Γιατί η μόδα σήμερα, χρειάζεται την τέχνη περισσότερο από ποτέ

Γιατί η μόδα σήμερα, χρειάζεται την τέχνη περισσότερο από ποτέ Facebook Twitter
Φωτ.: Sean Zanni/Patrick McMullan / Getty Images
0

«Η αγορά τέχνης έχει δει καλύτερες μέρες». Με αυτή την πρόταση ξεκινά το άρθρο του Business of Fashion που θέτει στο επίκεντρο, την αναγκαιότητα, μόδα και τέχνη, να συμπορευτούν.

Οι γκαλερί στο Μανχάταν κλείνουν και σύμφωνα με την εφημερίδα The Art Newspaper, οι παγκόσμιες πωλήσεις σε δημοπρασίες στους οίκους Christie's, Sotheby's και Phillips μειώθηκαν κατά 27% συνολικά, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024.

Μια πολύ σημαντική ομάδα όμως, εξακολουθεί να επενδύει στην υψηλή τέχνη. Είναι οι πολυτελείς μάρκες μόδας. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Louis Vuitton ανακοίνωσε το reunion με τον καλλιτέχνη Takashi Murakami και μια σειρά από αρκετές εταιρείες, όπως οι Gucci, Hublot και Cartier, διοργανώνουν αυτή τη στιγμή δραστηριότητες στην Εβδομάδα Τέχνης του Μαϊάμι και την έκθεση Art Basel Miami Beach.

Το «πάντρεμα» της υψηλής μόδας με την τέχνη θα γίνει σαφής μέσα από την Art Basel Miami Beach, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες.

Λίγο αφότου η Art Basel Miami Beach άνοιξε τις πόρτες της για τους κορυφαίους συλλέκτες στις 11 το πρωί της Τετάρτης, ο χρηματοδότης, Leon Black, «εισέβαλε» στο περίπτερο της Acquavella Galleries και είπε με δυνατή φωνή: «Υπάρχει πολλή γ... τέχνη!». Και πράγματι, υπήρχε!

Ο ασπρόμαυρος πίνακας του Πικασό, Couple with Cup (1969) μαγνητίζει τα βλέμματα. Η τιμή του ανέρχεται στα 30 εκατομμύρια δολάρια και είναι το ακριβότερο έργο τέχνης στο «σπηλαιώδες» Συνεδριακό Κέντρο του Μαϊάμι Μπιτς, της μεγαλύτερης έκθεσης σύγχρονης τέχνης των ΗΠΑ που συγκέντρωσε 286 γκαλερί από 38 χώρες στην 22η έκδοσή της.

Γιατί η μόδα σήμερα, χρειάζεται την τέχνη περισσότερο από ποτέ Facebook Twitter
Φωτ.: https: news.artnet.com / Ο πίνακας το Πικασό

Brands υψηλής μόδας προσφεύγουν στην Art Basel Miami Beach, για να εγκαινιάσουν τις νέες τους κυκλοφορίες. Η Off-White θα λανσάρει τη συλλογή «All In One' Golf Capsule Collection» σε νέα καμπάνια, αμέσως μετά την παρουσίαση της πολλά υποσχόμενης καλλιτεχνικής συνεργασίας της αλυσίδας παπουτσιών, Maison Margiela, με τον tattoo artist Kozo.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βρετανία: Δημοσκόπηση φέρνει τον Φάρατζ στη δεύτερη θέση πίσω από τους Εργατικούς

Διεθνή / Βρετανία: Δημοσκόπηση φέρνει τον Φάρατζ στη δεύτερη θέση πίσω από τους Εργατικούς

Σύμφωνα με την έρευνα, το Reform, το οποίο απέσπασε το 14% των ψήφων στις εκλογές της 4ης Ιουλίου, αντλεί ψήφους από τους Συντηρητικούς και λιγότερο από τους Εργατικούς του πρωθυπουργού Κιρ Στάρμερ
LIFO NEWSROOM
Γερμανία: Το AfD μοίρασε αεροπορικά εισιτήρια σε μετανάστες που τους λένε «να γυρίσουν πίσω στη χώρα καταγωγής τους»

Διεθνή / «Είναι ωραία και στη δική σας χώρα»: Στη Γερμανία, το AfD μοίρασε αεροπορικά εισιτήρια σε μετανάστες

Το ακροδεξιό, ξενοφοβικό κόμμα AfD μοίρασε σε 30.000 μετανάστες ψεύτικα αεροπορικά εισιτήρια με ημερομηνία αποχώρησης από τη Γερμανία την 23η Φεβρουαρίου, ημέρα των εθνικών εκλογών
LIFO NEWSROOM
Οι Ευρωπαίοιαισιοδοξούν ότι ο Τραμπ δεν θα εγκαταλείψει την Ουκρανία

Διεθνή / Οι Ευρωπαίοι αισιοδοξούν ότι ο Τραμπ δεν θα εγκαταλείψει την Ουκρανία

Τι λένε οι Ευρωπαίοι σε ιδιωτικές συνομιλίες τους - Τι εκμυστηρεύονται συνεργάτες του Τραμπ - Ο στόχος για λύση του γόρδιου δεσμού του πολέμου Ρωσίας-Ουκρανίας τις πρώτες 100 ημέρες του νέου προέδρου των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM