Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands

Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
0

Design με άποψη, όμορφη αισθητική, ποιότητα και σεβασμό στην παράδοση, αυτό είναι το νέο ελληνικό design. Η αναγέννηση του ελληνικού σουβενίρ και των νέων design brands που ξεκίνησε δυναμικά πέρσι, συνεχίζεται με γρήγορους ρυθμούς. Τα αντικείμενα που παράγονται από ανεξάρτητους σχεδιαστές και εργαστήρια πωλούνται πλέον σε όλο και περισσότερα μαγαζιά στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα. Τα νέα ελληνικά brands συνεχώς αυξάνονται, η αγορά αναγνωρίζει την αξία τους και οι καταναλωτές που τα προτιμάνε καταλαβαίνουν την μεγάλη διαφορά με τα παλαιότερα.

Η έκθεση GREEK BRAND NEW που διοργανώνεται φέτος για δεύτερη φορά έχει στόχο να προβάλει τις δουλειές των νέων σχεδιαστών και να τους φέρει σε επαφή με τους εμπόρους και τα ΜΜΕ. Πέρσι τα ελληνικά brands που συμμετείχαν στην έκθεση ήταν 25. Φέτος είναι 36. «Η επιτυχία της περσινής διοργάνωσης είναι αδιαμφισβήτητη και η ανάγκη για νέο σχεδιασμό και αισθητική επίσης», λέει στην Lifo.gr o διοργανωτής της έκθεσης Γιώργος Χατζηζαχαρίου. Η εμπορική έκθεση νέων Ελληνικών εταιριών και σχεδιαστών προβάλει τη «νέα αισθητική της Ελλάδας», όπως αυτή αποτυπώνεται στα προϊόντα, τα σχέδια και τις ιδέες σε ρούχα, αξεσουάρ, beachwear, αναμνηστικά και design αντικειμένα. «Η αντίληψη ότι η αισθητική της Ελλάδας όσον αφορά στο design, τη μόδα και τα αντικείμενα είναι παρωχημένη και περιορίζεται στους μαιάνδρους, τα τσολιαδάκια και τα χειροποίητα λικέρ σε κιτς μπουκάλια, τα περισσότερα από τα οποία δεν παράγονται καν στην Ελλάδα, δεν εκφράζει καθόλου μια νέα γενιά Ελλήνων σχεδιαστών και επιχειρηματιών. Αυτοί βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά και θέλουν να παρουσιάσουν στην ελληνική αγορά και στο εξωτερικό brands 100% ελληνικά ως προς την έμπνευση, την αισθητική και την παραγωγή. Αυτοί οι σχεδιαστές προωθούν τη σύγχρονη εικόνα της Ελλάδας και «στέκουν» ισότιμα δίπλα σε πολλά διεθνή design brands», λέει ο Γιώργος Χατζηζαχαρίου.

Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited

Η πρωτοβουλία προέκυψε από την ανάγκη των νέων εταιρειών, που ξεκίνησαν τη λειτουργία τους μέσα στα χρόνια της κρίσης με κοινό στόχο, να δώσουν το δικό τους στίγμα νεωτερισμού και αισθητικής της Ελλάδας η κάθε μια από το δικό της τομέα. Να προβάλουν τη δουλειά τους και να βρουν τη θέση τους στην αγορά. «Η πρώτη εμπορική έκθεση GREEK BRAND NEW, που έγινε την ίδια εποχή πέρυσι -2015- στο The Hub, ήταν πρωτοβουλία 25 επιχειρηματιών και σχεδιαστών και οργανώθηκε από τους ίδιους, με πολύ θετική ανταπόκριση από τον εμπορικό κόσμο και τα ΜΜΕ. Φέτος στην έκθεση συμμετέχουν 36 brands μερικά ήδη καταξιωμένα άλλα πρωτοεμφανιζόμενα. Αυτό αποδεικνύει τη δυναμική του τμήματος της αγοράς, που διεκδικεί ένα μεγαλύτερο μερίδιο, περισσότερο «χώρο» στα καταστήματα της Ελλάδας και του εξωτερικού».

Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited

«Στόχος μας είναι στο άμεσο μέλλον το GREEK BRAND NEW να γίνει η σημαντικότερη ετήσια έκθεση, όπου θα παρουσιάζεται ότι καινούριο και πρωτοποριακό σχεδιάζεται και παράγεται στην Ελλάδα σε όλο το φάσμα των Εφαρμοσμένων Τεχνών. Να αποτελεί το πρώτο βήμα του λανσαρίσματος όλων των νέων μικρών επιχειρήσεων και ένας χώρος που θα καλούνται buyers από ξένες αγορές να γνωρίσουν και να ανοίξουν τις αγορές τους στη νέα σύγχρονη Ελλάδα».

Στη φετινή έκθεση συμμετέχουν: A Future Perfect, Anassa, Cabeli, Citrus Ties, G.I.S. Design & Velo Lab, GoGreek, Greece Revisited, Hartovasilion, Idisti, 1Mation, It's All Greek on Me, koukoutsi, KYMA, Ladolea/The Family Beez/Golden Black, Loom Handmade, Lovegreece, Matalou at Home, m.k.e Textiles, Molla, My Scarf, Nivo Soap, Ploos Design, RDesign, Salty Bag, Samantha Sotos, Sea You Soon, Skoumoky, Sophia, The Cool Projects, The Greek Bag, The Greek IMP, Tomy K., Tourvas, Ugly Bell, Waks Candles, When in Greece.

Η έκθεση GREEK BRAND NEW θα πραγματοποιηθεί στις 15-17 Ιανουαρίου στο THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα.

Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Idisti
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
G.I.S. Design
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
GoGreek
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
m.k.e Textiles
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Ugly Bell
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
When in Greece
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Citrus Ties
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Design / Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Ο Δημήτρης Ποτηρόπουλος, επικεφαλής του γραφείου Potiropoulos+Partners Architecture, μας ξεναγεί στο νέο του πρότζεκτ το οποίο θυμίζει τοπίο πριν από τη μεγάλη αστικοποίηση, με τη φύση πανταχού παρούσα
THE LIFO TEAM
H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Creative Minds / H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Ο Άλεξ Κάβδας συζητά με την Καλλίνα Κυρατσούλη, Head of Creative στη Soho Square Athens και τον Χρήστο Κουτσούκο, Executive Creative Director στην Cream, για τη σημασία της δημιουργικότητας αλλά και το πώς μία καλή ιδέα μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο, στο πλαίσιο του πρώτου επεισοδίου της νέας σειράς podcast «Creative Minds», με την υποστήριξη των βραβείων Ermis Awards.
Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Design / Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Η Casa Gaia από τους Bobotis+Bobotis Architects είναι μια βίλα που, απόλυτα συνδεδεμένη με το τοπίο, ενσωματώνει με ευαισθησία τις καθημερινές ανθρώπινες ανάγκες, αποτίνοντας φόρο τιμής στη διαχρονική ηρεμία του μεσογειακού καλοκαιριού.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Design / 10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Τη χρονιά που μας πέρασε, η Τζούλη Αγοράκη «άνοιξε» για τους αναγνώστες της LifO μερικά από τα πιο ιδιαίτερα, όμορφα, παράξενα, εκκεντρικά, γουστόζικα σπίτια της πόλης μας. Διαλέξαμε 10 που θα μας μείνουν αξέχαστα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΠΑΡΙΣ ΤΑΒΙΤΙΑΝ
CHECK Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Design / Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Στην πόλη της Καβάλας oγδόντα παραμύθια και αγαπημένοι ήρωες προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να ταξιδέψουν σ’ έναν φανταστικό κόσμο με τη χρήση απλών, καθημερινών αντικειμένων που συχνά καταλήγουν στα σκουπίδια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Design / Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Ο διευθυντής προγράμματος του Δίεση, Γιώργος Γιαννόπουλος, προτιμά να ψάχνει πράγματα στο «γιουσουρούμ του Facebook» παρά να μπει σε μια αλυσίδα επίπλων. Και όταν έχει τις κλειστές του, μπορεί να ασχολείται με μια καρέκλα για δέκα ώρες χωρίς να κουράζεται.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ