To 1994 ήταν η χρονιά που η παραπάνω καμπάνια για το λανσάρισμα του νέου αρώματος CK one έκανε διθυραμβική πρεμιέρα. To διαφημιστικό σποτ έπαιξε σε όλα τα κανάλια και οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες με την Kate Moss, τη Jenny Shimizu και την υπόλοιπη παρέα των μοντέλων που πρωταγωνιστούσαν μπήκαν σε κάθε περιοδικό. Ο Calvin Klein είχε μόλις λανσάρει ένα θρυλικό άρωμα που προωθήθηκε σαν unisex και προκάλεσε καταναλωτική φρενίτιδα. Η επιτυχία του CK one ήταν κάτι που δεν είχε προηγούμενο.
Υπολογίζεται πως στην κορύφωση της επιτυχίας του αρώματος πωλούνταν 20 μπουκάλια το λεπτό στον κόσμο. Τους τρεις πρώτους μήνες τα κέρδη άγγιξαν τα 60 εκατ. δολάρια ενώ η πρώτη χρονιά έκλεισε αποφέροντας στο ταμείο του σχεδιαστή 150 εκατ. δολάρια. Έκτοτε εκατοντάδες αρώματα έχουν κυκλοφορήσει από σχεδόν κάθε οίκο μόδας. Ο Calvin Klein έχει και ο ίδιος μέσα στα 20 αυτά χρόνια λανσάρει πάνω από δέκα διαφορετικά προϊόντα. Το CK one όχι μόνο άντεξε στο χρόνο, αλλά κατάφερε ακόμη και σήμερα να βρίσκεται στα ράφια των καταστημάτων καλλυντικών και να θεωρείται κλασικό και αγαπημένο μιας ολόκληρης γενιάς.
20 χρόνια και αρκετές παραλλαγές αργότερα, το CK one γιορτάζει και ζητά από τον ιταλό Μάριο Σορέντι να επανασχεδιάσει μια εορταστική καμπάνια που θα αποτυπώνει το πνεύμα της εποχής. Ο φωτογράφος μαζεύει μια σειρά hot ονόματα της μόδας και της καλλιτεχνικής σκηνής (Taeyang, Dev Hynes, Samantha Urbani, Say Lou Lou, Kelela) και σκηνοθετεί ένα όργιο selfies γεμάτο νάρκισσα αγόρια και κορίτσια που ποζάρουν και ερωτοτροπούν μεταξύ τους ή μόνα τους.
H καμπάνια πλαισιώνεται από ένα Τumblr στο οποίο το υλικό ανανεώνεται συνεχώς και έχει εκτός από φωτογραφίες και GIFs, βίντεο με τα πρόσωπα της νέας καμπάνιας.
σχόλια