«Έντονο, αινιγματικό, υπερβατικό ή και κάποτε δυστοπικό, το "Dreamland Chronicles", μας παραπέμπει σε μια αφήγηση παραμυθιού, ένα ταξίδι μέσα από φυσικά και συναισθηματικά τοπία.

 

Όμως, το φαντασιακό ταξίδι της Αίγλης Πέττα υπερβαίνει την απλή παρατήρηση- πηγάζει από μια βαθιά συναισθηματική σύνδεση με τα μέρη που επισκέπτεται και τις αναμνήσεις που προκαλούν. Οργιώδης βλάστηση, θάλασσες, άνεμοι και βουνά πρωταγωνιστούν σε ένα πολύχρωμο σύμπαν που οι κάτοικοί του είναι συνήθως σκιές και οι πόρτες των σπιτιών τους μισάνοιχτες, ιδανικές για εξερεύνηση.

 

Εκτός από την τολμηρή χρήση του χρώματος και της φόρμας, η Πέττα χρησιμοποιεί τεχνικές κολάζ, προσθέτοντας στρώματα υφής και βάθους στις συνθέσεις της. Αυτά τα κολάζ λειτουργούν ως παράθυρα σε εναλλακτικές πραγματικότητες, όπου θραύσματα μνήμης και εμπειριών συγκλίνουν για να δημιουργήσουν παράλληλες αφηγήσεις.

 

Το "Dreamland Chronicles" προσκαλεί τους θεατές να αναλογιστούν τα δικά τους ταξίδια και τα τοπία της φαντασίας τους. Οι χειμαρρώδεις πίνακες της Αίγλης Πέττα, μας υπενθυμίζουν ότι ενώ οι φυσικοί τόποι μπορεί να αλλάζουν, η ουσία των ονείρων και των αναμνήσεών μας παραμένει αέναη.»                                                                                                             

Βιογραφικό

 

Η Αίγλη Πέττα (Egli Petta) είναι Ελληνίδα εικαστικός με έδρα το Λονδίνο. Έχει λάβει πτυχίο και μεταπτυχιακό από τη σχολές Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Sunderland και του Πανεπιστημίου Kingston αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών της σπουδών απέσπασε υποτροφία από το Ίδρυμα Rootstein Hopkins στο Πανεπιστήμιο Hong lk στη Σεούλ της Κορέας, την οποία και ολοκλήρωσε επιτυχώς. Κατέχει επίσης το μεταπτυχιακό δίπλωμα Art Galleries and Museum Studies του Πανεπιστημίου του Μάντσεστερ.

 

Το έργο της έχει εκτεθεί παγκοσμίως, από το Λονδίνο έως το Σάο Πάολο, ενώ έχει παρουσιαστεί σε διάφορες εκδόσεις. Μέσω της τέχνης της, η Egli στοχεύει να εγείρει ερωτήματα σχετικά με τον χρόνο και τον χώρο ως ιστορική αναφορά ενώ εξερευνά τη σύγχρονη τέχνη και σε ερευνητικό επίπεδο.