Μετά τη μαζική διακοπή ΙΤ, που έχει προκαλέσει αναστάτωση στα δίκτυα παγκοσμίως, η Microsoft ανακοίνωσε ότι λαμβάνει μέτρα.
«Οι υπηρεσίες μας βελτιώνονται καθώς συνεχίζουμε να λαμβάνουμε μέτρα άμβλυνσης", αναφέρει η επιχείρηση σε μήνυμά της στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης X.
Η ανακοίνωση εκδόθηκε καθώς πολλές επιχειρήσεις αναφέρουν τεχνικά προβλήματα ή βλάβη: επιχειρήσεις στην Αυστραλία, όπως το τηλεοπτικό δίκτυο ABC, αλυσίδα σουπερμάρκετ του Σίδνεϊ, αεροδρόμια στην Αυστραλία, την Γερμανία, την Μεγάλη Βρετανία, την Ολλανδία, τη Νέα Ζηλανδία, την Ιαπωνία και την Ινδία, ή ακόμη ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός φορέας της Βρετανίας, όπως και το Χρηματιστήριο του Λονδίνου.
Σε μήνυμά της με τίτλο «Υποβάθμιση υπηρεσίας», η Microsoft σημειώνει ότι οι χρήστες «ενδέχεται να μην μπορούν να έχουν πρόσβαση σε διάφορες εφαρμογές και υπηρεσίες του Microsoft 365».
H Microsoft προσθέτει ότι παραμένει «κινητοποιημένη για να διαχειριστεί αυτό το συμβάν, δίδοντας την μεγαλύτερη και επείγουσα προτεραιότητα, ενώ συνεχίζει να αντιμετωπίζει τον συνεχιζόμενο αντίκτυπο για τις υπόλοιπες εφαρμογές Microsoft 365 που βρίσκονται σε υποβαθμισμένη κατάσταση».
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, AFP