Εξαφανίζονται από τα ράφια τα αναψυκτικά «διαίτης» και ο λόγος είναι απλός

Εξαφανίζονται από τα αναψυκτικά διαίτης από τα ράφια και ο λόγος είναι απλός Facebook Twitter
Pixabay
0

Τα αναψυκτικά διαίτης έχουν αποτελέσει ειδικά στις ΗΠΑ την υγιεινή εκδοχή και αιτιολογία για την καθημερινή κατανάλωσή τους.

Πρόσφατα, ωστόσο, οι λάτρεις των αναψυκτικών διαίτης παρατήρησαν ότι υπάρχουν λιγότερα κουτάκια και μπουκάλια από τα αγαπημένα τους αναψυκτικά στα τοπικά παντοπωλεία. Αντίθετα, κυκλοφορούν ευρέως οι αντίστοιχες κανονικές εκδόσεις ή η εναλλακτική του προϊόντος με την ένδειξη «χωρίς ζάχαρη».

Η Lisa Williams, PhD, Διευθύνουσα Σύμβουλος του World of EPI, και ηγέτιδα  στον τομέα των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού και logistics, είπε στο Allrecipes ότι ενώ τόσο τα αναψυκτικά διαίτης όσο και τα αναψυκτικά «χωρίς ζάχαρη» δεν περιέχουν ζάχαρη ή θερμίδες, το πρώτο έχει συνήθως πιο ελαφριά γεύση, ενώ το δεύτερο μοιάζει περισσότερο με το αρχικό παρασκεύασμα.

Ένας πιθανός λόγος για τον οποίο εμφανίζονται λιγότερα αναψυκτικά διαίτης στα ράφια είναι η ίδια η λέξη «δίαιτα», η οποία από μόνη της, προκαλεί δυσφορία στους καταναλωτές.

«Η ένδειξη χωρίς ζάχαρη έχει πιο ευνοϊκή σημασία από τη δίαιτα πλέον. Η μηδενική ζάχαρη γίνεται ευρέως πιο αποδεκτή. Ως εκ τούτου, περισσότεροι προμηθευτές ροφημάτων χωρίς θερμίδες χρησιμοποιούν τον όρο χωρίς ζάχαρη αντί «δίαιτα», προκειμένου να προσελκύσουν τους νεότερους καταναλωτές», εξήγησε η Δρ Williams.

Αυτό οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι η αγγλική γλώσσα δεν κάνει διάκριση μεταξύ της λέξης «κάνω δίαιτα » και «διατροφή», που και για τα δύο είναι η λέξη «diet».

Τα τελευταία χρόνια, ο αγώνας κατά της δίαιτας και υπέρ της διατροφής ωστόσο έχει εγείρει δημόσια αντιδράσεις για τον σκόπιμο περιορισμό της πρόσληψης τροφής.

«Η σημασία της λέξης «δίαιτα» είναι αντίθετη με όλα όσα θέλουν οι Millennials και τώρα οι εκπρόσωποι της Gen Z στα προϊόντα που καταναλώνουν.

Η κατανάλωση λιγότερης ζάχαρης θεωρείται ότι είναι πιο υγιεινός τρόπος ζωής, επομένως ένα προϊόν που περιγράφεται ως «χωρίς ζάχαρη» έχει απήχηση ακόμα και όταν είναι το ίδιο προϊόν με νέο όνομα», εξηγούν οι ειδικοί.


Την ίδια θεωρία υποστηρίζει και η Lindsay Martin, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ στο Reed’s. «Η αλλαγή επωνυμίας σε «χωρίς ζάχαρη} είναι ένα απλό εργαλείο μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι εταιρείες μαζικής κατανάλωσης για να αποφύγουν τη λέξη «δίαιτα».


Ο Todd Kaplan, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ στην Pepsi, συμφωνεί λέγοντας πως «Πρόσφατα, χρησιμοποιήσαμε το Pepsi Zero Sugar, καθώς πιστεύουμε ότι είναι το τέλειο ταίρι για αναψυκτικά τύπου κόλα με μηδενική ζάχαρη, χωρίς εκπτώσεις στη γεύση. Αναμένουμε ότι η κόλα χωρίς ζάχαρη θα παραμείνει μια μεγάλη αγοραστική περιοχή για εμάς στο μέλλον, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα χωρίς ζάχαρη με εξαιρετική γεύση».

Αν και δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι οι μεγάλες εταιρείες αναψυκτικών θα αποσύρουν τα προϊόντα διαίτης από την αγορά, είναι ήδη ορατό ότι στα ράφια υπάρχουν περισσότερα προϊόντα με την ένδειξη «χωρίς ζάχαρη» παρά με την ένδειξη «διαίτης».

Με πληροφορίες του allrecipes

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόθεση Πελικό: «Την θαύμαζα ήδη αλλά τώρα σήμερα την θαυμάζω ακόμα περισσότερο», λέει καθηγητής της Ζιζέλ

Διεθνή / Υπόθεση Πελικό: «Την θαύμαζα ήδη αλλά τώρα σήμερα την θαυμάζω ακόμα περισσότερο», λέει καθηγητής της Ζιζέλ

Η Ζιζέλ Πελικό είχε παρακολουθήσει μαθήματα θεάτρου σε ερασιτεχνικό εργαστήρι - Ο πρώην καθηγητής της ήταν παρών στη δίκη την Τετάρτη - Πώς περιγράφει τον χαρακτήρα της Ζιζέλ
LIFO NEWSROOM
Τα ρούχα του Ρικ Όουενς είναι «σκοτεινά και παράξενα» για την Απαγορευμένη Πόλη στο Πεκίνο

Διεθνή / Τα ρούχα του Ρικ Όουενς είναι «σκοτεινά και παράξενα» για την Απαγορευμένη Πόλη στο Πεκίνο

Οι αρχές εκδίωξαν από την Απαγορευμένη Πόλη τον σχεδιαστή Ρικ Όουενς, τη σύζυγό του Μισέλ Λαμί και τους Fecal Matter - «Είναι το τίμημα που πληρώνουμε για να είμαστε ο εαυτός μας - Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για περισσότερη αποδοχή και ανοχή για τη διαφορετικότητα σε όλο τον κόσμο», είπαν
LIFO NEWSROOM
Φον Ντερ Λάιεν: «Η Αλβανία θα λάβει εκατομμύρια ευρώ από την Ευρωπαϊκή Ένωση»

Διεθνή / Φον Ντερ Λάιεν: «Η Αλβανία θα λάβει εκατομμύρια ευρώ από την Ευρωπαϊκή Ένωση»

Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής υποσχέθηκε προκαταβολή 64 εκατομμυρίων ευρώ μέχρι το τέλος του χρόνου, ενώ συνολικά η Αλβανία θα λάβει πάνω από 920 εκατομμύρια ευρώ από το σχέδιο ανάπτυξης
LIFO NEWSROOM
Συνεχίζεται η απεργία στην Boeing - Η σύμβαση που πρότεινε η διεύθυνση απορρίφθηκε από τους εργαζόμενους

Διεθνή / Συνεχίζεται η απεργία στην Boeing - Η σύμβαση που πρότεινε η διεύθυνση απορρίφθηκε από τους εργαζόμενους

Η πιο πρόσφατη προσφορά της διεύθυνσης της Boeing προέβλεπε αυξήσεις μισθών 35% σε τέσσερα χρόνια, αλλά χωρίς να αποκατασταθεί το σύστημα συντάξεων που είχε καταργηθεί το 2008
LIFO NEWSROOM
Η Τουρκία βομβάρδισε 32 στόχους του PKK σε Ιράκ και Συρία μετά την τρομοκρατική επίθεση στην Άγκυρα

Διεθνή / Η Τουρκία βομβάρδισε 32 στόχους του PKK σε Ιράκ και Συρία μετά την τρομοκρατική επίθεση στην Άγκυρα

«Όπως επιτρέπει το δικαίωμά μας στη νόμιμη άμυνα που προβλέπεται στο άρθρο 51 του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών, διεξήχθη αεροπορική επιχείρηση» ανακοίνωσε το τουρκικό υπουργείο Άμυνας
LIFO NEWSROOM
Ο Τραμπ τάσσεται εναντίον των φωτοβολταϊκών-«Σκοτώνουν τα κουνέλια!»

Διεθνή / Ο Τραμπ τάσσεται εναντίον των φωτοβολταϊκών-«Σκοτώνουν τα κουνέλια»

«Είναι όλο ατσάλι, γυαλί και καλώδια και μοιάζει με κόλαση. Και βλέπεις κουνέλια, που πιάνονται μέσα σε αυτό και όλα αυτά, ξέρετε, για τους περιβαλλοντολόγους, είναι απλά τρομερό» είπε ο Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: «Δείχνει» το PKK για την τρομοκρατική επίθεση- Μπλόκο στα social media

Διεθνή / Τουρκία: «Δείχνει» το PKK για την τρομοκρατική επίθεση- Μπλόκο στα social media

Μετά από επίθεση στην έδρα της Τουρκικής Αεροδιαστημικής Υπηρεσίας (TAI) στην Άγκυρα, οι τουρκικές αρχές επέβαλαν περιορισμούς στη χρήση δημοφιλών εφαρμογών, όπως X (πρώην Twitter), YouTube, Instagram, Telegram, TikTok και Facebook
LIFO NEWSROOM