ΚΙΝΗΣΗ

ΣΥΡΙΖΑ: «Να επιστρέψει ο Μπόμπολας την Αττική οδό στο Δημόσιο»

ΣΥΡΙΖΑ: «Να επιστρέψει ο Μπόμπολας την Αττική οδό στο Δημόσιο» Facebook Twitter
31

Την παράδοση της Αττικής Οδού από τον όμιλο Μπόμπολα στο Δημόσιο, ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ ανοίγοντας ένα ακόμη μέτωπο με τον επιχειρηματία. Ο βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης Γιώργος Σταθάκης δηλώνει σήμερα στο Πρώτο Θέμα ότι η απόσβεση του έργου έχει γίνει και πώς ο ΣΥΡΙΖΑ θα ζητήσει την καταγγελία της σύμβασης.

«Από τα στοιχεία που διαθέτουμε έχει εκπληρωθεί η προβλεπόμενη με βάση τη σύμβαση για την κατασκευή και εκμετάλλευση του έργου από την κοινοπραξία, απόδοση της επένδυσης. Η κίνηση των οχημάτων ήταν ακριβώς διπλάσια από την αρχική πρόβλεψη, με βάση την οποία έγινε η σύμβαση, οπότε η απόσβεση από τα 20 χρόνια που είχε συμφωνηθεί, επιτεύχθηκε στα 10 χρόνια."

Ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει, ότι έχει συλλέξει όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι έχει επιτευχθεί η προβλεπόμενη από τη σύμβαση απόδοση των κεφαλαίων και ο παραχωρησιούχος πρέπει να την επιστρέψει στο δημόσιο.

Σύμφωνα με την εφημερίδα, υπήρξε προσπάθεια από ενδιάμεσους ενδιαφερόμενους να "χτιστούν" γέφυρες επικοινωνίας με τον όμιλο Μπόμπολα, όμως, το μήνυμα από τα ψηλά του κόμματος ήταν «καμιά υποχώρηση,  πάμε μέχρι τέλους, δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση».

31

ΚΙΝΗΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο ΣτΕ ο πατέρας του Στέφανου Κασσελάκη για φόρους 11 εκατομμυρίων ευρώ

Πολιτική / Στο ΣτΕ ο πατέρας του Στέφανου Κασσελάκη για φόρους 11 εκατομμυρίων ευρώ

Η υπόθεση αφορά φόρους εισοδήματος και ακίνητης περιουσίας που καταλογίστηκαν για μια βίλα στην Εκάλη, ιδιοκτησία της οποίας συνδέθηκε με offshore εταιρεία, όπου, όπως διαπιστώθηκε, κύριοι μέτοχοι είναι ο ίδιος και η σύζυγός του
LIFO NEWSROOM
Πού πάνε οι ψηφοφόροι όταν φεύγουν;

LiFO politics / Πού πάνε οι ψηφοφόροι όταν φεύγουν;

Ένα μεγάλο τμήμα των ψηφοφόρων που εγκαταλείπει τα κόμματα που ψήφιζε, κατευθύνεται σε μία «γκρίζα ζώνη» και περιμένει, λέει στη Βασιλική Σιούτη ο διευθυντής της εταιρείας δημοσκοπήσεων, Opinion Poll, Ζαχαρίας Ζούπης.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

σχόλια

11 σχόλια
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=493401> Αττική Οδός: «Κρατάμε τα διόδια 30% χαμηλότερα»> Η Αττική Οδός επισημαίνει ότι στα οκτώ χρόνια πλήρους λειτουργίας της (2005-2012), ο ετήσιος μέσος όρος των ημερήσιων διελεύσεων έφτασε τα 271.000 οχήματα και ξεπέρασε τα προβλεπόμενα από τη σύμβαση (227.000), όμως το ύψος του διοδίου παρέμεινε χαμηλότερο, καθώς αντί 2,62 ευρώ (προβλεπόμενο χωρίς ΦΠΑ), κυμαίνεται στα 2,22 ευρώ (πραγματικό χωρίς ΦΠΑ). Έτσι, όπως αναφέρει, τα έσοδα από τα διόδια αντί 217 εκατ. ευρώ (προβλεπόμενο από τη σύμβαση χωρίς ΦΠΑ) βρίσκονται στα 219 εκατ. ευρώ (πραγματικό προ ΦΠΑ).> «Ειδικά από το 2009 και μετά, υπήρξε σημαντική μείωση της κυκλοφορίας λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών και κατά το 2012 οι μέσες ημερήσιες διελεύσεις περιορίστηκαν στις 216.000 με μέσο τέλος διοδίου € 2,22, χωρίς ΦΠΑ» σημειώνεται και υπογραμμίζεται ότι, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης, το προβλεπόμενο τέλος διοδίου το 2012 θα έπρεπε να είχε διαμορφωθεί στα € 3,12 (προ ΦΠΑ) και στα 3,84 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.> «Η διατήρηση του τέλους διοδίου σε ποσοστό 30% χαμηλότερο από το ανώτατο διόδιο τέλος… αποτελεί κοινωνική επιλογή της Αττικής Οδού, σε συνεργασία με το ελληνικό δημόσιο» σημειώνει η ανακοίνωση της εταιρίας. > Παράλληλα, αναφέρει ότι, κατά τη σύμβαση, προβλέπεται η πρόωρη επιστροφή του έργου στο δημόσιο, εάν η μέση απόδοση του κεφαλαίου προς τους μετόχους ξεπεράσει σε ποσοστό το 11,6%.
Όλα κι όλα...το κράτος έχει αποδειχθεί εξαίσιο όταν χρειάζεται να λειτουργήσει υπέρ των ιδιωτικών συμφερόντων και δη εκείνων των ημέτερων. Αν η κοινωνική κατακραυγή τους υποχρεώσει να αποδειχθούν έστω και κατά το ήμισυ επαρκείς στην διατήρηση ενός έργου, τότε μάλλον θα το προτιμήσω έναντι του Μπόμπολα και της γιγάντωσης της τσέπης του.Αν έχετε τέτοιες αγωνίες, να απαιτήσουμε να αλλάξει η σύμβαση και να δοθεί ισόβια εκμετάλλευση του έργου από τον παλήκαρο και τα δισέγγονά του και τη βγάλουμε Μπομπολική Οδό εις μνήμην!
(σχόλιο χωρίς πολιτικά υπονοούμενα, απλά ένα σχόλιο)Δηλαδή όλοι εσείς που συμφωνείται με το ΣΥΡΙΖΑ να επιστραφεί η Α.Ο. στο κράτος πιστεύεται ότι θα παραμείνει όπως είναι. ούτε λακούβες ούτε βρώμικοι με χαρτιά, τσιγάρα, σακούλες κτλ κτλ. και κυρίως χωρίς αυξήσεις διοδίων για "την ομαλή λειτουργία του δικτύου" σημειωτέων η Α.Ο είναι ο μόνος δρόμος (και η Εγνατία εννοείται) που εξυπηρετούν χιλιάδες αυτοκίνητα με χαμηλό κόστος.ΌΧΙ δεν θεωρώ ότι το κράτος είναι έτοιμο να αναλάβει την Α.Ο.
Ρε παιδια ειμαστε σοβαροι?? Πειτε μου ενα πραγμα που εχει διαχειριστει σωστα το Δημοσιο, χωρις μαλιστα ο καθε βολευτης να βαζει την μανα του και τον πατερα του και μετα συζηταμε να γινει διαχειριση απο το Δημοσιο.Αν οντως εχουν καλυφθει οι οροι της συμβασης και ο κος Μπομπολας θελει να συνεχισει την διαχειριση να το γινουν αλλαγες στη συμβαση με πιο επικερδης ορους για το Δημοσιο ή να γινει νεος διαγωνισμος για την διαχειριση της Αττικης Οδου.
Μπράβο και πάλι μπράβο! Οι συμβάσεις εγιναν ακριβώς για να πάρει πίσω τα λεφτά που εβαλε για να γίνει το έργο. Απο δω και πέρα αν παραμείνει στα χέρια του τότε η κίνηση σε αυτον τον δρόμο θα έιναι εμπορευμα και μάλιστα ενα προιον με σίγουρο κέρδος για τον επιχειρηματία, ενα κέρδος που τώρα το χρειαζεται η ελληνική κοινωνία περισσότερο απο ποτέ! Την τελευταία μέρα του χρόνου σύμφωνα με δημοσίευμα του alterthess.gr ο Σαμαράς αποφάσισε να αναβάλει την καταβολή του ειδικού φόρου τηλεόρασης για τρίτη συνεχόμενη χρονια την ίδια ώρα που δεν ειχαν την στοιχειώδη ευαισθησία να κρατήσουν το πετρέλαιο στα ιδία ήδη υψηλά επίπεδα που ήταν η τιμή του πέρυσι για να μπορέσει να βάλει ο κόσμος πετρέλαιο! Λογικό είναι να σκυλιάσει με τον ΣΥΡΙΖΑ το mega και λογικό είναι να στηρίζουν με τόσο μεγάλο πάθος την κυβέρνηση. Με την ίδια λογική που δεν θέλουμε πελατειακό κράτος, με την ίδια λογική δεν θέλουμε και κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες! Μπράβο και πάλι μπράβο!
Ας υποθέσουμε ότι η Αττική Οδός κρατικοποιείται. Πόσο πιθανό σάς φαίνεται το παρακάτω σενάριο: 1) Το οδόστρωμα παραμελείται και γεμίζει λακούβες. 2) Η εκάστοτε κυβέρνηση διορίζει αβέρτα κηπουρούς, οδοκαθαριστές και συντηρητές ανελκυστήρων της Αττικής Οδού. 3) Η Αττική Οδός εμφανίζει ελλείμματα, τα οποία με την πάροδο του χρόνου διογκώνονται. Φυσικά η επιχείρηση επιχορηγείται απ' το κράτος. 4) Οι Έλληνες είναι ευτυχισμένοι: 1) Μπορούν επιτέλους να κυκλοφορούν στη χώρα τους ε̲λ̲ε̲ύ̲θ̲ε̲ρ̲α̲, χωρίς φασιστικά διόδια! 2) Μπορούν επιτέλους να πετάνε απ' το παράθυρο γόπες, περιτυλίγματα, χαρτομάντηλα ε̲λ̲ε̲ύ̲θ̲ε̲ρ̲α̲, χωρίς να δίνουν λογαριασμό στον κάθε σεκιουριτά και στον φασισμό του! 3) Μπορούν επιτέλους να διορίζονται στην επιχείρηση με βάση κοινωνικά κριτήρια κι όχι φασιστική αξιοκρατία! 4) Μπορούν πια να κλείνουν τον δρόμο όταν αγωνίζονται δημοκρατικά για τα δικαιώματά τους! 5) What ελλείμματα; Εκεί όπου ευημερούν οι αριθμοί, δυστυχεί ο άνθρωπος!
θα σας ελεγα οτι το βρίσκω βγαλμένο απο τη ζοφερή πραγματικότητα του δημοσίου που αδιάλλειπτα εχτιζαν τα ιδια κόμματα που προσπαθούν να μας σώσουν τώρα. Θα σας έλεγα επίσης οτι είμαι σίγουρος πως απέναντι σε ενα κάκιστο δημόσιο, μπορούμε να προβάλουμε ενα αριστο δημόσιο που θα μπορει να ανταπεξέρχετε στον ορισμό του και το ρόλο του και οχι αποκλειστικά την ιδιωτική πρωτοβουλία. Θα σας έλεγα επισης οτι θα ήθελα μια επιχειρηματική τάξη στην ελλάδα που δεν θα ηταν η πρώτη διδάξασα σε αυτό που εννοούμε κράτος πελάτης και στην στενή σύνδεσή της με την κρατική επιδότηση και επιχορήγηση με αμεσους ή εμμεσους τρόπους. Θα σας ελεγα επίσης οτι και τα δυο παραπάνω που αναφέρω μπορούμε να τα αναπτύξουμε αν μαθουμε να συμπερίφερόμαστε σαν πολίτες και οχι σαν πελάτες. Τέλος θα σας έλεγα οτι ο οδηγικός πολιτισμός και η οικολογική συνειδηση των πολιτών είναι το τελευταίο πράγμα που έχει ο Μπόμπολας στο μυαλό του.
Να ρωτησω κατι και οποιος γνωριζει απαντα: Το εργο εγινε με συγχρηματοδοτητση του ελληνικου δημοσιου η μονο με χρηματα της κατασκευαστριας εταιριας? Στην περιπτωση που το εργο εχει γινει με συγχρηματοδοτηση, δεν θα πρεπει το κρατος αυτη τη στιγμη να απαιτησει την μειωση του αντιτιμου διελευσης? Ειναι σαφες οτι με την κινηση που ειχε η Αττικη οδος τα προηγουμενα χρονια, εχει αποσβεσει προ πολλου το κεφαλαιο.Επισης, αν εχουμε ενα ελληνικο δημοσιο που Δεν μπορει να απαιτησει να διαφοροποιηθει ο τροπος χρεωσης των διερχομενων οχηματων προς το καλυτερο, θα ειναι αραγε σε θεση να διαχειρηστει το εργο Χωρις Τεραστια προβληματα στην λειτουργια?
@pepito 13.1.2013 | 23:14> «είμαι σίγουρος πως απέναντι σε ενα κάκιστο δημόσιο, μπορούμε να προβάλουμε ενα αριστο δημόσιο»Το κάκιστο Δημόσιο είναι πραγματικότητα.Η άριστη Αττική Οδός είναι επίσης πραγματικότητα.Το άριστο Δημόσιο δεν είναι πραγματικότητα, αλλά όνειρο.Αντί να συγκρίνετε δύο πραγματικές μεθόδους κατασκευής δημόσιων έργων (απ' το πραγματικό Δημόσιο ή με αυτοχρηματοδότηση), συγκρίνετε μια πραγματική μέθοδο μ' ένα όνειρο και βρίσκετε πως προτιμάτε το όνειρο.Αν κρατικοποιηθεί ο δρόμος, σε ποιο Δημόσιο θ' ανήκει, στο πραγματικό κάκιστο ή στο ονειρεμένο άριστο;
Ein Steppenwolf, δεκτή η λογική, αλλά με αυτόν τον τρόπο δεν θα σπάσει ποτέ ο φαύλος κύκλος. Ο Μπόμπολας (και οι συν αυτώ) θα μπορεί μονίμως να επικαλείται το κακό Δημόσιο για να ισχυριστεί ότι ο ίδιος προσφέρει κάτι καλύτερο, αλλά όσο έχει συμμετοχή μέσω της διαπλοκής στη διαιώνιση των δυσλειτουργιών του Δημοσίου, η επίκληση στο κακό Δημόσιο θα είναι το λιγότερο άκυρη, διότι είναι προς το συμφέρον του να παραμείνει το Δημόσιο σε αυτήν την κατάσταση.Το ζητούμενο είναι να σταματήσει να λειτουργεί με τον τρόπο που περιγράφεις το Δημόσιο. Προφανώς, για να γίνει αυτό, πρέπει ΚΑΙ να μην πάω εγώ να πουλήσω την ψήφο μου για να αγοράσω θέση κηπουρού (πόσω μάλλον θέση για την οποία δεν υπάρχει ανάγκη). Ο καθ'όλα υπαρκτός κίνδυνος (και όχι πραγματικότητα) να λειτουργήσω εγώ έτσι, όμως, δεν είναι επιχείρημα υπέρ (της πραγματικότητας) του Μπόμπολα.
@dim_m 14.1.2013 | 14:47> «όσο [ο Μπόμπολας] έχει συμμετοχή μέσω της διαπλοκής στη διαιώνιση των δυσλειτουργιών του Δημοσίου, η επίκληση στο κακό Δημόσιο θα είναι το λιγότερο άκυρη, διότι είναι προς το συμφέρον του να παραμείνει το Δημόσιο σε αυτήν την κατάσταση».Δεν καταλαβαίνω. Όταν οι εργολάβοι διαπλέκονται με το Δημόσιο, τότε η κατασκευή ενός έργου παίρνει τουλάχιστον 20 χρόνια και αυτό που παραδίδεται δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές. Στο μεταξύ έχει γκρεμιστεί και ξαναχτιστεί κάμποσες φορές, έχουν γίνει και ξαναγίνει και οι σχετικές μελέτες κτλ., ώστε το τελικό κόστος να είναι πενταπλάσιο του αρχικού.Συνέβη κάτι τέτοιο με την Αττική Οδό;> «Ο καθ'όλα υπαρκτός κίνδυνος (και όχι πραγματικότητα) να λειτουργήσω εγώ έτσι»Δυστυχώς δεν είναι απλώς κίνδυνος, είναι βεβαιότητα, είναι η πραγματικότητα.Πρώτα να φτιάξετε ένα καλό Δημόσιο και μετά κρατικοποιείτε ό,τι θέλετε.
Αυτή είναι μία μορφή διαπλοκής. Στην ανάθεση των Ολυμπιακών έργων δεν υπήρξε διαπλοκή επειδή τα έργα τελικά παραδόθηκαν (όχι στην ώρα τους αλλά σε κάθε περίπτωση) πριν από την έναρξη και πληρούσαν τις προδιαγραφές; Δεν μπορούμε να μιλάμε για πραγματικότητα όταν αναφερόμαστε σε υποθετική ή μελλοντική κατάσταση. Αυτή ήταν η πραγματικότητα μέχρι σήμερα. Αν θεωρούμε δεδομένο ότι πάντα έτσι θα γίνεται, ακόμα και να φτιαχτεί καλό Δημόσιο κάποτε, δεν θα το μάθουμε ποτέ, γιατί λόγω πρότερης τραυματικής εμπειρίας, θα τα αναθέτουμε όλα στον Μπόμπολα."Πρώτα να ΦΤΙΑΞΕΤΕ": Ζεις στο εξωτερικό;
Ο Στέφανος Μάνος, βλέποντας ότι τα κρατικά έργα κατασκευάζονται επί εικοσαετίαν κι ακόμα είναι στην αρχή, παίρνει την απόφαση η Αττική Οδός να μη γίνει κι αυτή γιοφύρι της Άρτας και ορίζει ως τρόπο κατασκευής της την αυτοχρηματοδότηση.Αποτέλεσμα: 1) σε χρόνο ρεκόρ 2) φτιάχνεται ένα κόσμημα 3) που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απ' το εξωτερικό 4) και δε θυμίζει σε τίποτα τους γεμάτους λακούβες, σκουπίδια και κουφάρια ζώων ελληνικούς δρόμους 5) χ̲ω̲ρ̲ί̲ς̲ επιβάρυνση των φορολογουμένων (πληρώνει μόνο όποιος κρίνει ότι τον συμφέρει να χρησιμοποιήσει τον δρόμο).
Πληρωνει οποιος θελει να χρησιμοποιησει το δρομο, μονο που αυτοι που τελικα θα το κανουνε θα πρεπει να ειναι ενας Χ αριθμος καθε χρονο, αλλιως αναπροσαρμοζεται η διαρκεια της μισθωσης ή το αντιτιμο διελευσης, βλεπεις στη μαγικη επιχειρηματικοτητα των ΣΔΙΤ το κερδος του ιδιωτη ειναι εγγυημενο απο το κρατος, το οποιο επισης εγγυαται ενιοτε και για τα τραπεζικα δανεια του πρωτου. Θα ηθελα επισης να μας εξηγησεις πώς μπορει κανεις να φτασει π.χ. στον αεροδρομιο χωρις να χρησιμοποιησει την Αττικη Οδο, ετσι για να μη ξεχναμε οτι αν τα σκαμε στον Μπομπολα ειναι επειδη εμεις το θελησαμε και οχι γιατι καποιος μας αναγκασε.
Από πού θέλεις να πας στο αεροδρόμιο και πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιήσεις την Αττική οδό; Θα μας τρελλάνεις; Πές από πού θέλεις να πας, να σε οδηγήσουμε.Κοιτα που θα μας κάνεις συνηγόρους του Μπόμπολα.
Προτιμάτε την κρατική επιχειρηματικότητα;> «Θα ηθελα επισης να μας εξηγησεις πώς μπορει κανεις να φτασει π.χ. στον αεροδρομιο χωρις να χρησιμοποιησει την Αττικη Οδο»Στο Διαδίκτυο βρίσκω:> «Σταυρός-Γλυκά Νερά-Παιανία και στο δρόμο προς Μαρκόπουλο θα δεις τη διασταύρωση που θα στρίψεις αριστερά. Έχει και ταμπέλες (τεράστιες) που λέμε Ελ. Βενιζέλος χωρίς διόδια».Επίσης: Μέσω Λεωφόρου Βουλιαγμένης και Βάρης-Κορωπίου.(Επίσης: με μετρό, προαστιακό, αστικό και και υπεραστικό).
Καλως, ευχαριστω για την ενημερωση. Παραμενει το ζητημα οτι ο Μπομπολας με την Αττικη Οδο δεν εχει αναλαβει κανενα ουσιαστικο επιχειρηματικο ρισκο, αγου το κρατος το διασφαλιζει ενα λιγο πολυ σταθερο κερδος, πολυ παραπανω απο οσα εχει βαλει ο ιδιος απο την τσεπη του. Μαντεψτε απο ποιου την τσεπη προερχονται τα λεφτα αυτα.
Πραγματι εχετε δικιο. Επανορθωνω. Το ερωτημα που βαζω ειναι κατα ποσο η δυνατοτητα επιλογης δικαιωνει ενα μοντελο μονο κατ´ ονομα επιχειρηματικοτητας, οπου ο ιδιωτης αναλαμβανει ενα μηδαμινο ρισκο, αφου το κρατος του εγγυαται ενα λιγο πολυ σταθερο κερδος, υπερπολλαπλασιο μαλιστα του κεφαλαιου που ο ιδιος επενδυει. Ο,τι γλιτωνει το κρατος σε κοστος (και εμεις σε φορους) βγαινει στο υπερπολλαπλασιο κατευθειαν απο τις τσεπες των χρηστων. Στην τελικη η δυνατοτητα του καταναλωτη να επιλεξει σημαινει οτι και ο επενδυτης θα πρεπει να εκτιθεται στο ρισκο η επενδυση του να μην αποφερει τα αναμενομενα.
> «ενα μοντελο μονο κατ´ ονομα επιχειρηματικοτητας, οπου ο ιδιωτης αναλαμβανει ενα μηδαμινο ρισκο, αφου το κρατος του εγγυαται ενα λιγο πολυ σταθερο κερδοςΕννοείτε μήπως τα κλειστά επαγγέλματα και τα νομικά κατοχυρωμένα ποσοστά κέρδους (π.χ. των φαρμακοποιών);
Μπαααα, απλά κάποια ψωροεκατομμύρια ευρώ που δε χρειαζόμαστε εμείς οι Έλληνες και λιμνάζουν σε τραπεζικούς λογαριασμούς του εξωτερικού της οικογένειας Μπόμπολα.
Κουνέλι,τα όχι πέφτουν σαν την βροχή. Μάλλον δεν έχεις καταλάβει σε ποιούς απευθύνεσαι. Στους ίδιους που προτίμησαν να παραμείνει ο Ελαιώνας σκουπιδότοπος, παρά να γίνει το γήπεδο του Παναθηναϊκού και εμπορικό κέντρο να δουλέψει κανένας άνθρωπος. Μιλάμε ότι η προοδευτικίλα τους τρέχει από τα μπατζάκια.
"να δουλεψει κανενας ανθρωπος" και κυριως να κανουν τη δουλιτσα τους ο Μπαμπης Βωβος και η ΠΑΕ, να ειναι ευχαριστημενος και ο λαος της και εμεις οι υπολοιποι πειθομενοι οτι αναβαθμιση της περιοχης γινεται μονο με τσιμεντο. Ασε που οι ιδιοι οι υπερμαχοι του εμπορικου θα ηταν αυτοι που πλεον εν μεσω κρισης θα μας μιλουσαν για το στρεβλο προτυπο αναπτυξης των τελευταιων χρονων με αξονα την καταναλωση προϊοντων που δεν παραγουμε οι ιδιοι και για τις ευκαιριες που ανοιγει η επιστροφη στα χωραφια των παππουδων μας.
Λήδα μπορείς να ξεκουραστείς πλέον, εντάξει το ΠΑΣΟΚ είναι στην συγκυβέρνηση, δε χρειάζονται άλλη υποστήριξη.Έλα σε 3 χρονάκια πάλι, εντάξει;Αναβάθμιση της περιοχής θα γινόταν με το γήπεδο; Αρχικά, να σε ενημερώσω ότι δεν έχει να πληρώσει ο Παναθηναικός για να κατασκευαστεί γήπεδο εκεί. Δεύτερον, να σε ενημερώσω ότι μπορεί κάλλιστα να γίνει αναβάθμιση μιας περιοχής με πολλούς άλλους τρόπους, πάρκα, αθλητικές εγκαταστάσεις (όχι γήπεδα), άλση κτλ. Αν ανάπτυξη θεωρείς εσύ περισσότερο τσιμέντο τότε τι να σου πω;Τέλος, για να είμαστε προοδευτικοί τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε σύμφωνα με εσένα; Διαφωτισέ μας σε παρακαλώ. Να ξηλώνουμε τα εναπομείναντα δέντρα στην Αθήνα όπως έκανε ο Κακλαμάνης για να χτίζουν οι φίλοι του ή να υποστηρίζουμε τα κόμματα που μας έφεραν μέχρι εδώ; Μιλάμε το ακρωνύμιο ΠΑΣΟΚ είναι το ίδιο με τη λέξη προοδευτικότητα, το είδαμε 40 χρόνια τώρα.
AsthetΚαλά, άλλα αντ άλλα, της Παρασκευής το γάλα.kiss my fannyΤο ΠΑΣΟΚ πού κολλάει; Και ποιος σου είπε ότι εγώ υπστηρίζω το συγκεκριμένο ΠΑΣΟΚ που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην κυβέρνηση; Αυτό δεν είναι ΠΑΣΟΚ, αλλά συνιστώσα της Ν.Δ.Στην ουσία του θέματος, δεν θεωρώ καθόλου ανάπτυξη το τσιμέντο και ποτέ δεν υπήρξα φαν του Ν.Κακλαμάνη, που ξήλωσε τα δέντρα. Όμως ο Ελαιώνας θα μείνει, όπως φαίνεται, στον αιώνα των αιώνων σκουπιδότοπος και δεν θα γίνει ποτέ η αναβάθμιση που περιγράφεις. Μακάρι να γινόταν, αλλά δυστυχώς με λόγια χτίζουμε ανώγια και κατώγια.Όσο για την Αττική οδό, δεν με ενδιαφέρει φυσικά να γίνει ο Μπόμπολας και το σόι του πλουσιότεροι, αλλά έχει αποδειχτεί ότι το δημόσιο δεν μπορεί να διαχειριστεί τίποτα.Ένα δρόμο της προκοπής έχουμε στην Αττική, αν τον πάρει το κράτος θα γίνει σαν τους δρόμους όλης της Ελλάδας, ένα χάλι μαύρο.Θα ήταν προτιμότερο να ζητήσει η αντιπολίτευση να μειωθούν αρκετά τα διόδια, γιατί το 2.80 είναι υπερβολικό.Αλλά προτιμούν να πετάνε πυροτεχνήματα για επικοινωνιακούς λόγους.
Λήδα, ο Ελαιώνας παραμένει σκουπιδότοπος επειδή αντιμετωπίζουμε σαν νομοτέλεια το να μην κάνει ποτέ και τίποτα το Δημόσιο, ενώ το Δημόσιο σκοπίμως δεν κάνει ό,τι μπορεί, ώστε να εμφανιστεί μετά ο χ Βωβός ως σωτήρας.Επίσης, τη σύγκρουση με τον Μπόμπολα πυροτέχνημα δεν μπορείς να την πεις. Πυροτεχνήματα μπορείς να χαρακτηρίσεις τις αοριστολογίες και τις ανέξοδες εξαγγελίες, τύπου "θα πολεμήσουμε τα διαπλεκόμενα" κτλ. Όταν κατονομάζεις, δεν μιλάμε για πυροτέχνημα πλέον. Το να λακίσουν ή να συνεργαστούν με τον Μπόμπολα ότΑΝ γίνουν κυβέρνηση δεν μπορεί να αποκλειστεί, αλλά τόσο ανοιχτή στοχοποίηση σε αυτή τη φάση (που ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ακόμα αντιπολίτευση) δεν μπορεί να θεωρηθεί προκαταβολικά (πριν γίνουν κυβέρνηση) επικοινωνιακό τέχνασμα.