Το «Moonlight», το δράμα του Μπάρι Τζένκινς, που βασίζεται στο θεατρικό έργο «In moonlight black boys look blue» του Ταρέλ Άλβιν ΜακΚρέινι, απέσπασε το Όσκαρ καλύτερης ταινίας, από την Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου και αν και ήταν υποψήφιο για το Όσκαρ Φωτογραφίας το βραβείο πήγε στον Λίνους Σάντγκρεν για τη δουλειά του στο «La La Land». Είναι απορίας άξιο πάντως πώς η Ακαδημία καταφέρνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά να διαχωρίζει την Καλύτερη Ταινία από τα αντίστοιχα σημαντικότατα βραβεία για την σκηνοθεσία και τη φωτογραφία για να μην αναφερθούμε και στους πρώτους ρόλους.
Ωστόσο, κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι ο Διευθυντής Φωτογραφίας του «Moonlight» James Laxton έκανε μια εξαιρετική δουλειά. Εκτός όμως από τα χρώματα του σεληνόφωτος μπλε, μωβ και ματζέντα, που συντελούν στην ιδιαίτερη ατμόσφαιρα της ταινίας, δημιουργώντας ένα άψογο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα., ένα από τα χαρακτηριστικά της φωτογραφικής άποψης του Laxton είναι και οι (πολλές) στιγμές που οι χαρακτήρες της ταινίας κοιτούν κατευθείαν μέσα στη κάμερα στην προσπάθειά τους να απευθυνθούν σε αυτόν που βρίσκεται απέναντί τους ενώ ο θεατής έχει την εντύπωση ότι κοιτάει πίσω από αυτό το βλέμμα, εξερευνώντας τον εσωτερικό κόσμο των πρωταγωνιστών.