Μέσα σε έναν πολύχρωμο κήπο γεμάτο από κάθε λογής λουλούδια, ο οίκος Gucci γιορτάζει το κινέζικο νέο έτος και την άνοιξη.
Καθώς η αυγή του Έτους του Κουνελιού «ξυπνάει με την Άνοιξη», μια εποχή νέων αρχών, ο οίκος παρουσιάζει μια capsule συλλογή που παρουσιάζει το ζώο-εκπρόσωπο της νέας χρονιάς.
Η καμπάνια με φωτογράφο τον Max Siedentopf αναζητά τα κουνέλια ακολουθώντας το σε ένα ανθισμένο χωράφι, στο φως της ανατολής, μέσω εικόνων που ξεχειλίζουν αισιοδοξία και έχουν μια ανάλαφρη διάθεση.
Σύμφωνα με την κινεζική αστρολογία, τα κουνέλια συμβολίζουν την ευφυΐα, την υγεία και τη μακροζωία και αυτά είναι τα θέματα που ζωντανεύουν στη συλλογή.
Από ready to wear ρούχα μέχρι τσάντες, παπούτσια και ρολόγια, το κουνέλι κυριαρχεί. Τα σχέδια έρχονται σε ένα ζωντανό ουράνιο τόξο αποχρώσεων.
Ο οίκος Gucci δημιούργησε νέες μορφές του ρολογιού G-Timeless, με κουνέλια να ξεχωρίζουν στο καντράν, ενώ πολύχρωμα λουριά δένουν γύρω από τους καρπούς. Φυσικά, υπάρχει ένα πιο διακριτικό σχέδιο με κουνέλια να σχηματίζονται πάνω σε μαύρο, μπεζ και καφέ μοτίβο.
Να σημειωθεί ότι η οργάνωση για την προστασία των ζώων, Bureau Veritas, ήταν παρούσα στα γυρίσματα και επιβεβαίωσε ότι κανένα ζώο δεν έπαθε κακό κατά τη δημιουργία αυτής της καμπάνιας.