Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου: «Αυτό που έχει σημασία είναι να αγκαλιαζόμαστε, να κοιταζόμαστε στα μάτια»

Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

Η Σοφία στον «Μαέστρο» έδωσε σε πολλούς που δεν την είχαν γνωρίσει από το θέατρο ή το σινεμά την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις λεπτές αποχρώσεις, τα ημιτόνια στην ερμηνεία της, ένα κομψοτέχνημα υποκριτικής που χτυπάει τον εγκέφαλο και το θυμικό το ίδιο δευτερόλεπτο. Η Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου είναι μια σπάνια περίπτωση καλλιτέχνη, ανθρώπου με στέρεη, αμετακίνητη ηθική πυξίδα, από τους ελάχιστους που έχω γνωρίσει στα είκοσι δύο χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη μας γνωριμία ‒συναντηθήκαμε μετά την πρώτη της παράσταση στην Αθήνα, το Δεκαήμερο των γυναικών‒, από τους πιο ειλικρινείς, ατόφιους και εν τέλει θαρραλέους και υπερήφανους.

Στο χέρι φοράει ένα σεβαλιέ που γράφει «one day at a time», το μότο της, και αναφέρεται στη ζωή που προχωρά, αλλάζει και μας μεταμορφώνει μέρα με τη μέρα, και τη βέρα της, για να τιμήσει τον σύντροφό της, τον Γιώργο, και γενικότερα τη ζωή που της έστειλε έναν έρωτα τον οποίο γνώριζε μόνο από τις ταινίες, τα μυθιστορήματα, τα έργα τέχνης και όλο τον κόσμο που είχε μέσα της, για τη βαθιά και ανυπόκριτη ευτυχία που της χαρίζει κάθε μέρα.

Ξέρεις τι έχει σημασία τελικά; Το ότι είμαστε εδώ στον ήλιο και αγκαλιαζόμαστε και κοιταζόμαστε στα μάτια.

Η Μαρίσσα γεννήθηκε στην Τασκένδη. Η οικογένειά της ήταν πολιτικοί πρόσφυγες, ένα περιβάλλον καλλιεργημένων ανθρώπων που λάτρευαν τη μουσική, τις τέχνες, τη λογοτεχνία και την Ελλάδα. Ήταν στη Δ’ Δημοτικού όταν η μητέρα της τής έκανε δώρο τον Φάουστ. Ο παππούς της ήταν δάσκαλος ελληνικών στο διάσημο ιστορικό σχολείο στο Ιβάνοβο, το οποίο φιλοξενούσε παιδιά απ’ όλο τον κόσμο, των οποίων οι συγγενείς διώκονταν για πολιτικούς λόγους ‒ ένα σάλι που κρατάει από τη γιαγιά της ήταν δώρο που της έκανε η γυναίκα του Ένγκελς. Η θαλπωρή, η αγάπη και η πρόποση «καλή πατρίδα» συνόδευε κάθε οικογενειακή γιορτή, ενώ οι έξοδοι σε όπερες, συμφωνικές ορχήστρες και θέατρα κάθε εβδομάδα αποτέλεσαν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής της οικογένειας. Οι γονείς της και η αγάπη τους για τις τέχνες, η εκτίμησή τους για τους καλλιτέχνες, καθόρισαν και τον δικό της επαγγελματικό προσανατολισμό σχεδόν υποσυνείδητα.

«Με το που έγινε η Μεταπολίτευση γύρισαν ο ένας παππούς με τη γιαγιά. Εμείς γυρίσαμε λίγο αργότερα, πήγαμε στη Θεσσαλονίκη, στους Αμπελόκηπους. Βρήκαμε τη σειρά μας σιγά σιγά, ο πατέρας μου ήταν μηχανολόγος και η μητέρα μου μηχανικός υδροτεχνικών έργων, που πήρε την ισοτιμία της πολιτικής μηχανικού. Έχω ωραίες αναμνήσεις, έχω τη μαμά μου εκεί, τις θείες μου, τα ξαδέλφια μου, όλους τους παιδικούς μου φίλους. Πηγαίνω όσο πιο συχνά μπορώ».

Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου Facebook Twitter
Η Μαρίσσα ίπταται πάνω από το ανήμπορο και το απαρηγόρητο όλων μας, μια συνειδητή, άσβεστη φλογίτσα καλοσύνης και δύναμης για πάντα. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Το πρώτο πράγμα που θυμάται από τη Θεσσαλονίκη είναι οι παραστάσεις στο ΚΘΒΕ και τα μουσεία. «Βαριόμασταν πολύ τότε, αλλά εκεί οφείλω τη λατρεία που έχω τώρα στα μουσεία. Σήμερα, θα ήθελα ιδανικά να έχω ένα δωμάτιο και να ζω σε ένα μουσείο, να ξεσκονίζω τα έργα για να τα βλέπω από κοντά». Η Μαρίσσα έχει ταξιδέψει για να βρεθεί για μιάμιση μέρα στην Ισπανία και να δει Φράνσις Μπέικον και αν τη ρωτήσει κάποιος τι θα ήθελε να είναι, απαντάει «ένα κορίτσι σε έναν πίνακα του Βερμέερ» ‒ λατρεύει να χάνεται στο φως των έργων του. Οι κοπάνες που έκανε στο σχολείο είχαν συγκεκριμένο σχέδιο δράσης: πρώτο δίωρο στο Μουσείο Μακεδονικής Τέχνης, επόμενος σταθμός οι βυζαντινές αγιογραφίες του Λευκού Πύργου και στη συνέχεια περιοδικές εκθέσεις και διάβασμα. Σε αυτές τις κοπάνες λάτρεψε την Έμιλι Ντίκινσον. «Αυτό που με ανακουφίζει και σήμερα είναι να νιώθω αυτή την παλιά χαρά, την εφηβική, την αδημονία όταν ανοίγω ένα βιβλίο. Το ’παθα με την Τοκάρτσουκ, με την Ερνό και πρόσφατα με τον Όσιαν Βουόνγκ. Και με την Παυλίνα Μάρβιν, που έχει κάτι πολύ ωραίο».

Στο σχολείο ήταν παιδί εσωστρεφές και συνεσταλμένο, η μητέρα της την προέτρεψε να κάνει θέατρο στο Πούπουλο, μια ερασιτεχνική θεατρική ομάδα. Ενώ είχε έτοιμα τα χαρτιά της για να φύγει στο Παρίσι να σπουδάσει νευροεπιστήμες, η μητέρα και πάλι την έπεισε να δώσει εξετάσεις στο ΚΘΒΕ, θεωρώντας ότι το να είσαι καλλιτέχνης είναι κάτι εξαιρετικά τιμητικό. Πέρασε και οι γονείς της την προέτρεψαν να τελειώσει τη σχολή και να πάει στη συνέχεια στο Παρίσι. Λίγες μέρες πριν ξεκινήσει το τρίτο έτος έχασε τον πατέρα της που μέχρι το τέλος τής υπενθύμιζε ότι δεν είχε ξεχάσει την υπόσχεση που της είχε δώσει για το Παρίσι, ωστόσο ο θάνατος αυτός άλλαξε τις δυναμικές στην οικογένεια. Η Μαρίσσα έμεινε ως ηθοποιός στο Κρατικό και έφτασε πια στην Αθήνα μερικά χρόνια αργότερα, το 1998, για να παίξει στο Μαύρο Γάλα του Νίκου Τριανταφυλλίδη.

«Εγώ δεν ονειρεύτηκα ποτέ να κάνω θέατρο και το λέω αυτό χωρίς ψήγμα αλαζονείας, στο επαγγελματικό κομμάτι είχα τελείως άλλα όνειρα. Το θέατρο ήταν το καταφύγιό μου και αυτό ισχύει μέχρι σήμερα που ξέρω πια γιατί είμαι σε αυτήν τη δουλειά. Είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο μπορώ να επικοινωνήσω με τους ανθρώπους έτσι όπως είμαι, και μου αρέσει. Έχω βρει αυτό τον τρόπο να δουλεύω, να υπάρχω, αυτή είναι η γλώσσα που μου αρέσει να μιλώ», λέει. «Γι’ αυτό και δεν ξεχωρίζω τη δουλειά από τη ζωή μου, πήγαν όλα παράλληλα, σαν μαγικές συναντήσεις, όπως με τις δυο καταπληκτικές κόρες μου, που είναι η δύναμή μου. Γι’ αυτά τα κορίτσια θα ήθελα να είμαι πάντα όρθια και ακόμα και σήμερα σκέφτομαι ότι αν επιχειρήσω να μιλήσω για την Εύα και τη Σαβίνα και για όλα όσα έχουμε ζήσει, θα μειώσω κάθε νόημα».

Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Η Μαρίσσα γιορτάζει τα γενέθλιά της δύο φορές τον χρόνο, τη μέρα που γεννήθηκε και στις 27 Απριλίου, τη μέρα που της συνέβη ένα σοβαρό ατύχημα, κάνοντας πρόβες στο Φεστιβάλ Αθηνών, που την καθήλωσε στο κρεβάτι, παράλυτη από τον λαιμό και κάτω. Όσοι γνωρίζουμε όσα συνέβησαν υποκλινόμαστε στη λεπτότητα και τον τρόπο που το αναφέρει και το τακτοποίησε μέσα της, στη δύναμή της να σηκωθεί και να περπατήσει ξανά, λέγοντας: «Έχω καταλήξει ότι ήταν κάτι που έπρεπε να μου συμβεί, αλλιώς δε θα είχα προχωρήσει, δεν θα μου είχαν ανοίξει στη ζωή οι δρόμοι που άνοιξαν».

753
To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Έχοντας ασχοληθεί πολλά χρόνια με το σωματικό θέατρο και τον ακροβατικό χορό, τον καιρό που ήταν ακίνητη, με σύμμαχο τον αδελφό της, εφάρμοσε αυτά που έμαθε από τους μεγάλους δασκάλους, τη Μαγκί Μαρέν και την Πίνα Μπάους, και μελετούσε για χρόνια, την τέχνη πέρα από την ύπαρξη, όταν όλες οι αισθήσεις και οι αισθητικές συμβαίνουν μέσα σου. Έχοντας αυτό το υπόβαθρο, στην ουσία δημιούργησε νοητικά την κίνηση των κάτω άκρων της, ενώ ένα τόμος Ανατομίας που της πήγε στο νοσοκομείο ο Γιάννης Αστερής της έδωσε την ευκαιρία να μελετήσει τις συνδέσεις των νεύρων. «Μου δόθηκε η ευκαιρία που δεν είχα, εφόσον δεν σπούδασα νευροεπιστήμες, να μελετήσω και να καταλάβω το νευρικό μου σύστημα», λέει.

Η Μαρίσσα, που έκανε φίλο και συγκάτοικο στο σώμα της τον πόνο, τον έχει «υποτάξει» με έναν τρόπο μεγαλειώδη, είναι η δασκάλα όλων όσων τη γνωρίζουμε, η δύναμη της προσωπικότητάς της είναι ευεργετική και θεραπευτική, είναι το παράδειγμα του ανθρώπου που έκανε restart στην επαγγελματική της ζωή με την ταινία Η δουλειά της του Νίκου Λαμπό, όταν έβαλε ένα προσωπικό στοίχημα ότι μπορεί να φέρει σε πέρας μια ταινία, αναλαμβάνοντας την ευθύνη του ρόλου και κάνοντας μια άλλη διαχείριση της σχέσης με το σώμα της.

Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου Facebook Twitter
Η Μαρίσσα γιορτάζει τα γενέθλιά της δύο φορές τον χρόνο, τη μέρα που γεννήθηκε και στις 27 Απριλίου, τη μέρα που της συνέβη ένα σοβαρό ατύχημα, κάνοντας πρόβες στο Φεστιβάλ Αθηνών, που την καθήλωσε στο κρεβάτι, παράλυτη από τον λαιμό και κάτω. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Το 2022, στο Dodo του Πάνου Κούτρα, στο Ησυχία 6-9 του Χρήστου Πασσαλή και στο Musik της Angela Schanelec βλέπεις ξεκάθαρα ότι με το σινεμά συντονίζεται η ψυχοσύνθεσή της και οι λεπτές αποχρώσεις της διαγράφονται αβίαστα. Για εκείνη η συνεργατικότητα, το ότι δεν υπάρχεις χωρίς τους άλλους, το ότι δεν δουλεύεις ποτέ μόνος σου είναι ο λόγος, όλα αυτά μεταμορφώνουν τη δουλειά της στο σινεμά σε κάτι βαθύ και ουσιαστικό.

Η Μαρίσσα διάλεξε το σινεμά, που την απελευθερώνει, και παράλληλα αποφάσισε να σταματήσει να δουλεύει στο θέατρο ως ηθοποιός ‒ δουλεύει πλέον αποκλειστικά και σταθερά στη δραματουργία με τον Νίκο Καραθάνο, που της έδωσε το κίνητρο να βγαίνει από το σπίτι της κάθε μέρα. Μαζί του είδε και έμαθε πώς μπορείς να ζεις, να εκφράζεσαι και να οργανώνεις το χάος. Του οφείλει το ότι έγινε πιο ανοιχτή και καλλιέργησε τις άγνωστες περιοχές της ύπαρξής της, τη αντίληψη ότι ζωή και τέχνη πάνε χέρι-χέρι και σε οδηγούν σε μέρη που μπορείς να ανακαλύψεις και να αποκαλύψεις μαζί με τις πιο περίπλοκες όψεις του εαυτού σου.

«Δεν έχω δει άνθρωπο να είναι σε τόσο πόνο και να γελάει και να θεραπεύει τους άλλους. Η υπομονή, η αντοχή της και η διάνοιά της είναι σε μεγέθη ασύγκριτα. Είναι ένα δώρο που την έχουμε, για όλους μας, έχει ανατραφεί εντελώς διαφορετικά και μας φέρνει τα δώρα πολλών ανθρώπων παλιών. Η Μαρίσσα κατάλαβε τι σημαίνει άνθρωπος πολύ νωρίς και αφιερώθηκε σε αυτό, δεν πρόδωσε ποτέ το τι σημαίνει ο άλλος», λέει ο Νίκος Καραθάνος.

Maestro Facebook Twitter
Η Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου στα γυρίσματα του «Maestro» με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη, τον Ορέστη Χαλκιά, τον Φάνη Μουρατίδη και την Κλέλια Ανδριολάτου.

Για το τέλος μού αφήνει το καλύτερο. Όταν τη ρωτάω πώς δούλεψε με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη, που τον θεωρεί αληθινό μαέστρο, «σχεδόν υπεράνθρωπο», και τον σέβεται για την εργατικότητα και το ταλέντο του, αλλά και γιατί έχει ένστικτο και συνδέει ανθρώπους, βγάζοντας τον καλύτερο εαυτό τους, μου λέει; «Το πιστεύεις ότι τον είδα στον ύπνο μου; Από το πουθενά, λέει, ήμασταν στο σπίτι της γιαγιάς μου, μου διάβαζε ένα γράμμα της και έκλαιγα. Ε, λοιπόν, την επόμενη μέρα χτύπησε το τηλέφωνό μου. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην το κάνω».  

«Η Μαρίσσα έχει έναν σπάνιο συνδυασμό χαρακτηριστικών που καθορίζουν όποια δουλειά κάνει. Έχει ταλέντο, χιούμορ, μυαλό, ήθος και καλοσύνη. Με έναν μαγικό τρόπο σε απαλλάσσει από κάθε αγωνία την ώρα του γυρίσματος και σου προκαλεί ασφάλεια, ενώ την ίδια στιγμή φέρνει ένα μοναδικό αποτέλεσμα στη σκηνή. Νομίζω ότι είναι απόλαυση να συνεργάζεσαι με ένα τόσο υπέροχο πλάσμα. Άσε που βλέπει όνειρα τα οποία μετά γίνονται πραγματικότητα», λέει ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.

Λίγο πριν την αφήσω για να πάει στην πρόβα της για το Μια νύχτα στην Επίδαυρο που ετοιμάζουν για το Εθνικό με τον Νίκο Καραθάνο, γυρίζει και μου λέει: «Ξέρεις τι έχει σημασία τελικά; Το ότι είμαστε εδώ στον ήλιο και αγκαλιαζόμαστε και κοιταζόμαστε στα μάτια» ‒ και το εννοεί. Αυτή είναι η Μαρίσσα που ίπταται πάνω από το ανήμπορο και το απαρηγόρητο όλων μας, μια συνειδητή, άσβεστη φλογίτσα καλοσύνης και δύναμης για πάντα.

Φωτογραφήθηκε στον Πύργο του Πειραιά με κομμάτια της συλλογής του Yiorgos Eleftheridades. / Make up artist: Έφη Αργυροπούλου. Ευχαριστούμε την Dimand για τη φιλοξενία. 

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Οθόνες
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί το «Adolescence» έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο;

Pulp Fiction / Γιατί το «Adolescence» έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο;

Είναι η τεχνική αρτιότητα μιας αστυνομικής σειράς με επίκαιρο κοινωνικό θέμα που της χαρίζει τόσο μεγάλο αντίκτυπο στο κοινό; Ή μήπως η πραγματική δύναμη πηγάζει από τον φόβο των γονιών για τις εγκληματικές παραλείψεις και, κυρίως, για την άγνοιά τους απέναντι στα κρυφά σημάδια του ψηφιακού κόσμου;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα

Οθόνες / Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα

Ο γιος της ηθοποιού Σάρα Μάιλς ήταν τεσσάρων ετών όταν βρέθηκε νεκρός ο μάνατζερ και πρώην εραστής της μητέρας του. Οι υποψίες είχαν πέσει τότε πάνω στον συμπρωταγωνιστή της Μπαρτ Ρέινολντς. 51 χρόνια αργότερα, ο Μπολτ προσπαθεί να θυμηθεί τι συνέβη.
LIFO NEWSROOM
Το Παιδί Τραύμα επιλέγει τις 10 αγαπημένες του ταινίες

Μυθολογίες / «Το Festen έχει επηρεάσει τους στίχους μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Παιδιού Τραύματος

Χάνεκε αλλά και Αγγελόπουλος, «Καμιά πατρίδα για τους μελλοθάνατους» αλλά και «Aftersun», το Παιδί Τραύμα επιλέγει 10 ταινίες που κυμαίνονται από τον ωμό ρεαλισμό και τη βία μέχρι τον θρίαμβο της ποίησης και της τρυφερότητας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
10 εξαιρετικές ταινίες που μπορείτε να δείτε τώρα στο Netflix

Οθόνες / 10 εξαιρετικές ταινίες που μπορείτε να δείτε τώρα στο Netflix

Το Netflix έχει γίνει ο παράδεισος της εύκολης ψυχαγωγίας, αλλά για τους πραγματικούς σινεφίλ κρύβει και έναν άλλο κόσμο. Αυτή είναι μια λίστα με ταινίες που απαιτούν προσοχή και αφοσίωση, που αξίζουν τον κόπο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Movies

Οθόνες / Η Χιονάτη και 8 καλύτεροι λόγοι για να πάτε σινεμά

Ένα υποψήφιο για Όσκαρ animation για ενήλικες, το σκηνοθετικό ντεμπούτο της Αριάν Λαμπέντ και μια τολμηρή ταινία για την προσφυγική εμπειρία, γυρισμένη στην Αθήνα, είναι μερικές από τις προτάσεις της εβδομάδας που θα σας αποζημιώσουν.
THE LIFO TEAM
Tο πρόβλημα με την «Εφηβεία»

Daily / Tο πρόβλημα με την «Εφηβεία»

Συμπονά κανείς όχι μόνο τους γονείς που μετά την παρακολούθηση της δραματικής μίνι σειράς του Netflix θα ψάχνουν μάταια απαντήσεις στα «ιερογλυφικά» μηνύματα που κρύβονται στα κινητά των παιδιών τους, αλλά και τα ίδια τα παιδιά.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Σε μια άγνωστη χώρα»: Μια τολμηρή ταινία, γυρισμένη στην Αθήνα

Οθόνες / «Πιστεύει κανείς ότι οι Παλαιστίνιοι θα ξεχάσουν και θα συμβιβαστούν με την απώλεια;»

Ωμή, διεισδυτική, αφτιασίδωτη, η ταινία «To a land unknown» εστιάζει στο προσφυγικό και ιδιαίτερα στους Παλαιστίνιους πρόσφυγες στην Ελλάδα. Ο σκηνοθέτης Μαντί Φλάιφελ μίλησε στη LifO για όλα τα ζητήματα που θίγει η εξαιρετική και με έντονο ελληνικό «χρώμα» ταινία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Θα ήθελα να ήμουν στα γυρίσματα του Pulp Fiction»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Δημήτρη Νάκου

Μυθολογίες / «Θα ήθελα να ήμουν στα γυρίσματα του Pulp Fiction»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Δημήτρη Νάκου

Ο σκηνοθέτης που μόλις παρουσίασε την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του, το «Κρέας», μοιράζεται μια λίστα που περιλαμβάνει από ρουμάνικο νέο κύμα μέχρι την ταινία με το πιο αταίριαστο ζευγάρι στην ιστορία του κινηματογράφου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Η Εύα Κοταμανίδου μιλά για τα γυρίσματα του «Θιάσου» και για το μεγαλείο του Θόδωρου Αγγελόπουλου

Σαν Σήμερα / Εύα Κοταμανίδου: «Όλοι είχαμε μια έγνοια, ότι γυρίζοντας την ταινία αυτή κάναμε μια ουσιαστική αντίσταση»

Η ηθοποιός που γεννήθηκε σαν σήμερα το 1936 είχε καταγράψει τις αναμνήσεις της από την ιστορική ταινία του Θόδωρου Αγγελόπουλου στην οποία πρωταγωνιστούσε.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
CHECK «Εφηβεία»: Μια οδυνηρή σειρά για τον άγνωστο κόσμο των σημερινών 13χρονων 

Οθόνες / «Εφηβεία»: Μια οδυνηρή σειρά για τον άγνωστο κόσμο των σημερινών 13χρονων 

Οι σημερινοί έφηβοι μεγαλώνουν σε ένα τρομακτικό χάος πληροφορίας και επιρροών που τους διαμορφώνουν, χωρίς τον έλεγχο της οικογένειάς τους. Μια βρετανική σειρά στο Netflix θέτει ερωτήματα για τους λόγους που οδηγούν σε ακραίες καταστάσεις - προσοχή, περιέχει spoiler.
M. HULOT
Ariane Labed: «Δεν με ενδιαφέρει να σκίσω το γυναικείο σώμα στις ταινίες μου, το σέβομαι»

Οθόνες / Ariane Labed: «Δεν με ενδιαφέρει να σκίσω το γυναικείο σώμα στις ταινίες μου· το σέβομαι»

Με αφορμή την κυκλοφορία της πρώτης της μεγάλου μήκους ταινίας -στην οποία υπογράφει το σενάριο και τη σκηνοθεσία-, την κινηματογραφική διασκευή του γοτθικού μυθιστορήματος Sisters της Ντέιζι Τζόνσον, η Ariane Labed μιλάει στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για το σινεμά που την εξιτάρει και την κάνει να ρισκάρει.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Οι ταινίες της εβδομάδας: O Σόντερμπεργκ ξαναχτυπά και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / Οι ταινίες της εβδομάδας: O Σόντερμπεργκ ξαναχτυπά και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή η κινηματογραφική εβδομάδα έχει να μας δώσει το φοβερό δίδυμο Μπλάνσετ-Φασμπέντερ, την αδικημένη από τα Όσκαρ ερμηνεία της Μαριάν Ζαν-Μπατίστ στο Hard Truths και ένα αριστουργηματικό ντοκιμαντέρ που ήταν υποψήφιο για αγαλματίδιο.
THE LIFO TEAM