Η Zendaya κατακτά τα στούντιο της Warner Bros για τη νέα καμπάνια του οίκου Valentino

Η Zendaya κατακτά τα στούντιο της Warner Bros για τη νέα καμπάνια του οίκου Valentino Facebook Twitter
0

Ο Οκτώβριος του 2021 σηματοδότησε την επιστροφή του οίκου Valentino στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, όπου συνηθίζαμε να βλέπουμε τις επιδείξεις του τις τελευταίες (προ Covid) δεκαετίες.

Ο Pierpaolo Piccioli, ως ένας από τους τελευταίους οραματιστές της υψηλής ραπτικής, θέλησε να βγει από τα κλασικά μονοπάτια και να ακολουθήσει έναν νέο δρόμο που φαίνεται να τον δικαιώνει.

Σε μια προσπάθειά του να γιορτάσει την ανάγκη για ζωή που αναβλύζει χωρίς φραγμούς από το κοινωνικό σύνολο έπειτα από μια σκοτεινή περίοδο, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ιταλικού οίκου αποφάσισε να βγάλει τα πολυτελή ρούχα και αξεσουάρ που σχεδίασε για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022 στους δρόμους της Πόλης του Φωτός. Ο Piccioli έκλεισε την αγορά του Carreau du Temple μαζί με όλα τα γειτονικά καφέ και εστιατόρια, δημιουργώντας ένα open space σόου, το οποίο πέτυχε να εξαλείψει τις διαφορές μεταξύ insiders και outsiders του χώρου της μόδας.

Για την καμπάνια της Valentino Rendez-Vous συλλογής ο σχεδιαστής εξελίσσει περαιτέρω τη φιλοσοφία του εκμοντερνισμού της παλιάς αντίληψης γύρω από τη μόδα και προτιμά να αποτυπώσει την υψηλή ραπτική στην πιο απλή της μορφή: φορέσιμη, καθημερινή, προσιτή, αλλά παράλληλα άκρως εντυπωσιακή. Τη μούσα του γι’ ακόμα μία φορά τη βρίσκει στο πρόσωπο της πρωταγωνίστριας της σειράς-φαινόμενο «Euphoria». H Zendaya ενσαρκώνει αβίαστα τις αξίες και τα χαρακτηριστικά της γυναίκας Valentino σε ένα παιχνίδι μεταξύ της ζωής στο στούντιο και της καθημερινότητας, σε μια φωτογράφιση με έντονα ’80s στοιχεία. Η σταρ του Χόλιγουντ συμβαδίζει απόλυτα με την απλή προσωπικότητα κάθε κοριτσιού, συνδυάζοντας συναισθήματα που κάθε γυναίκα κρύβει μέσα της.

Η Zendaya κατακτά τα στούντιο της Warner Bros για τη νέα καμπάνια του οίκου Valentino Facebook Twitter
VALENTINO_WOMAN RENDEZ-VOUS SS22
Η Zendaya κατακτά τα στούντιο της Warner Bros για τη νέα καμπάνια του οίκου Valentino Facebook Twitter
VALENTINO_WOMAN RENDEZ-VOUS SS22

Η γνωστή ηθοποιός και τραγουδίστρια καθ’ όλη τη διάρκεια του βίντεο της καμπάνιας περπατάει στους δρόμους των στούντιο της Warner Bros στο Λος Άντζελες, φορώντας τα ρούχα της συλλογής, η οποία περιστρέφεται γύρω από την έννοια της κίνησης με σκοπό της να κολακεύει και να αναδεικνύει κάθε γυναικείο κορμί. Ένα ταξίδι που συνδυάζει τα έντονα χρώματα με την αρμονία του χορού και τη χαρά της ζωής υπό τους ήχους των The XX. Στο τέλος, μάλιστα, ο Happy Massee, σε μια προσπάθειά του να αποδομήσει τα γυρίσματα, μας μεταφέρει στο backstage της φωτογράφισης. Ένας ιδιαίτερος χώρος έκφρασης στον οποίο συνυπάρχουν, επικοινωνούν και εκφράζονται συντελεστές της παραγωγής, όπως ο Pierpaolo Piccioli, ο γνωστός στυλίστας Law Roach και οι υπόλοιποι ηθοποιοί, ώστε να πετύχουν το επιθυμητό δημιουργικό αποτέλεσμα. 

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ