Τζεφ Μπέζος: Σκληρή εκπαίδευση για την πρώτη πτήση με τη διαστημική κάψουλα New Shepard

Τζεφ Μπέζος: Σκληρή εκπαίδευση για την πρώτη πτήση με τη διαστημική κάψουλα New Shepard Facebook Twitter
0

Ένα πρόγραμμα σκληρής εκπαίδευσης πραγματοποιούν ο δισεκατομμυριούχος Αμερικάνος επιχειρηματίας Τζεφ Μπέζος και τα τρία μέλη του πληρώματός του, για την προετοιμασία τους, σχετικά με την πρώτη πτήση του πυραύλου Blue Origin της εταιρείας του, που έχει προγραμματιστεί για την Τρίτη.

Η υποτροχιακή εκτόξευση από ένα πεδίο εκτοξεύσεων στην έρημο του Δυτικού Τέξας αποτελεί ένα κρίσιμο τεστ για το διαστημόπλοιο New Shepard του πυραύλου Blue Origin, ενός πυραύλου-φορέα με ύψος 18,3 μέτρων και ενός πλήρως αυτόνομου συνόλου πυραύλου-διαστημικής κάψουλας, που έχει κεντρικό ρόλο στα σχέδια του Μπέζος, για μία ηγετική θέση στην πολλά υποσχόμενη αγορά του διαστημικού τουρισμού.

Στην προγραμματισμένη πτήση, διάρκειας 11 λεπτών από το πεδίο διαστημικών εκτοξεύσεων της εταιρείας Launch Site One αναμένεται ότι θα λάβει μέρος το πιο ηλικιωμένο άτομο που πήγε ποτέ στο Διάστημα.

Πρόκειται για την 82χρονη πρωτοπόρο της αεροπορίας Ουάλι Φανκ, αλλά και το νεότερο άτομο που πήγε ποτέ στο Διάστημα. Είναι ο 18χρονος φοιτητής φυσικής Όλιβερ Ντίμεν.

Μαζί τους, στην πρώτη εκτόξευση του Blue Origin θα είναι ο Μπέζος, ιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος της Amazon.com Inc, όπως και ο αδερφός του Μαρκ Μπέζος.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζέι Ντι Βανς: 20.000 στρατιώτες από μία τυχαία χώρα δεν θα διασφαλίσουν την ειρήνη στην Ουκρανία

Διεθνή / Τζέι Ντι Βανς: 20.000 στρατιώτες από μία τυχαία χώρα δεν θα διασφαλίσουν την ειρήνη στην Ουκρανία

«Αν θέλεις να διασφαλίσεις ότι ο Βλαντιμίρ Πούτιν δεν θα εισβάλει ξανά στην Ουκρανία, η καλύτερη εγγύηση ασφαλείας είναι να προσφέρεις στους Αμερικανούς οικονομικό όφελος στο μέλλον της Ουκρανίας» υποστήριξε ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
«Βοηθήστε το κορίτσι»: Πώς τα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα βγάζουν κέρδος προωθώντας τον μισογυνισμό

Διεθνή / «Βοηθήστε το κορίτσι»: Πώς τα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα βγάζουν κέρδος προωθώντας τον μισογυνισμό

Οι διαφημίσεις παιχνιδιών για κινητά φαίνεται να χρησιμοποιούν θέματα ενδοοικογενειακής κακοποίησης, εξευτελισμού και μισογυνισμού για να προωθήσουν τα downloads
LIFO NEWSROOM