξ, ενώ άλλοι αστειεύτηκαν σχολιάζοντας πως δεν έχουν καμία πρόθεση να μοιραστούν το γλύκισμα με κανέναν.  

«Η διαφήμιση για το αυγό της Cadbury με δυο άντρες να φιλιούνται διχάζει και είναι επικίνδυνη, επειδή προωθεί την απαράδεκτη ιδέα πως πρέπει να μοιράζεσαι το αυγό σου με κάποιον άλλο», έγραψε κάποιος χρήστης. 


Η Mondelez International, Inc., που δεν έχει καμία πρόθεση να σταματήσει την διαφημιστική καμπάνια, απάντησε επίσης σε όσους σχολίασαν την έλλειψη μέτρων αποστάσεων στο πλαίσιο της πανδημίας το κορωνοϊού, λέγοντας πως «οι ηθοποιοί στη διαφήμιση είναι από το ίδιο σπίτι οπότε ενθουσιάστηκαν που μοιράστηκαν ένα Creme Egg της Cadbury». 

Με πληροφορίες από New York Post

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Νόνι Σαντ στο Στρασβούργο: Οι φοιτητές της Σερβίας σε μια ποδηλατική διαμαρτυρία 1.400 χιλιομέτρων

Διεθνή / Από το Νόβι Σαντ στο Στρασβούργο: Οι φοιτητές της Σερβίας σε μια ποδηλατική διαμαρτυρία 1.400 χιλιομέτρων

Οι μαζικές αντικυβερνητικές διαμαρτυρίες στη Σερβία μετά το Νόβι Σαντ έχουν εξελιχθεί στη μεγαλύτερη πρόκληση που καλείται να αντιμετωπίσει ο Αλεξάνταρ Βούτσιτς
LIFO NEWSROOM
Ολομέτωπη επίθεση Τραμπ στο Χάρβαρντ: Απειλεί το αφορολόγητο καθεστώς του πανεπιστημίου

Διεθνή / Ολομέτωπη επίθεση Τραμπ στο Χάρβαρντ: Απειλεί το αφορολόγητο καθεστώς του πανεπιστημίου

Το Χάρβαρντ να φορολογηθεί ως πολιτική οντότητα «αν συνεχίσει να προωθεί πολιτικές, ιδεολογικές και τρομοκρατικής έμπνευσης/υποστήριξης "αρρώστιες"» λέει ο Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Τραγωδία στις Άλπεις: Νεκρός ο Αντιπρόεδρος της Lego και στενός φίλος της βασιλικής οικογένειας

Διεθνή / Τραγωδία στις Άλπεις: Νεκρός ο αντιπρόεδρος της Lego και στενός φίλος της βασιλικής οικογένειας της Δανίας

Ο 64χρονος Δανός χρηματοοικονομικός σύμβουλος διακομίστηκε άμεσα με ελικόπτερο στο νοσοκομείο, όμως υπέκυψε λίγο αργότερα από εσωτερική αιμορραγία
LIFO NEWSROOM
Η αξία της Hermès ξεπέρασε αυτή της LVMH που είχε προσπαθήσει να την αγοράσει πριν από 15 χρόνια

Διεθνή / Η χρηματιστηριακή αξία της Hermès ξεπέρασε αυτή της LVMH, η οποία είχε προσπαθήσει να την αγοράσει πριν από 15 χρόνια

Η Hermès ξεπέρασε την LVMH σε κεφαλαιοποίηση, ενισχυμένη από την ανθεκτικότητα του μοντέλου της πολυτέλειας, ενώ η LVMH πλήττεται από χαμηλότερα κέρδη λόγω της ποικιλίας εμπορικών σημάτων
LIFO NEWSROOM