Εξαφανίζονται από τα ράφια τα αναψυκτικά «διαίτης» και ο λόγος είναι απλός

Εξαφανίζονται από τα αναψυκτικά διαίτης από τα ράφια και ο λόγος είναι απλός Facebook Twitter
Pixabay
0

Τα αναψυκτικά διαίτης έχουν αποτελέσει ειδικά στις ΗΠΑ την υγιεινή εκδοχή και αιτιολογία για την καθημερινή κατανάλωσή τους.

Πρόσφατα, ωστόσο, οι λάτρεις των αναψυκτικών διαίτης παρατήρησαν ότι υπάρχουν λιγότερα κουτάκια και μπουκάλια από τα αγαπημένα τους αναψυκτικά στα τοπικά παντοπωλεία. Αντίθετα, κυκλοφορούν ευρέως οι αντίστοιχες κανονικές εκδόσεις ή η εναλλακτική του προϊόντος με την ένδειξη «χωρίς ζάχαρη».

Η Lisa Williams, PhD, Διευθύνουσα Σύμβουλος του World of EPI, και ηγέτιδα  στον τομέα των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού και logistics, είπε στο Allrecipes ότι ενώ τόσο τα αναψυκτικά διαίτης όσο και τα αναψυκτικά «χωρίς ζάχαρη» δεν περιέχουν ζάχαρη ή θερμίδες, το πρώτο έχει συνήθως πιο ελαφριά γεύση, ενώ το δεύτερο μοιάζει περισσότερο με το αρχικό παρασκεύασμα.

Ένας πιθανός λόγος για τον οποίο εμφανίζονται λιγότερα αναψυκτικά διαίτης στα ράφια είναι η ίδια η λέξη «δίαιτα», η οποία από μόνη της, προκαλεί δυσφορία στους καταναλωτές.

«Η ένδειξη χωρίς ζάχαρη έχει πιο ευνοϊκή σημασία από τη δίαιτα πλέον. Η μηδενική ζάχαρη γίνεται ευρέως πιο αποδεκτή. Ως εκ τούτου, περισσότεροι προμηθευτές ροφημάτων χωρίς θερμίδες χρησιμοποιούν τον όρο χωρίς ζάχαρη αντί «δίαιτα», προκειμένου να προσελκύσουν τους νεότερους καταναλωτές», εξήγησε η Δρ Williams.

Αυτό οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι η αγγλική γλώσσα δεν κάνει διάκριση μεταξύ της λέξης «κάνω δίαιτα » και «διατροφή», που και για τα δύο είναι η λέξη «diet».

Τα τελευταία χρόνια, ο αγώνας κατά της δίαιτας και υπέρ της διατροφής ωστόσο έχει εγείρει δημόσια αντιδράσεις για τον σκόπιμο περιορισμό της πρόσληψης τροφής.

«Η σημασία της λέξης «δίαιτα» είναι αντίθετη με όλα όσα θέλουν οι Millennials και τώρα οι εκπρόσωποι της Gen Z στα προϊόντα που καταναλώνουν.

Η κατανάλωση λιγότερης ζάχαρης θεωρείται ότι είναι πιο υγιεινός τρόπος ζωής, επομένως ένα προϊόν που περιγράφεται ως «χωρίς ζάχαρη» έχει απήχηση ακόμα και όταν είναι το ίδιο προϊόν με νέο όνομα», εξηγούν οι ειδικοί.


Την ίδια θεωρία υποστηρίζει και η Lindsay Martin, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ στο Reed’s. «Η αλλαγή επωνυμίας σε «χωρίς ζάχαρη} είναι ένα απλό εργαλείο μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι εταιρείες μαζικής κατανάλωσης για να αποφύγουν τη λέξη «δίαιτα».


Ο Todd Kaplan, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ στην Pepsi, συμφωνεί λέγοντας πως «Πρόσφατα, χρησιμοποιήσαμε το Pepsi Zero Sugar, καθώς πιστεύουμε ότι είναι το τέλειο ταίρι για αναψυκτικά τύπου κόλα με μηδενική ζάχαρη, χωρίς εκπτώσεις στη γεύση. Αναμένουμε ότι η κόλα χωρίς ζάχαρη θα παραμείνει μια μεγάλη αγοραστική περιοχή για εμάς στο μέλλον, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα χωρίς ζάχαρη με εξαιρετική γεύση».

Αν και δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι οι μεγάλες εταιρείες αναψυκτικών θα αποσύρουν τα προϊόντα διαίτης από την αγορά, είναι ήδη ορατό ότι στα ράφια υπάρχουν περισσότερα προϊόντα με την ένδειξη «χωρίς ζάχαρη» παρά με την ένδειξη «διαίτης».

Με πληροφορίες του allrecipes

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Νόνι Σαντ στο Στρασβούργο: Οι φοιτητές της Σερβίας σε μια ποδηλατική διαμαρτυρία 1.400 χιλιομέτρων

Διεθνή / Από το Νόβι Σαντ στο Στρασβούργο: Οι φοιτητές της Σερβίας σε μια ποδηλατική διαμαρτυρία 1.400 χιλιομέτρων

Οι μαζικές αντικυβερνητικές διαμαρτυρίες στη Σερβία μετά το Νόβι Σαντ έχουν εξελιχθεί στη μεγαλύτερη πρόκληση που καλείται να αντιμετωπίσει ο Αλεξάνταρ Βούτσιτς
LIFO NEWSROOM
Ολομέτωπη επίθεση Τραμπ στο Χάρβαρντ: Απειλεί το αφορολόγητο καθεστώς του πανεπιστημίου

Διεθνή / Ολομέτωπη επίθεση Τραμπ στο Χάρβαρντ: Απειλεί το αφορολόγητο καθεστώς του πανεπιστημίου

Το Χάρβαρντ να φορολογηθεί ως πολιτική οντότητα «αν συνεχίσει να προωθεί πολιτικές, ιδεολογικές και τρομοκρατικής έμπνευσης/υποστήριξης "αρρώστιες"» λέει ο Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Τραγωδία στις Άλπεις: Νεκρός ο Αντιπρόεδρος της Lego και στενός φίλος της βασιλικής οικογένειας

Διεθνή / Τραγωδία στις Άλπεις: Νεκρός ο αντιπρόεδρος της Lego και στενός φίλος της βασιλικής οικογένειας της Δανίας

Ο 64χρονος Δανός χρηματοοικονομικός σύμβουλος διακομίστηκε άμεσα με ελικόπτερο στο νοσοκομείο, όμως υπέκυψε λίγο αργότερα από εσωτερική αιμορραγία
LIFO NEWSROOM
Η αξία της Hermès ξεπέρασε αυτή της LVMH που είχε προσπαθήσει να την αγοράσει πριν από 15 χρόνια

Διεθνή / Η χρηματιστηριακή αξία της Hermès ξεπέρασε αυτή της LVMH, η οποία είχε προσπαθήσει να την αγοράσει πριν από 15 χρόνια

Η Hermès ξεπέρασε την LVMH σε κεφαλαιοποίηση, ενισχυμένη από την ανθεκτικότητα του μοντέλου της πολυτέλειας, ενώ η LVMH πλήττεται από χαμηλότερα κέρδη λόγω της ποικιλίας εμπορικών σημάτων
LIFO NEWSROOM