Σκωτία: Οι γυναίκες αποκτούν δωρεάν πρόσβαση σε προϊόντα περιόδου

Σκωτία: Οι γυναίκες αποκτούν δωρεάν πρόσβαση σε προϊόντα περιόδου Facebook Twitter
Φωτ.: Unsplash.
0

Τα προϊόντα εμμήνου ρύσεως, συμπεριλαμβανομένων τόσο των ταμπόν όσο και των σερβιετών, διατίθενται δωρεάν σε δημόσιες εγκαταστάσεις στη Σκωτία από σήμερα. 

Το νομοσχέδιο για τα προϊόντα περιόδου ψηφίστηκε ομόφωνα από τους βουλευτές της Σκωτίας τον Νοέμβριο του 2020.

Σύμφωνα με τον νέο νόμο, τα προϊόντα περιόδου θα είναι διαθέσιμα σε δημόσια κτίρια, συμπεριλαμβανομένων σχολείων και πανεπιστημίων σε όλη τη Σκωτία. Παράλληλα, θα είναι ευθύνη των τοπικών αρχών και των παρόχων εκπαίδευσης να διασφαλίσουν ότι τα προϊόντα διατίθενται δωρεάν.

Πρόκειται για μια νομοθεσία που προτάθηκε από τη βουλευτή των Εργατικών της Σκωτίας, Μόνικα Λένον. Η ίδια είχε παρουσιάσει το νομοσχέδιο τον Απρίλιο του 2019.

«Περήφανοι για όσα πετύχαμε στη Σκωτία», έγραψε η Λένον στο Twitter νωρίτερα σήμερα. «Είμαστε οι πρώτοι αλλά δε θα είμαστε οι τελευταίοι».

Στο Ηνωμένο Βασίλειο συνολικά, ένα στα 10 κορίτσια ηλικίας 14 έως 21 ετών ανέφερε ότι δεν μπορούσε να αγοράσει προϊόντα περιόδου, σύμφωνα με έρευνα του 2017 από την Plan International UK.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι σχεδόν τα μισά κορίτσια ένιωθαν αμηχανία για την περίοδό τους. 

Με πληροφορίες από CNN

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer η Ρωσία: «Λάθος να γίνονται εικασίες για το δυστύχημα»

Διεθνή / Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer στο Καζακστάν η Μόσχα: «Λάθος οι εικασίες για το δυστύχημα»

Αξιωματούχος εθνικής ασφάλειας της Ουκρανίας ισχυρίστηκε ότι η συντριβή στο Καζακστάν, στην οποία σκοτώθηκαν 38 άνθρωποι την ημέρα των Χριστουγέννων, προκλήθηκε από πυρά ρωσικής αεράμυνας
LIFO NEWSROOM
Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Διεθνή / Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Οι λεγόμενες «προκλήσεις απομόνωσης» έχουν γίνει δημοφιλείς στην πλατφόρμα Douyin (η κινεζική έκδοση του TikTok), ιδιαίτερα φέτος, καθώς η κινεζική οικονομία σημειώνει αδύναμη ανάπτυξη
LIFO NEWSROOM