☛ Για το Παρίσι των δολοφονημένων και το μήνυμά του έγραψε στη στήλη του ο Νικόλας Σεβαστάκης. Ο Νοών... νοείτω σχολίασε: «Υπάρχουν στιγμές που θα ήθελες να ακούσεις, να λάβουν θέση, να εκφραστούν σπουδαίοι άνθρωποι που δεν υπάρχουν σήμερα κοντά μας. Πολύ θα ήθελα να ζούσε ο Κώστας Αξελός και να διαβάσω ή να τον ακούσω κάπου να ξεδιπλώνει τους στοχασμούς του για τη σημερινή κατάσταση στη Γαλλία, την Ευρώπη, τον κόσμο μας. Το σήμερα...». Επίσης ο αναγνώστης Μπ. πρόσθεσε τα εξής: «Κύριε Σεβαστάκη, καλά αυτά που γράφετε, αλλά η ελληνική σκοπιά ολότελα απούσα. Μιλάτε για την Ευρώπη σαν να αποτελεί ενιαία οντότητα τη στιγμή που υψώνονται φράχτες, κλείνονται σύνορα και κανείς "συνευρωπαίος" δεν νοιάζεται ποιες θα είναι οι συνέπειες για την Ελλάδα και τους πρόσφυγες. Πώς θα συμπορευτούμε με μια Ευρώπη που όλο και περισσότερο μας λέει "κόψτε τον λαιμό σας"; Χώρια το ενδεχόμενο άσκοπης στρατιωτικής μας εμπλοκής λόγω Γαλλίας. Συγγνώμη, αλλά αυτός ο πόλεμος δεν είναι (ακόμα, τουλάχιστον) δικός μας. Αλίμονο αν μπούμε μόνοι μας σε τέτοιες περιπέτειες ως αλληλέγγυοι "Ευρωπαίοι" και "Δυτικοί"».
☛ Λίγο προτού το Chevalier της Αθηνάς Ραχήλ Τσαγγάρη βγει στις αίθουσες, ο Ευθύμης Φιλίππου, που έγραψε το σενάριο, αποκάλυψε αποκλειστικά στη LiFO και τον M.Hulot 5 σκηνές που κόπηκαν από την ταινία. Ο RENO DAKOTA, έχοντας δει το φιλμ στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, σχολίασε τα εξής: «1. Είναι πραγματικά καλό και πραγματικά αστείο, χωρίς να καταφεύγει σε ευκολίες και χυδαιότητες. 2. Είναι το λιγότερο "weird" σενάριο του Φιλίππου (σπυριά θα βγάζει πλέον με τον χαρακτηρισμό) και σοφά νομίζω κόπηκαν όλες οι παραπάνω σκηνές. 3. Ο Ρουβάς είναι καταπληκτικός. Ολοφάνερα (λόγω ανασφάλειας) θα πρέπει να πήρε τον ρόλο του πολύ περισσότερο στα σοβαρά από τους υπόλοιπους. Η προσήλωσή του στον χαρακτήρα που υποδύεται είναι εντυπωσιακή. Αν δεν γνωρίσει, λοιπόν, αυτή η μαύρη μεν, καθαρόαιμη δε κωμωδία την εισπρακτική επιτυχία που της αξίζει, τότε η σεζόν για τις ελληνικές ταινίες προμηνύεται πολύ δύσκολη...».
☛ «Μήπως, τελικά, οι Anonymous κάνουν μια τρύπα στο νερό;» αναρωτήθηκε στο ρεπορτάζ του LIFO.gr ο Spyros VJ. Ο Oberon συμφώνησε: «Έχεις δει εσύ κάτι πραγματικά δραστικό από μέρους τους, εκτός από το να μαλακίζονται στο Διαδίκτυο; Θα κλείσουν, λέει, λογαριασμούς και οι άλλοι χέστηκαν, δεν μπορούν να ανοίξουν άλλους. Να 'χαμε, να λέγαμε...». Η nitsa πρόσθεσε: «Έχω διαβάσει δεκάδες άρθρα για τους Anonymous και ακόμα δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς κάνουν, ποιοι είναι, αν χρηματοδοτούνται και από ποιον, αν έχουν σαφές ιδεολογικό υπόβαθρο και ποιο είναι αυτό, με ποια κριτήρια επιλέγουν τους στόχους, πώς γίνεται κάποιος μέλος... και πολλά πολλά άλλα... Και όπως έλεγε και ο Τσε "οι αγωνιστές δεν πρέπει να φορούν μάσκες γιατί ο λαός πρέπει να αναγνωρίζει στα πρόσωπά τους την πρωτοπορία του". Βέβαια, δεν είμαι και σίγουρη ότι οι άνθρωποι δηλώνουν αγωνιστές, οπότε μπορεί να είναι και άσχετο...». Σε αυτό ο ημίθεος απάντησε απλώς: «Ζαπατίστας – τέλος κουβέντας».
☛ Στο LiFO.gr δημοσιεύσαμε τις καταπληκτικές ασπρόμαυρες φωτογραφίες του Σπύρου Στάβερη από τη διαφορετική Αθήνα των αρχών του '90. («Υπήρχε φτώχεια στην Αθήνα πριν από 20 χρόνια; Ένα "ανθελληνικό", όπως το είχαν χαρακτηρίσει τα ΝΕΑ, φωτορεπορτάζ του Σπύρου Στάβερη»). Τα σχόλια για το φωτορεπορτάζ ήταν εξυμνητικά, πολλοί πάντως αμφισβήτησαν πως ήταν φωτογραφίες απ' το 1990, μια και λόγω του ασπρόμαυρου και του στυλ τους έμοιαζαν παλιότερες. Ο Σπύρος Στάβερης επενέβη και επιβεβαίωσε ότι τις είχε τραβήξει στην Αθήνα στις αρχές εκείνης της δεκαετίας.
Να μερικές ακόμη αντιδράσεις:
DimitrisT: «Τι ανόητη συνήθεια που έχουν κάποιοι να χαρακτηρίζουν ανθελληνικό ό,τι δεν τους αρέσει. Για τα ΝΕΑ το λέω. Σήμερα νομίζω ότι κανείς δεν έχει το κύρος να καθορίσει τι είναι ελληνικό και τι όχι».
dimitris@: «Δεν ξέρω αν είμαστε καλύτερα ή χειρότερα από τότε, αλλά σίγουρα τότε ήταν η εποχή που αν οι πολιτικοί μας νοιάζονταν για τη χώρα και τους πολίτες της, τώρα δεν θα μιλούσαμε για κρίση. Τόσα πακέτα και τόσα λεφτά, πέρα από τα δάνεια που πήραμε, πήγαν στα σκουπίδια από την κακοδιαχείριση... και σε κάποιες μεγάλες τσέπες».
ανώριμος23: «Εντάξει, και σήμερα αν πάει κάποιος και βγάλει φωτογραφίες σε υποβαθμισμένες περιοχές της Αθήνας και της επαρχίας τα ίδια θα δει, και χειρότερα. Τουλάχιστον, τότε υπήρχαν πολλές προοπτικές ανάκαμψης. Θέλετε να δούμε τι ανοικοδόμηση υπήρξε εκείνα τα χρόνια και πόσα λεφτά έβγαζαν οι μηχανικοί και όσοι ασχολούνταν με κατασκευές; Επίσης, υπήρχαν βιομηχανίες, βιοτεχνίες και οικογενειακές επιχειρήσεις και οι τιμές ήταν αρκετά χαμηλές. Τώρα δεν υπάρχει καμία νότα προσμονής για κάτι καλύτερο, μόνο χειρότερα μπορεί να περιμένει κανείς... Αντικειμενικά, αυτά εδώ είναι πολύ χειρότερα χρόνια για όλους μας».
σχόλια