Sean Scully: Προγραμματισμένες ξεναγήσεις.

Sean Scully: Προγραμματισμένες ξεναγήσεις. Facebook Twitter
0

 

Στην έκθεση με τίτλο Sean Scully. Δωρικός ρυθμός (Sean Scully Doric), την πρώτη ατομική έκθεση του Ιρλανδοαμερικανού καλλιτέχνη Sean Scully στην Ελλάδα, η οποία φιλοξενείται στο Μουσείο Μπενάκη από τις 9 Μαΐου 2012, θα πραγματοποιηθούν προγραμματισμένες ξεναγήσεις από τη Ξένια Γερουλάνου, επιμελήτρια της έκθεσης, τις ακόλουθες ημερομηνίες και ώρες:

 

 

Σάββατο, 23 Ιουνίου 2012, στις 19.30

Κυριακή 24 Ιουνίου 2012, στις 12.30

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012, στις 12.30

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012, στις 12.30

Σάββατο 14 Ιουλίου 2012, στις 19.30

Κυριακή 15 Ιουλίου 2012, στις 12.30

 

Λίγα λόγια για την έκθεση:

Ο διεθνούς φήμης καλλιτέχνης Sean Scully (υποψήφιος δύο φορές για Βραβείο Turner) παρουσιάζει στο Μουσείο Μπενάκη τους έξι μνημειώδεις πίνακες που φιλοτεχνεί από το 2009, πραγματοποιώντας για πρώτη φορά ατομική έκθεση στην Ελλάδα. Οι πελώριοι, «δωρικοί» του πίνακες χαρακτηρίζονται από την αρχιτεκτονική τους δομή, με αφηρημένη και σχηματική οπτική όμως.  Όπως φαίνεται και από τον τίτλο της έκθεσης, ο Scully έχει εμπνευστεί από την αρχαία Ελλάδα, την κοιτίδα της Δημοκρατίας, γι’ αυτά τα έργα και ο ίδιος λέει: «Είναι σπάνιο οι προθέσεις ενός καλλιτέχνη να συνδέονται τόσο άμεσα με έναν τόπο, με τέτοιον τρόπο ώστε η πρώτη τους δημόσια παρουσίαση να πραγματοποιείται στην πόλη στην οποία αναφέρονται: την Αθήνα». Εκτός από τους έξι πίνακες, θα έχουμε την ευκαιρία να εξερευνήσουμε και άλλους τομείς της τέχνης του Scully με χαρακτικά, υδατογραφίες, παστέλ και άλλα ζωγραφικά έργα.

 

 

Διαβάστε εδώ τη συνέντευξη που έδωσε ο Sean Scully στη LifO. 

 

 



0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.