32’ με την Κλέλια Ανδριολάτου Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Κλέλια Ανδριολάτου: «Όταν αισθάνεσαι φόβο πρέπει να ζητάς βοήθεια»

0

«Σήμερα λέω να κάνουμε ένα πείραμα. Να προσπαθήσουμε να μη μιλήσουμε καθόλου για το “Maestro”», λέω στην Κλέλια Ανδριολάτου μόλις ανοίγω το μαγνητόφωνο. Χαμογελάει. «Άντε, εντάξει, ίσως μόνο ένα ψήγμα. Εξάλλου αργεί ο δεύτερος κύκλος, δεν έχω κάτι καινούργιο να πω».

Και η αλήθεια είναι πως αυτό ακριβώς σκεφτόμουν καθώς πήγαινα να τη βρω στο Θέατρο του Νέου Κόσμου: ότι θα ήθελα να μάθω περισσότερα και να γνωρίσω την Κλέλια πέρα από την Κλέλια του Παπακαλιάτη, το νεαρό κορίτσι που έγινε it girl μέσα σε μια νύχτα, κρατώντας τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην πολυσυζητημένη σειρά. Αφορμή της συνάντησής μας είναι, εξάλλου, ένα τολμηρό θεατρικό εγχείρημα στο οποίο θα τη δούμε από τον Νοέμβριο: μαζί με τον καλό της φίλο Πάνο Παπαδόπουλο παίζουν, διασκευάζουν και σκηνοθετούν τους εαυτούς τους στον Εραστή του Πίντερ, ένα μονόπρακτο του Βρετανού νομπελίστα δραματουργού για τη σεξουαλική επιθυμία, τη μοναξιά και τη ρουτίνα της συντροφικότητας.

Είναι τόσο εύκολο να τα φτιάχνεις και να τα διαλύεις όλα. Καταλήγεις σε μια σχέση που δεν ξέρεις τι είναι ο άλλος. Είναι σύντροφός σου; Είναι γκόμενός σου; Είναι φίλος σου, αδελφός σου, οικογένειά σου; Τι είμαστε εμείς, που κοιμόμαστε μαζί στο κρεβάτι;

«Είπα στον Πάνο “γιατί δεν κάνουμε κάτι οι δυο μας;”. Ξεκίνησε τόσο απλά. Εγώ ήθελα πολύ να ασχοληθούμε με τον Πίντερ. Ο Πάνος πρότεινε τον Εραστή. Αρχίσαμε να τον ξαναδιαβάζουμε και καταλάβαμε αμέσως ότι μας ταιριάζει. Ο Πίντερ ασχολείται με το παράλογο και εμένα αυτό με γοητεύει πολύ. Αυτή η κουνημένη κανονικότητα μού δίνει έναν χώρο να φανταστώ τι θα γινόταν, αν δεν γινόταν αυτό που συμβαίνει τώρα. Είμαστε συνένοχοι σε ένα υπονοούμενο, σε ένα συνονθύλευμα ασυνεννοησίας, ένα θολό πράγμα που με ιντριγκάρει ώστε να το ξεδιαλύνω και να πιάσω το νήμα. Ο Εραστής είναι μια ιστορία αγάπης ειπωμένη από την άλλη πλευρά κι εμείς προσπαθούμε να διαπραγματευτούμε το θέμα της αγάπης σήμερα. Στο έργο από γραφής υπάρχει ένα τρίτο πρόσωπο που έρχεται στη σχέση των δύο χαρακτήρων για να τους αναζωογονήσει, να τους πυροδοτήσει. Υπάρχει ή δεν υπάρχει; Και τι σημαίνει αυτό το τρίτο πρόσωπο σήμερα για μια σχέση, συγκριτικά με ένα έργο που είχε γραφτεί τη δεκαετία του ’60; Τότε ήταν πρωτοπορία. Σήμερα, συχνά θα παίξουμε παιχνίδια μέσα σε μια ερωτική σχέση, σε μια σεξουαλική επαφή, όλα αυτά είναι οικεία για εμάς. Ποια είναι η ουσία τους;»

32’ με την Κλέλια Ανδριολάτου Facebook Twitter
«Η εγκατάλειψη είναι ο μεγαλύτερός μου φόβος γιατί είναι κάτι έξω από τον έλεγχό σου, γι’ αυτό κάνω αυτό το επάγγελμα». Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Ρευστότητα, ανοιχτές σχέσεις, σοσιαλμιντιακή διαθεσιμότητα, συναισθηματική αποστασιοποίηση, ζητήματα που απασχολούν όλους μας, τη γενιά της Κλέλιας και τη δική μου, εδώ τίθενται προς επεξεργασία από τους δύο νεαρούς ηθοποιούς με αφορμή ένα σπουδαίο θεατρικό έργο. «Είναι τόσο εύκολο να τα φτιάχνεις και να τα διαλύεις όλα. Καταλήγεις σε μια σχέση που δεν ξέρεις τι είναι ο άλλος. Είναι σύντροφός σου; Είναι γκόμενός σου; Είναι φίλος σου, αδελφός σου, οικογένειά σου; Τι είμαστε εμείς, που κοιμόμαστε μαζί στο κρεβάτι; Εκεί που φτάνεις στην απόλυτη οικειότητα, στη συνέχεια ακολουθεί μια μη οικειότητα, κι αυτό σε εκθέτει τόσο πολύ συναισθηματικά που θέλεις να το διαλύσεις. Υπάρχει αυτός ο σιωπηλός πόνος που, αν ειπωθεί, βρίσκεσαι μπροστά στο ενδεχόμενο της εγκατάλειψης. Δεν αντέχω χωρίς αυτόν, αλλά δεν αντέχω και με την πραγματικότητά μας. Άρα πού θα συναντηθούμε ακριβώς; “Να παλεύουμε να μη συναντηθούν τα πόδια μας στο κρεβάτι”. Σαν ένα τέρας που μεγαλώνει στο σπίτι μας, δεν ξέρουμε πότε θα το γκρεμίσει, αλλά εξακολουθούμε να το θρέφουμε συνεχώς».

Αρκούν τα βιώματά τους για την καταβύθιση σε τόσο απαιτητικές και σύνθετες θεματικές; Πώς λειτουργεί αυτή η απόλυτη ελευθερία που έχουν δύο καλλιτέχνες οι οποίοι καθοδηγούν μόνοι τους τον εαυτό τους επί σκηνής, με τολμηρές ζυμώσεις που προκύπτουν αποκλειστικά αναμεταξύ τους, χωρίς ουσιαστικό δίχτυ προστασίας; «Κοίταξε, η αγάπη είναι πολύ πρωτογενές συναίσθημα. Από την ώρα που θα γεννηθείς μαθαίνεις να ζεις με αυτό. Δεν είναι ξένο. Ο κάθε άνθρωπος το ζει βέβαια διαφορετικά, αλλά το θέμα σίγουρα δεν είναι ανοίκειο. Ο Πίντερ είναι τόσο μεγάλος, και προσωπικά εμένα –γιατί ο Πάνος έχει δουλέψει πολύ περισσότερο, εγώ είμαι στην αρχή ακόμα– μου αρέσει που ακροβατώ σε μια προσπάθεια πού δεν ξέρουμε πού θα μας βγάλει ακριβώς. Βάζω μπροστά περισσότερο τη χαρά που νιώθουμε ότι κάνουμε κάτι ακριβώς έτσι όπως το φανταζόμαστε παρά τον φόβο. Στην τελική, υπάρχει καλή πρόθεση».

Θυμάμαι να βλέπω για πρώτη φορά την Κλέλια Ανδριολάτου στην ταινία «18» του Βασίλη Δούβλη, στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, όταν είχε μόλις ανακοινωθεί ότι θα συμμετέχει στο «Maestro», και να σκέφτομαι πόσο σωστή μού φαινόταν αυτή η επιλογή. «Δεν έχουν αλλάξει πολλά στη ζωή μου από τότε. Σίγουρα έχω την ευκαιρία να κάνω αυτό που αγαπάω και όταν κάτι τέτοιο σου συμβαίνει, είναι καλό να το εκτιμάς. Το γεγονός ότι μπορώ να κάνω με τον Πάνο αυτή την παράσταση είναι μια ευκαιρία που ενδεχομένως δεν θα την είχα υπό άλλες συνθήκες».

32’ με την Κλέλια Ανδριολάτου Facebook Twitter
«Τα παρατηρώ όλα με μια σιωπή. Δεν απαντάω σε σχόλια, δεν θέλω να το κάνω θέμα. Από τη θέση που βρίσκομαι παρατηρώ τον κόσμο και τι τον ενδιαφέρει. Μπορεί να στενοχωριέμαι, αλλά προτιμώ να μένω σιωπηλή και να τους αφήνω να εκτίθενται». Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Τι σημαίνει, όμως, για ένα κορίτσι άγνωστο μέχρι πριν από λίγο καιρό στο ευρύ κοινό να γκουγκλάρει πλέον το όνομά της και να βλέπει δημοσιεύματα με τίτλους όπως «Η Κλέλια Ανδριολάτου κολυμπά τόπλες στη λίμνη Δόξα»; Πώς διαχειρίζεται όλη αυτή την τεράστια και τόσο ξαφνική δημοσιότητα; «Τα παρατηρώ όλα με μια σιωπή. Δεν απαντάω σε σχόλια, δεν θέλω να το κάνω θέμα. Από τη θέση που βρίσκομαι παρατηρώ τον κόσμο και τι τον ενδιαφέρει. Μπορεί να στενοχωριέμαι, αλλά προτιμώ να μένω σιωπηλή και να τους αφήνω να εκτίθενται. Εγώ όταν βλέπω ένα γυμνό γυναικείο σώμα δεν σκέφτομαι ότι είναι προκλητικό – και αυτός είναι ο λόγος που θα ανεβάσω μια τέτοια φωτογραφία. Μου φαίνεται ασέβεια ένας τέτοιος τίτλος και είναι σαν να προσβάλει την αισθητική μου. Δεν με αφορά και δεν θέλω να εμπλακώ».

Την περσινή σεζόν, η Κλέλια συμμετείχε στην ίδια θεατρική σκηνή σε ένα ωραίο ανσάμπλ που είχε στήσει ο Κωνσταντίνος Ρήγος για το έργο «Πεταλούδες στο στομάχι». Θυμάται πόσο ωραία είχαν περάσει και μάλιστα χαίρεται που το προηγούμενο βράδυ έκαναν reunion στο σπίτι της Δωροθέας Μερκούρη. «Δεν μου αρέσει το “πένθος” στη δουλειά. Είμαι νέα στον χώρο, δεν το έχω ζήσει και μου φαίνεται πολύ περίεργο από εκεί που έχεις συνδεθεί για ένα διάστημα με μια ομάδα να τελειώνουν όλα, σαν να πηγαίνουν στον κάδο των αχρήστων. Μου αρέσουν οι ανθρώπινες σχέσεις, θέλω να εξελίσσονται. Η εγκατάλειψη είναι ο μεγαλύτερός μου φόβος γιατί είναι κάτι έξω από τον έλεγχό σου, γι’ αυτό κάνω αυτό το επάγγελμα, γι’ αυτό ασχολούμαι και με αυτό το έργο. Το πένθος ενός θιάσου, μιας σχέσης, όλα αυτά που λέγαμε. Αν και η καραντίνα με βοήθησε να καταλάβω ότι ο εαυτός μου είναι πολύ ωραία παρέα».

Της θυμίζω τη βραδιά που ένας από τους θεατές είχε αντιδράσει στην παράσταση με αποτέλεσμα να τη διακόψουν. «Καθόμουν σε ένα σημείο της σκηνής και δεν άκουσα ακριβώς τι είχε συμβεί, λόγω και της δυνατής μουσικής. Καταλάβαινα ότι γίνεται κάτι, αλλά όχι τι ακριβώς. Όταν σταματήσαμε και αργότερα συνειδητοποίησα ότι επρόκειτο για ομοφοβικά σχόλια, σοκαρίστηκα. Μου φάνηκε πολύ παρεμβατικό. Δεν έχεις δει πού έρχεσαι; Απέναντι σε ένα τέτοιο ζήτημα δεν ξέρω πώς ακριβώς να τοποθετηθώ. Γι’ αυτό θέλω να απαντώ με τη δουλειά μου. Η απάντησή μου είναι ότι έχω επιλέξει να είμαι μέλος αυτής της ομάδας που κάνει αυτή την παράσταση. Τελεία».

32’ με την Κλέλια Ανδριολάτου Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Με αφορμή αυτό το περιστατικό, τη ρωτώ αν νιώθει ασφάλεια όταν κυκλοφορεί στην πόλη. «Ενδεχομένως, λόγω ξαφνικής δημοσιότητας, μου έχει τύχει άνθρωπος να επιμένει για πάρα πολύ καιρό. Από ένα σημείο και μετά αισθανόμουν απειλή. Με τρόμαξε αυτό. Είμαι ένα κορίτσι που ζει μόνο του, μακριά από την οικογένειά του. Δεν θα έπρεπε να φοβάμαι, καμία γυναίκα δεν πρέπει να φοβάται, κανένας άνθρωπος δεν πρέπει να φοβάται. Αναγκάστηκα να ζητήσω βοήθεια. Δεν ξέρω ποια είναι η λύση σε τέτοιες περιπτώσεις. Νομίζω πως πρέπει να κάνεις πράγματα που σε κάνουν να νιώθεις ασφάλεια. Μια πολεμική τέχνη; Ψυχοθεραπεία; Πάντως, όταν αισθάνεσαι φόβο πρέπει να ζητάς βοήθεια. Εγώ αυτό έκανα. Δεν μου αρέσει να φοβάμαι. Δεν μπορείς να αρνείσαι ένα συναίσθημα και να λες “δεν θα νιώθω έτσι”. Όχι, νιώθω έτσι, αποδέχομαι αυτό το συναίσθημα, θέλω βοήθεια. Κάνω ψυχανάλυση τα τελευταία 7 χρόνια. Όταν θες να ασχοληθείς με τον άνθρωπο –γιατί αυτή είναι η δουλειά μας– και πρέπει να βάλεις ένα λιθαράκι από τον εαυτό σου, οφείλεις να ξέρεις και τα πατήματά σου, αλλιώς πώς θα επενδύσεις; Δεν είμαι εξαρτημένη από την ψυχανάλυση, μπορεί να κάνω διαλείμματα για να δω πού βρίσκομαι, αλλά γενικά δεν θέλω να ζω χωρίς αυτή».

784
To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Έχοντας μεγαλώσει στη Θεσσαλονίκη, η Κλέλια απολαμβάνει στην Αθήνα την αίσθηση του ανήκειν, ειδικά στο κέντρο της πόλης όπου έχει επιλέξει σταθερά να ζει. «Μ’ αρέσει αυτού του είδους ο θόρυβος. Θέλω να είμαι σε μια γειτονιά που νιώθω ανά πάσα στιγμή ότι μπορώ να περπατήσω και να μην αισθάνομαι μόνη. Μου αρέσει πολύ η Αθήνα, νιώθω ότι ταιριάζω εδώ. Θα ήθελα να έχω ζήσει έξω, αλλά δεν ξέρω αν θα μπορούσα ποτέ να αφήσω την Ελλάδα».

Όση ώρα καθόμαστε μπροστά στην κεντρική σκηνή του θεάτρου, η Κλέλια είναι χαλαρή, μαγνητικά όμορφη, αναπτύσσει τις σκέψεις της ήρεμα, φαίνεται προσεκτική σε καθετί που δηλώνει –το τίμημα της δημοσιότητας;–, σαν να έχει σκεφτεί καλά τα πάντα. «Χάρισμα ή βάρος, τελικά, η ομορφιά;» τη ρωτώ προτού κλείσουμε. «Μπορεί να το σκεφτόμουν στη δραματική σχολή, όσο ήμουν μικρότερη, όταν προσπαθούσα να σπάσω τοίχους, να κάνω κάποιου είδους αποδόμηση, αλλά δεν νιώθω ότι έχω να αποδείξω κάτι. Είμαι αυτή, υπάρχω, κινούμαι, κάνω πράγματα, δεν αισθάνομαι ξεχωριστή με αυτόν τον τρόπο».

Τελικά το πείραμα πέτυχε. Μπορεί όλοι να γνωρίζουν την Κλέλια του «Maestro», όμως η Κλέλια Ανδριολάτου είναι πολλά παραπάνω.  

32’ με την Κλέλια Ανδριολάτου Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

«Ο εραστής» του Χάρολντ Πίντερ, σκηνοθεσία-ερμηνεία Πάνος Παπαδόπουλος και Κλέλια Ανδριολάτου, από 15/11 στο Θέατρο του Νέου Κόσμου.

Η δεύτερη σεζόν του «Maestro» βρίσκεται στο στάδιο των γυρισμάτων και θα προβληθεί προσεχώς στο Mega και το Netflix.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δύο μέρες με καύσωνα στα γυρίσματα της δεύτερης σεζόν του «Maestro»

Αποκλειστικό / Δύο μέρες με καύσωνα στα γυρίσματα της δεύτερης σεζόν του «Maestro»

Πολύμηνα γυρίσματα σε Αθήνα και Παξούς και καταιγιστικές εξελίξεις έρχονται στον ακόμα πιο σκοτεινό και φιλόδοξο δεύτερο κύκλο της σειράς του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, που φέρνει τους ήρωες αντιμέτωπους με τις συνέπειες των πράξεών τους.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου

Portaits 2023 / Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου: «Αυτό που έχει σημασία είναι να αγκαλιαζόμαστε, να κοιταζόμαστε στα μάτια»

Με μια σειρά αξιοσημείωτων ρόλων στο ενεργητικό της, η χαρισματική ηθοποιός συναντήθηκε φέτος με το μεγάλο κοινό μέσω της ερμηνείας της στο «Maestro».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οθόνες / Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οι κατηγορίες εναντίον του Φράνκο για σεξουαλική κακοποίηση έβαλαν στον γύψο όχι μόνο την καριέρα του στο Χόλιγουντ αλλά και τη στενή φιλία του με τον επί εικοσαετίας κολλητό και συνεργάτη του.
THE LIFO TEAM
15 highlights του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Οθόνες / 15 highlights του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Πάμελα Άντερσον, Αριάν Λαμπέντ, Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη, σινεφίλ τέρατα και όλη η νέα ελληνική κινηματογραφική παραγωγή της χρονιάς στην 65η διοργάνωση που για δέκα μέρες (31/10-10/11) θα μεταμορφώσει τη Θεσσαλονίκη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Teri Garr (1944-2024): Το χιούμορ τής έσωσε τη ζωή

Απώλειες / Teri Garr (1944-2024): Το χιούμορ τής έσωσε τη ζωή

Αστεία και ανθρώπινη, η αξιαγάπητη, υπερταλαντούχα Τέρι Γκαρ, που απολαύσαμε στο «Young Frankenstein» και το «Τούτσι» και αγαπήσαμε από τις εμφανίσεις της στο βραδινό talk show του Ντέιβιντ Λέτερμαν, ήταν μια από τις πιο λαμπερές σουμπρέτες του αμερικανικού σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντος μας

Daily / Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντός μας

«Μετά από 50 χρόνια στον δρόμο, είναι πολύ αργά για να σταματήσουμε τώρα», δηλώνει μ’ ένα διακριτικό μειδίαμα ο 75χρονος ροκ σταρ σ’ ένα νέο ντοκιμαντέρ που παρακολουθεί από απόσταση αναπνοής την πρόσφατη περιοδεία του Μπρους Σπρίνγκστιν και της θρυλικής μπάντας του.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Paul Morrissey (1938-2024)

Απώλειες / Ο Paul Morrissey (1938-2024) έδωσε φωνή στα «ανθρώπινα σκουπίδια»

Ο εμβληματικός σκηνοθέτης της cult τριλογίας «Flesh» - «Trash» - «Heat» ταυτίστηκε με τον Άντι Γουόρχολ και το νεοϋορκέζικο αβανγκάρντ των ’60s, ως ο πιο ανεξάρτητος από τους ανεξάρτητους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
10 κινηματογραφικά διαμάντια που μπορείτε να δείτε τώρα στο Ertflix

Οθόνες / 10 κινηματογραφικά διαμάντια που μπορείτε να δείτε τώρα στο Ertflix

Δέκα ταινίες που εξασφαλίζουν δέκα ξεχωριστές προβολές, απαραίτητες για κάθε σινεφίλ, από συγκινητικά δράματα και γαλλικά policier μέχρι καλαίσθητα ντοκιμαντέρ και ατμοσφαιρικά θρίλερ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Παντελής Βούλγαρης: «Δεν έγινα ποτέ κατεστημένο ούτε κατά παραγγελία σκηνοθέτης»

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Παντελής Βούλγαρης: «Δεν έγινα ποτέ κατεστημένο ούτε κατά παραγγελία σκηνοθέτης»

Ένας από τους μεγαλύτερους εν ζωή σκηνοθέτες μας σε μια χορταστική συνέντευξη για τη ζωή, το έργο και τις εμπειρίες που έχει αποκομίσει εδώ και έξι δεκαετίες πίσω από την κάμερα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όταν ο Τζον Λένον πίστεψε ότι είναι ο Τσε Γκεβάρα

Οθόνες / Όταν ο Τζον Λένον πίστεψε ότι είναι ο Τσε Γκεβάρα

Ένα νέο ντοκιμαντέρ ρίχνει για πρώτη φορά φως στους 18 μήνες που ο πρώην Beatle και η Γιόκο Όνο εγκαταστάθηκαν σ΄ ένα ταπεινό διαμέρισμα στη Νέα Υόρκη, στο οποίο συνέβαιναν καθημερινά έντονες ριζοσπαστικές ζυμώσεις.
THE LIFO TEAM
«Ρουφιανεύοντας τον εαυτό μου»: Τα απομνημονεύματα του Αλ Πατσίνο

Βιβλίο / «Ρουφιανεύοντας τον εαυτό μου»: Τα απομνημονεύματα του Αλ Πατσίνο

Ο 84χρονος ηθοποιός κοιτάζει προς τα πίσω και βλέπει τα δύσκολα παιδικά χρόνια, την καταθλιπτική μητέρα του, τον Τσέχoφ, τις σχέσεις που δεν έφτασαν ποτέ στον γάμο, τις έντονες αναταράξεις μιας πολυκύμαντης διαδρομής.
THE LIFO TEAM
fight club

Οθόνες / «Με συνάντησες σε μια πολύ παράξενη περίοδο της ζωής μου»: 25 χρόνια μετά, ακόμα ζούμε στον κόσμο του Fight Club

Παρότι πραγματεύεται τα δεινά και τις ανησυχίες της Generation X, στα 25 χρόνια που πέρασαν από την κυκλοφορία της η ταινία έχει εισχωρήσει βαθιά στην κουλτούρα και έχει (παρ)ερμηνευτεί ποικιλοτρόπως.
THE LIFO TEAM