Νέα στοιχεία υποδεικνύουν σωρεία παραλείψεων και παρατυπιών, που οδήγησαν στο θάνατο του 10χρονου αγοριού στη Μύκονο, έρχονται στη δημοσιότητα όσο οι έρευνες συνεχίζονται.
Η συγκεκριμένη επιχείρηση λειτουργούσε χωρίς άδεια τους πρώτους μήνες αν και τα παιχνίδια και οι ομπρέλες είχαν στηθεί από τον Μάιο στην παραλία Καλό Λιβάδι. Η άδεια λειτουργίας βγήκε τον Ιούλιο ενώ ακόμη εξετάζεται αν ο ο 64χρονος εκμισθωτής και ο 22χρονος χειριστής είχαν την απαιτούμενη άδεια προπονητού ή πτυχίο ΤΕΦΑΑ όπως ορίζει η νομοθεσία για τέτοιες επιχειρήσεις. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο 22χρονος είχε μόνο την άδεια χειριστού ταχυπλόου κάτι στο οποίο εστιάζουν οι έρευνες των δύο πραγματογνωμόνων ερευνητών.
Σύμφωνα με το νόμο στο ταχύπλοο που χρησιμοποιείται για την έλκυση των φουσκωτών παιχνιδιών θα πρέπει να υπάρχει και δεύτερο άτομο το οποίο θα επιβλέπει ενώ στη συγκεκριμένη περίπτωση στο σκάφος υπήρχε μόνο ο χειριστής.
Χωρίς το ειδικό προστατευτικό δίχτυ διαπιστώθηκε πως ήταν και η προπέλα του σκάφους, κάτι που κρίνεται απαραίτητο από το νόμο για τη διεξαγωγή τέτοιων δραστηριοτήτων. Ο χειριστής του ταχύπλοου όταν συνειδητοποίησε πως το παιδί έπεσε στο νερό πλησίασε με αναμμένη μηχανή για να το περισυλλέξει αντί να τη σβήσει ώστε η προπέλα να σταματήσει να περιστρέφεται.
Αυτό που ακόμη μένει να ελεγχθεί είναι οι υπόλοιπες προδιαγραφές που αφορούν στα όργανα του σκάφους και τα σωστικά μέσα της επιχείρησης.
σχόλια