Επιστήμονες στη Νέα Υόρκη απέδειξαν ότι μετρώντας τα κύματα του ανθρώπινου εγκεφάλου των καταναλωτών, οι διαφημιστές θα μπορούν να δημιουργήσουν πιο αποτελεσματικές διαφημίσεις.
Η επιστημονική ομάδα που ασχολήθηκε με το πείραμα, παρακολούθησε τα εγκεφαλικά κύματα πολλών εθελοντών ώστε να υπολογίσει περίπου ποιες ταινίες αποσπούσαν την προσοχή τους. Γι'αυτό το λόγο, υποστηρίζουν πως η μέθοδός τους μπορεί να είναι αποτελεσματικότερη για τις εταιρίες διαφημίσεων από μια απλή έρευνα αγοράς.
σχόλια