Οι Thievery Corporation είναι ερωτευμένοι με την Ελλάδα

Οι Thievery Corporation είναι ερωτευμένοι με την Ελλάδα Facebook Twitter
0

 

Οι Thievery Corporation είναι ερωτευμένοι με την Ελλάδα Facebook Twitter

Οι Thievery Corporation είναι ένα από τα αγαπημένα μουσικά σχήματα του Ελληνικού κοινού. Ξεκίνησαν το 1995 από τον  Rob Garza και τον  Eric Hilton. Τους ένωσε η αγάπη τους για τους dub, bossa nova και jazz δίσκους.

Σήμερα έχουν εξελιχθεί πιο πολύ σαν κολεκτίβα από DJs με ένα τεράστιο αριθμό συνεργατών. Αν και κατά βάση παίζουν ηλεκτρονική μουσική το νέο τους άλμπουμ, Saudade, που κυκλοφόρησε τον Απρίλη όπως μας λέει ο Rob Garza δεν έχει τίποτα ηλεκτρονικό μέσα: «Είναι σαν να επιστρέφουμε στις ρίζες μας και στην αγάπη μας για την bossa nova, τα σάουντρακ και την jazz. Είναι πολύ οργανικό άλμπουμ γεμάτο γυναικείες φωνές. Πολύ θηλυκό θα έλεγα χωρίς τα αναγνωρίσιμα beats που μας έχουν κάνει γνωστούς. Και είναι πολύ ωραίο που ο κόσμος έχει αντιδράσει θετικά σε αυτήν την αλλαγή, μας κάνει πολύ χαρούμενους επειδή μας άλλαξε μουσικά.»

Τι θυμάσαι πιο πολύ από τα 90s;

Στην δεκαετία του 90 υπήρχε μια μεγαλύτερη αίσθηση αισιοδοξίας οι άνθρωποι έβλεπαν μπροστά τους το μέλλον και τα 00s και όλοι θεωρούσαμε ότι ήταν η αρχή κάτι διαφορετικού. Δεν ήξερε κανείς τι να περιμένει και τα 90s φαινόντουσαν μια ωραία εποχή όταν κοιτάζεις προς τα πίσω. Γινόντουσαν πάρα πολλά πράγματα μουσικά. Η ηλεκτρονική μουσική μόλις είχε ξεκινήσει να ανεβαίνει. Έβγαιναν πολύ ωραία πράγματα.

Τώρα πιστεύεις ότι είναι καλύτερα ή χειρότερα;

Ακόμη βγαίνει σπουδαία ηλεκτρονική μουσική αλλά αυτό που είναι άσχημο τώρα είναι ότι υπάρχει και πολύ κακή μουσική. Επίσης οι καιροί είναι πλέον δύσκολοι για πολύ κόσμο αλλά δεν χρειάζεται να πω περισσότερα επειδή περνάτε ήδη δύσκολα στην Ελλάδα.

Εκπληρώσατε τους στόχους που είχατε όταν ξεκινούσατε;

Πιστεύω πώς ναι! Τότε ο μόνος στόχος μας ήταν να φτιάξουμε μερικούς δίσκους. Δεν είχαμε και πολλά στο μυαλό μας. Είμαστε ενθουσιασμένοι επειδή τον επόμενο χρόνο θα κλείσουμε τα 20 χρόνια σαν συγκρότημα. Μαζί με τον Erik ξεκινήσαμε το 1995 και το γεγονός ότι υπάρχουμε μετά από τόσα χρόνια και συνεχίζουμε να κάνουμε δίσκους, το θεωρούμε μεγάλη επιτυχία.

Πόσες φορές έχετε παίξει στην Ελλάδα αλήθεια;

Πολλές. Νομίζω ότι η Ελλάδα είναι η χώρα που έχω επισκεφτεί της περισσότερες φορές εκτός από το Μεξικό – είμαι μισός Μεξικανός. Έχω κάνει πολλούς καλούς φίλους στην Ελλάδα και έχω ταξιδέψει σε πολλά μέρη από τα νησιά μέχρι την Θεσσαλονίκη. Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο αγαπημένο μέρος. Υπάρχουν τόσα πανέμορφα νησιά. Η Αθήνα π.χ. που αρέσει για τον πολιτισμό και την βραδινή διασκέδαση. Αγαπώ την Χαλκιδική. Μου είναι δύσκολο να διαλέξω κάποιο.  

Θυμάσαι το πιο αστείο πράγμα που σας έχει συμβεί εδώ;

Κάθε φορά που ερχόμαστε, έχει πολύ πλακά. Θυμάμαι την πρώτη φορά που παίξαμε σαν Thievery έξω από την Αμερική, ήταν σε ένα μέρος που λεγόταν Μύλος στη Θεσσαλονίκη και το κοινό δεν μας άφηνε να κατέβουμε από την σκηνή. Αναγκαστήκαμε να κάνουμε 7 encore. Ήταν η πρώτη μας εμπειρία στην Ελλάδα και νομίζω την έχουμε ερωτευτεί από τότε.

Πώς βλέπεις την Ελλάδα κάθε φορά που την επισκέπτεσαι; Την βρίσκεις αλλαγμένη;

Περνάει από μια περίοδο αλλαγής. Βλέπουμε τι γίνεται τα τελευταία χρόνια και είναι για μας πολύ λυπηρό όταν βλέπεις πώς ο αγώνας εντείνεται. Γράφουμε για τέτοια πράγματα στην μουσική μας για το ΔΝΤ και τις τράπεζες. Η Ελλάδα είναι ένα παράδειγμα του τι γίνεται όταν τα πράγματα παίρνουν τελείως λάθος τροπή και πάντα οι άνθρωποι είναι αυτοί που υποφέρουν περισσότερο. Οι τράπεζες δεν παθαίνουν τίποτα, οι κυβερνήσεις το ίδιο, πάντα οι άνθρωποι. Λυπούμαστε πάρα πολύ που συμβαίνει αυτό το πράγμα στην Ελλάδα και η αλλαγή είναι τόσο έντονη.  Η αλήθεια είναι ότι δεν ασχολούμαι με την πολιτική τελευταία λόγω χρόνου. Έχω ένα γιο 2 χρονών και ο χρόνος μου είναι μοιρασμένος μεταξύ της οικογένειας μου και του συγκροτήματος. Δεν μαθαίνω πολλά πράγματα αλλά παρατηρώ ότι οι άνθρωποι ψάχνουν πολλές διαφορετικές απαντήσεις και δικαιολογίες για να εξηγήσουν το λόγο που συμβαίνουν κάποια πράγματα και καμιά φορά κοιτάνε προς λάθος κατευθύνσεις. Το ίδιο συμβαίνει παντού και στην Αμερική βλέπεις πολύ κόσμο να γίνεται πιο συντηρητικός και να στρέφεται προς την θρησκεία. Προσωπικά δεν θα έκανα κάτι τέτοιο αλλά δυστυχώς καμιά φορά συναντάς τέτοιες ακραίες συμπεριφορές.

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις όταν φτάσετε;

Μάλλον θα πάω σε μια ταβέρνα να φάω με φίλους. Μου αρέσει το σουβλάκι, το τζατζίκι, η χωριάτικη, τα ψάρια, ο μπακλαβάς. Τρελαίνομαι για την ελληνική κουζίνα. Μ.Π.

Info:

Τρίτη 17 Ιουνίου - ΑΘΗΝΑ
Πλατεία Νερού – Νέο Φάληρο
 
Τετάρτη 18 Ιουνίου – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Βαβυλωνία/Μύλος, Γεωργίου Ανδ. 56
 
 
Opening Acts:
Imam Baildi
Penny & The Swingin' Cats
Boogie Belgique
 

Τιμές εισιτηρίων:
Προπώληση: 30€
Ταμείο: 35€
 
 

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βασίλης Λούρας: «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Μουσική / «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Το ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Tα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας» που έγραψε και σκηνοθέτησε ο Βασίλης Λούρας -και θα κυκλοφορήσει σύντομα στους κινηματογράφους από το Cinobo- είναι μια συναρπαστική ταινία για την Κάλλας που αποκαθιστά την αλήθεια για τα χρόνια της στην Ελλάδα αλλά και για τη θυελλώδη σχέση της με τη χώρα που η μεγάλη ντίβα θεωρούσε πατρίδα.
M. HULOT
67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Μουσική / 67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Η Beyoncé έδειξε να εκπλήσσεται όταν άκουσε το όνομά της από τα χείλη τής πάλαι ποτέ country artist και νυν βασίλισσας της pop, Τέιλορ Σουίφτ, ενώ όλοι οι υπόλοιποι έμειναν έκπληκτοι από μια γυμνή εμφάνιση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Μουσική / «Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Η Michelle Gurevich γράφει μουσική για την ψυχή και τις εμπειρίες της, με μια γερή δόση μαύρου χιούμορ και αφοπλιστικής ειλικρίνειας. Μιλά στη LiFO λίγο πριν από την εμφάνισή της στο Fuzz.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Πώς είναι άραγε να γράφεις το κορυφαίο σου έργο στα 25 σου χρόνια; Πόση αγωνία αισθάνεται ένας συνθέτης που καταλαβαίνει ότι όλοι προσδοκούν από εκείνον το επόμενο μεγάλο έργο; Πού κρύβεται η ακαταμάχητη δύναμη του Κοντσέρτου για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ; Η Ματούλα Κουστένη εξερευνά ένα από τα διασημότερα έργα για πιάνο και ορχήστρα, την ομορφιά του και την ιστορία του.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μπάρι Άνταμσον: «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα τελευταία κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Μουσική / «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Λίγο πριν προσγειωθεί στην Αθήνα για ένα χορταστικό συναυλιακό διήμερο, ο πολυτάλαντος Μπάρι Άνταμσον μιλά για τη σκηνή του Mad-chester, για το ροκ εν ρολ που όσο «γερνάει» τόσο δυναμώνει, για τη γνωριμία του με τον Λιντς και τον εθισμό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Συνέντευξη Saturday Night Satan

Μουσική / «Όσο υπάρχει κόσμος που πηγαίνει στις συναυλίες, θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε κι εμείς»

Mε μια γυναικεία φωνή να ηγείται, αντλώντας έμπνευση από τον horror κινηματογράφο και με επιρροές από τα ’70s και ’80s, οι Saturday Night Satan φέρνουν νέο αέρα στην εγχώρια metal σκηνή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

Μουσική / Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

«Μη σταματάτε. Έχουμε αφθονία. Έχουμε λύσεις. Μπορούμε να αρχίσουμε πάλι από την αρχή»: Η Björk παρουσιάζει την προσωπική της ουτοπία με το πρότζεκτ «Cornucopia» και μιλάει μπροστά στην κάμερα, για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. 
THE LIFO TEAM
ΕΠΕΞ O Tsolimon βλέπει όνειρα με γιαπωνέζικα καρτούν

Μουσική / Ο Tsolimon έγραψε ένα άλμπουμ κλαίγοντας και οδηγώντας

Στον πρώτο του προσωπικό δίσκο, ο νεαρός τραγουδοποιός που λατρεύει τον Λεξ και τα Pokemon συνδυάζει την ηλεκτρονική μπαλάντα με το ραπ και το ζεϊμπέκικο. Όταν έστειλε το «Καλό» στον Κραουνάκη, εκείνος του απάντησε πως πρέπει να το τραγουδήσει η Στανίση - τελικά, το είπε ο ίδιος και η Δεσποινίς Τρίχρωμη.
M. HULOT
Ο Bad Bunny και το μέλλον της urbano μουσικής

Μουσική / Ο Bad Bunny και το μέλλον της παρεξηγημένης urbano μουσικής

Το «Debí tirar más fotos» του 30χρονου Πορτορικανού μουσικού είναι ένα λάτιν αριστούργημα αφιερωμένο στις ρίζες του, στην ιστορία του Πουέρτο Ρίκο και στις σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις, όπως ο υπερτουρισμός και η εποχή του Τραμπ, που πλήττει τους μετανάστες.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η «Δύναμη του πεπρωμένου» αποτελεί τα τελευταία 150 χρόνια έναν διαρκή θρίαμβο της μουσικής ιδιοφυΐας του Βέρντι

Μουσική / Η «Δύναμη του πεπρωμένου»: Ο θρίαμβος της μουσικής ιδιοφυΐας του Βέρντι

Η όπερα που απασχόλησε τον Τζουζέπε Βέρντι επί είκοσι χρόνια και θεωρείται από τις σημαντικότερες του διεθνούς ρεπερτορίου επιστρέφει στην Εθνική Λυρική Σκηνή, με μια παράσταση αντάξια της φήμης της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ